Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Warszawa > Magia Wystąpień Publicznych - Jak Polubić To, Czego Najczęściej Unikamy - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Magia Wystąpień Publicznych - Jak Polubić To, Czego Najczęściej Unikamy - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem COSM Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Magia Wystąpień Publicznych - Jak Polubić To, Czego Najczęściej Unikamy - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Zdobycie wiedzy z obszaru występów publicznych, w tym zwłaszcza poznanie i przećwiczenie praktycznych technik związanych z publicznymi wypowiedziami – technik przydatnych w każdej sytuacji.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Wszystkie osoby, które chcą zwiększyć swoje umiejętności w zakresie wystąpień publicznych.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści dla uczestników
    Przezwyciężenie stresu, zyskanie pewności siebie, uzyskanie pełnej kontroli nad wystąpieniami publicznymi.

    Program szkolenia
    • Poprawić własne kompetencje jako mówcy
      • Lepiej poznać własne możliwości w "mowie"
      • Oswoić się z niepokojem, nie walczyć z nim,  ale go wykorzystać
      • Uświadomić sobie własne wady i zalety (dzięki technice video)
      • Wykorzystać feedback innych uczestników, jako własny punkt wyjścia
    • Własny wizerunek - zastosowanie
      • Uświadomić sobie atuty osobiste i rozwinąć własną autentyczność
      • Zrównoważyć swój "image" pomiędzy własną wizją a tym jak nas postrzegają inni
      • Poddać analizie własną osobowość poprzez styl, zachowanie i postawę
    • Przygotowanie do zabrania głosu przed publicznością
      • Wyzwolić się z zahamowań psychicznych
      • Praca i kontrola nad głosem, gestami, spojrzeniem i oddechem
      • Pozwolić przemówić emocjom, rozwinąć charyzmę
    • Struktura wystąpienia
      • Zrozumieć charakter i oczekiwania audytorium
      • Obiektywnie zanalizować kontekst, w którym zabiera się głos
      • Przygotować strategię komunikacji - zaadaptować swój przekaz dla konkretnego audytorium
      • Sztuka przemówienia: rozpocząć tak, aby zainteresować, rozwinąć tak, aby przekonać, zakończyć tak, aby wywołać reakcję
      • Panować nad czasem
      • Wybrać najlepsze nośniki wizualne wspomagające wystąpienie (tablica, rzutnik,etc.)
    • Sztuka improwizacji w każdych warunkach
      • Rozwinięcie płynności wysławiania się, znalezienia pierwszych słów
      • Płynność myślenia - zdolność odnalezienia i zwerbalizowania pierwszych myśli
    • Sztuka panowania nad dyskusją
      • Przeznaczyć odpowiednią ilość czasu na przygotowanie: kontekst, główne punkty, treści do przekazania, pozycje obrony, wyznaczenie ról
      • Ustawienie siebie w roli prowadzącego dyskusję
      • Utrzymanie respektu do siebie jako prowadzącego - umieć opanować dygresję
    Metodologia szkolenia
    • Ćwiczenia, rozwiązywanie realnych sytuacji, konkretnych problemów uczestników szkolenia przez nich samych z pomocą trenera - realizowane indywidualnie, w parach, w grupach
    • Dyskusje moderowane
    • Informacje zwrotne od trenera (komentarze, oceny, naprowadzanie na optymalne rozwiązania, sugestie rozwiązań)
    • Analiza studiów przypadków polskich i światowych
    • Interaktywne mini wykłady
    • Indywidualne prace nad rozwojem kompetencji w określonych obszarach
    Zajęcia wyjątkowo interaktywne. Duży nacisk kładziemy na aktywną partycypację.

    Czas trwania szkolenia 2 dni szkoleniowe

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X