Kategoria:Inżynieria
Typ:W ciągu tygodnia
Termin: 24-25 maja
Długość trwania - 2 dni
Szkolenie obejmuje podstawową tematykę z zakresu: wprowadzenie do Bentley Map wprowadzenie do XFM modelowanie rzeczywistych obiektów dane opisowe obiektów cechy i adnotacje dane opisowe zawarte...
Kategoria:Inżynieria
Typ:W ciągu tygodnia
Termin: 17-19 maja Długość trwania - 3 dni wymagana znajomość podstawowa MicroStation
Szkolenie obejmuje tematykę z zakresu:
odpowiednia konfiguracja plików prototypowych jako sposób utrzymania standardów wprowadzania danych konfiguracja interfejsu...
Kategoria:Inżynieria
Typ:W ciągu tygodnia
Termin: 12-14 maja2011Długość trwania - 3 dni (24 godziny) Szkolenie obejmuje następujący zakres: Omówienie narzędzi Roadway DesignerPrzekroje normalneDefiniowanie odcinków przejściowych między przekrojami normalnymiDowiązywanie przekrojów do innych elementów...
Kategoria:Inżynieria
Typ:W ciągu tygodnia
Termin: 14-16 kwietnia Długość trwania - 3 dni
Szkolenie obejmuje podstawową tematykę z zakresu:
InRoads – interfejs
Rozpoczynanie projektu w środowisku InRoads
Domyślne ustawienia projektu
Typy powierzchni
Cechy powierzchni
Wyświetlanie...
Kategoria:Praca Socjalna
Typ:Zaoczne
Kierownik specjalizacji II stopnia serdecznie zaprasza
pracowników socjalnych do udziału w szkoleniu w zakresie
specjalistycznego przygotowania do pracy socjalnej z osobami
uzależnionymi. Nasza oferta jest urozmaiconą,
wielopłaszczyznową i interdyscyplinarną...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży?
W pogoni za Klientami - Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży? Trener prowadzący: Wojciech Grzybowski Zapraszam
serdecznie na szkolenie, które wzmocni Was w gonitwie za klientami na
poziomie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W pogoni za Klientami - Sposób na Alcybiadesa czyli JAK SKUTECZNIE PRZECIWDZIAŁAĆ OBIEKCJOM? Codzienna
praca z klientami to nieustanna pogoń za realizacją ich potrzeb i
oczekiwań, zrozumieniem pragnień oraz obiekcji. Sprzedaż to również
gonitwa za...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Dzięki szkoleniu dowiesz się jakie procesy decydują o postrzeganiu przez Klienta produktu/ usługi/ firmy w rozmowie face to face oraz w tekście pisanym, dowiesz się jakie elementy decydują o tym, czy Twój tekst zostanie przeczytany, czy Ty zostaniesz wysłuchany,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
NEGOCJACJE BIZNESOWE Program
szkolenia „Negocjacje biznesowe” obejmuje najważniejsze aspekty
skutecznej negocjacji, niezbędnej do znalezienia korzystnego
porozumienia. Na szkoleniu odpowiemy na pytanie czym są negocjacje. W
jakich sytuacjach dochodzi do wymiany?...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN SZKOLENIA SESJA I Refleksja aby nam się chciało. 1. Jak zwiększyć nasz potencjał ? Kim jestem dziś, jaki mam plan na jutro? 2. Jak sterować naszymi emocjami? Jak działa moje nastawienie? Po co mi entuzjazm? 3. Jakimi regułami kierują się liderzy sprzedaży...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW I CELE SZKOLENIA 1. Przedstawienie regulacji prawnych związanych z procesem reklamacji w przedsiębiorstwie. 2. Praktyczne
omówienie postępowania z klientem od momentu złożenia reklamacji do jej
finalnego rozpatrzenia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Wartość szkolenia obejmuje: • UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU • MATERIAŁY SZKOLENIOWE • CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA • INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU • POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE SZKOLENIA...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest nakierowany na praktyczny trening umiejętności handlowych, sprowadzając część teoretyczną do minimum. Uczestnicy biorą udział w inspirującym warsztacie, interaktywnych ćwiczeniach...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Projekt Skuteczna promocja miarą sukcesu jest projektem szkoleniowym. Celem ogólnym projektu jest uporządkowanie oraz nabycie praktycznych umiejętności doboru i zarządzania narzędziami promocji, z wykorzystaniem strategii reklamowej oraz strategii PR w minimum...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Dzień I. Obsługa klienta i gościa firmy
Etapy profesjonalnej obsługi klienta,Podstawy procesu komunikacji (komunikacja werbalna i niewerbalna,
rola pierwszego wrażenia, mowa ciała, techniki aktywnego słuchania),Elementy pozytywnej autoprezentacji,Trudne sytuacje...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA:
Dostarczenie lub pogłębienie wiedzy oraz zdobycie umiejętności z
zakresu efektywnego zarządzania zespołem. Program obejmuje merytoryczny
i praktyczny warsztat profesjonalnego...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN SZKOLENIA:
- PR wewnętrzny i zewnętrzny – wzajemne zależności
- Katastrofalne skutki przedwczesnego rozgłosu
- Elementy firmowego zestawu PR
- Co może zbudować korzystny wizerunek instytucji?
- Konieczność testowania, czyli PR-owy skok na „głęboki...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym zadaniem realizowanego szkolenia będzie skoncentrowanie uwagi personelu wokół idei "Wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta kluczem do sukcesu hotelu”. Jeżeli taka właśnie postawa personelu wobec klientów zostanie wypracowana, ugruntowana, wzmocniona...
Kategoria:Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:W ciągu tygodnia
1. Zrozumienie czym jest temperament.
2. Poznanie czynników kształtujących osobowość człowieka.
3. Ukazanie na co podatne są poszczególne temperamenty.
4. Poznanie podstawowych połączeń temperamentów w pracy zespołowej.
5. Ukazanie sposobów wpływania na poszczególne...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
- Nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem, zwiększenie efektywności obsługi klienta.
- Przygotowanie uczestników do skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji podczas sprzedaży.
- Nabycie umiejętności skutecznej komunikacji z klientem oraz diagnozowania...