Vademecum Negocjatora – Część I

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Vademecum – Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Vademecum Negocjatora – Część I - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Szczegółowe informacje
    Vademecum Negocjatora – Część I.
     
    Jeśli chcesz rozwijać swój talent negocjacyjny, sprawdź, jak wiele możesz zyskać uczestnicząc w naszym szkoleniu!

    Program

    1. WPROWADZENIE – znaczenie i sens negocjacji, podstawowe tematy negocjacji w kontaktach międzyludzkich w kontekście zawodowym i osobistym (pieniądze, rzeczy, usługi, informacje, status, uczucia). Percepcja i obraz sytuacji w biznesie – błędy w przetwarzaniu informacji.

    2. CECHY ZDOLNEGO NEGOCJATORA – osobowość sprzyjająca sukcesowi w prowadzeniu rozmów, umiejętności indywidualne, trwałe i zmienne elementy motywacyjne (potrzeby i stany emocjonalne).

    3. TESTY OSOBOWOŚCI I ZDOLNOŚCI NEGOCJACYJNYCH – sprawdzenie swoich preferencji w sytuacjach negocjacyjnych, autodiagnoza i wskazanie najsilniejszych stron i elementów rozwojowych.

    4. STYLE NEGOCJOWANIA : MIĘKKI, TWARDY I RZECZOWY – przydatność każdego ze stylów prowadzenia rozmów, cechy charakterystyczne. Typologia Kennedy’ego: negocjacje niebieskie, czerwone i fioletowe.

    5. PROCES PROWADZENIA NEGOCJACJI – dziewięć faz: przygotowanie, pierwszespotkanie, budowanie atmosfery, badanie potrzeb, otwarcie i prowadzenie licytacji, zawarcie kontraktu, domykanie spotkania, analiza wyników i realizacja zobowiązań.

    6. KOMUNIKOWANIE W NEGOCJACJACH: KANAŁ WERBALNY, WOKALNY I NIEWERBALNY – 16 reguł poprawnej komunikacji, 20 elementów zagrażających jakości procesów porozumiewania się (treści, proces i cechy osób). Sztuka słuchania: motywacja, cierpliwość, wrażliwość, aktywność i wsparcie.

    7. WYWIERANIE WPŁYWU - DZIAŁANIA PERSWAZYJNE – negocjacje jako sztuka przekonywania drugiej strony do swych racji. Rola źródła, przekazu, kanału, odbiorcy i rodzaje uzyskiwanych efektów.

    8. PODSTAWOWE MANIPULACJE I CHWYTY W NEGOCJACJACH – od drobnego niedomówienia do pełnej gry aktorskiej, działania ingracjacyjne, machiavellizm, erystyka.

    9. KONFLIKT I SPOSOBY ZARZĄDZANIA KONFLIKTEM – strategie dominacji, uległości, współdziałania i indywidualizacji. Fazy i mechanizmy konfliktu, rodzaje konfliktów i ich uwarunkowania.

    Negocjacje jako zarządzanie konfliktem.

    Prowadzący:

    Profesor dr hab. ZBIGNIEW NĘCKI doświadczony psycholog społeczny, jeden z najbardziej znanych w Polsce specjalistów w zakresie komunikacji i negocjacji. Jest autorem programów treningowych dla kierowników, które:
    1. rozwijają umiejętności menedżerskie
    2. doskonalą umiejętności komunikacyjne kluczowe w zarządzaniu zespołami.

    Temat: VADEMECUM NEGOCJATORA – część I

    Miejsce: WROCŁAW, WenderEDU Business Center , ul. Św. Józefa 1/3.



    W cenie uwzględniono koszty:
    · 16 godzin intensywnych warsztatów,
    · materiałów szkoleniowych i pomocniczych,
    · serwisu kawowego (kawa, herbata, soki, ciastka),
    · lunchu,
    · zaświadczenia o przebytym szkoleniu dla każdego uczestnika.

Inne informacje związane z zarządzanie zasobami ludzkimi

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |