Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Public Relations to coś, co trudno nazwać, ale bez czego jeszcze
trudniej żyć. Jak mawiał Warren Buffet, firma może pozwolić sobie na
utratę nawet dużych pieniędzy, ale nie może pozwolić sobie na utratę
reputacji. Tej bowiem nie sposób odzyskać....
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Coaching rozwojowy jest
niezwykłym narzędziem, które sprawia, że ludzie stają się świadomi
swoich możliwości, odkrywają rzeczywiste, własne cele i naprawdę
skutecznie je realizują. Żeby stać się coachem, należy zrobić
następujące trzy rzeczy: pozbyć się...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Wielu osobom poruszającym się po świecie biznesu wydaje się, że
prowadzenie negocjacji sprowadza się do postawienia swoich warunków i
obstawianiu przy nich. Praktyka biznesowa pokazuje, że ponad 90%
negocjatorów albo zrywa negocjacje albo w znacznej mierze ulega...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać,
negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę
naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym,
słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji czy asertywne wyrażanie
własnego...
Kategoria:Zarządzanie Produkcją
Typ:W ciągu tygodnia
# Zaznajomienie uczestników szkolenia z technikami zarządzania produktem w warunkach zmiennego otoczenia
# Zapoznanie ze współczesnymi metodami kreowania wartości produktu
# Prześledzenie procesu rynkowego życia produktu od pomysłu do wypracowania zysków
#...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest usprawnienie swoich umiejętności interpersonalnych, popracowanie nad utrzymaniem równowagi emocjonalnej oraz dobrej kondycji psychofizycznej. Korzyści dla uczestników Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą
Potrafili rozpoznawać uczucia...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Zdobycie wiedzy z obszaru występów publicznych, w tym zwłaszcza poznanie i przećwiczenie praktycznych technik związanych z publicznymi wypowiedziami – technik przydatnych w każdej sytuacji. Korzyści dla uczestników Przezwyciężenie stresu, zyskanie pewności siebie,...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji perswazyjnych w relacjach interpersonalnych. Korzyści dla uczestników Uświadomienie sobie negatywnych i pozytywnych nawyków w wywieraniu wpływu na innychLepsze radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami ze strony...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Zapoznanie pracowników administracyjnych w zakresie prawidłowego trybu i zasad wykonywania czynności kancelaryjnych (biurowości) i archiwizacji dokumentacji, zapewniając jednolity sposób - tworzenia, gromadzenia, ewidencjonowania, przechowywania, opracowania,...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z obsługą, narzędziami i możliwościami, jakie daje pakiet biurowy Microsoft Office w codziennej pracy biurowej, prowadzenia korespondencji, przygotowywania ofert, pism firmowych oraz korespondencji. Poznanie
środowiska...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
# Koordynacja działań sekretariatu i współpracujących z nim działów
# Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy wśród pracowników i klientów
# Umiejętne zarządzanie czasem i realizacją harmonogramów
# Profesjonalne prowadzenie rozmów przez telefon
# Zarządzanie...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA:
Dostarczenie lub pogłębienie wiedzy oraz zdobycie umiejętności z
zakresu efektywnego zarządzania zespołem. Program obejmuje merytoryczny
i praktyczny warsztat profesjonalnego...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN SZKOLENIA:
- PR wewnętrzny i zewnętrzny – wzajemne zależności
- Katastrofalne skutki przedwczesnego rozgłosu
- Elementy firmowego zestawu PR
- Co może zbudować korzystny wizerunek instytucji?
- Konieczność testowania, czyli PR-owy skok na „głęboki...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia będzie poniesienie kompetencji prowadzenia ciekawych i skutecznych prezentacji, ale przede wszystkim skoncentrujemy się na rozwoju umiejętności budowania zaangażowania słuchaczy, inspiracji audytorium m.in. poprzez wykorzystanie takich cech jak...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy oraz różnicami wynikającymi z uwarunkowań kulturowych
* zaprezentowanie zalet i wad wynikających z różnic kulturowych
* przedstawienie zasad przenikania się płaszczyzn personalnej i kulturowej w środowisku...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
INTELIGENCJA EMOCJONALNA KOBIETY i MĘŻCZYZNY, CZYLI JAK JĄ WYKORZYSTAĆ DLA OSIĄGNIĘCIA SUKCESU
Korzyści:
Zrozumienie kompetencji emocjonalnych w życiu zawodowym Zwiększanie poziomu świadomości własnych uczuć Doskonalenie umiejętności rozumienia siebie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści:
Poznanie jak powstają emocje Diagnoza obecnego poziomu Inteligencji Emocjonalnej Sposoby wpływania na emocje Poznanie prostych technik antystresowych Zbudowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami Rozwinięcie umiejętności...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści: Poznanie zasad poszukiwania i tworzenia innowacji Opracowania planu zarządzania innowacją Pogłębienia świadomości bycia przedsiębiorczym Poznanie technik kreatywnego myślenia stosowanych w biznesie Rozwój świadomości w zakresie ważności...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści:
Poznanie reguł rządzących komunikacją, czynników wpływających na jej skuteczność oraz przekraczanie barier komunikacyjnych Wzrost odpowiedzialności za inicjowanie komunikacji oraz efekty końcowe porozumiewania się z innymi Zwiększenie skuteczności...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Rewizja własnych standardów działania w obliczu konieczności przyjęcia perspektywy strategicznej
Gra strategiczna "Sedno sprawy" Metodologia 6 kroków:
dochodzenia do sedna sprawy opracowywania optymalnych koncepcji strategicznych, w tym: analiza...