Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy
szkolenia dowiedzą się o tym w jaki sposób przygotować i zrealizować
prezentacje/wystąpienie publiczne aby było atrakcyjne dla słuchaczy.
Poruszane będą najważniejsze zagadnienia dotyczące wizerunku prezentera,
procesu komunikacji z grupą, radzenia...
Kategoria:Kierowanie Projektami
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkoleniaDwudniowe akredytowane przez APMG
szkolenie z zakresu techniki EVM (Earned Value Management) jest
doskonałą okazją do poznania jednego z najbardziej standardowych w
świecie obiektywnych i skutecznych podejść do monitorowania i sterowania
realizacją...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Uczestnicy szkolenia
zapoznają się z metodami kreowania pozytywnego wizerunku instytucji
oraz najważniejszymi technikami public relations. Zdobędą umiejętności
opracowywania strategii public relations...
Kategoria:Administracja Publiczna - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest nauka
przygotowania procesu negocjacji, przeprowadzenia ich oraz
zakończenia sukcesem. Uczestnik ma okazję samodzielnie wcielić się w
role negocjatorów i sprawdzić w jakiej...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie ma na celu
wskazanie praktycznych i sprawdzonych sposobów na odnalezienie się w
nowej roli - menedżera, poznanie swoich mocnych stron i zaplanowania
sukcesu.
Efekty po szkoleniu:
poznanie zasad delegowania...
Kategoria:Zarządzanie Produkcją
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest
przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności dla liderów produkcyjnych
z zakresu zarządzanie podległym zespołem. Szkolenie umożliwi
uświadomienie sobie znaczenia właściwego informowania,...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z
koncepcją strategicznego i planowego podejścia do marketingu (z
uwzględnieniem orientacji i celów firmy oraz analizy aktualnej sytuacji
marketingowej), a także uzyskanie wiedzy i...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z
koncepcją marketingu-mix (kompleksowe podejście do marketingu w firmie),
a także uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania i
realizacji kampanii reklamowych (w tym współpracy...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Podczas szkolenia
zajmujemy się wszystkimi aspektami budującymi w naturalny sposób
komunikację wewnętrzną w firmach za pomocą dokumentacji firmowej.
Opowiemy i pokażemy, że nawet faktura jest nośnikiem wizerunku...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z
koncepcją analitycznego i badawczego podejścia do marketingu (z
uwzględnieniem metod analizy różnych obszarów działania firmy), a
także uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zdobycie wiedzy na temat specyfiki wydarzeń określanych mianem event’ów firmowych Zdobycie i rozwinięcie zdolności organizacyjnych i poszerzenie gamy pomysłów Wskazanie sposobów organizowania...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Dostarczenie Uczestnikom wiedzy z zakresu negocjacji Pogłębienie umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji Uświadomienie Uczestnikom czynników mających wpływ na skuteczność procesu negocjowania Przekazanie Uczestnikom wiedzy na temat...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia:
Uczestnicy w trakcie zajęć zapoznają się istotą zarządzania
kluczowymi Klientami, dowiedzą się w jaki sposób kształtować więzi, będą
potrafić określać cele, a także poznają niezbędne procesy do
zarządzania Kluczowymi Klientami. Samodzielnie...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
nabędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania
zespołem, którą będziesz mógł zastosować i rozwijać w pracy z własnym
zespołem poznasz standardy zarządzania będziesz mieć możliwość weryfikacji tego, jak widzisz swoje umiejętności...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
PROGRAM SZKOLENIA 1. Marketing szeptany - zagadnienia wstępne.
Marketing szeptany wobec tradycyjnych metod pozyskiwania Klientów. Liderzy opinii. Przykłady zastosowania marketingu szeptanego w Polsce i na świecie....
Kategoria:Kierowanie Projektami
Typ:W ciągu tygodnia
PROGRAM SZKOLENIA
Zagadnienia omawiane podczas szkolenia pozwolą uczestniką na zdobycie wiedzy w zakresie:
-kwalifikowania kosztów projektów w ramach dotacji;
-sporządzania...
Kategoria:Kierowanie Projektami
Typ:W ciągu tygodnia
Program
szkolenia przeznaczony jest dla osób odpowiedzialnych za prawidłowe
rozliczanie projektów i sporządzanie wniosków o płatność w projektach
realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL),
prowadzących kontrole powyższych projektów...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Negocjacje to NIE gra, ponieważ
rzeczywistość, w przeciwieństwie do gry, narzuca nieograniczoną liczbę
wariantów taktycznych.Procesy negocjacyjne zachodzą wszędzie tam, gdzie
podejmowane są decyzje, istnieje kontakt z
klientem/kontrahentem.Skuteczność...
Kategoria:Kierowanie Projektami
Typ:W ciągu tygodnia
Prezentowane kompleksowe szkolenie pt. "Specjalista ds. opracowywania projektów i pozyskiwania funduszy pomocowych z U.E."
stanowi punkt wyjścia dla osób, które chcą zdobyć dodatkowe
kwalifikacje, tak istotne i potrzebne w chwili obecnej na rynku dla
przedsiębiorców...
Kategoria:Kierowanie Projektami
Typ:W ciągu tygodnia
Cele programu:
Dostarczenie umiejętności kompleksowego i efektywnego zarządzania projektami w firmie,
Zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu zarządzania projektami;
Nabycie umiejętności wykorzystania najlepszych praktyk w swoich projektach;...