Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Rozwijanie świadomości jak wielki wpływ na efekty podejmowanych działań ma sposób myślenia i przekonania
* Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z Klientami - trudne pytania, obiekcje
* Przygotowanie do rozmów o cenie - radzenia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Umiejętność przygotowania własnej bazy i strategii handlowej
* Poznanie różnych strategii prowadzenia rozmów handlowych i konsekwencji ich stosowania
* Budowanie postawy negocjacyjnej ukierunkowanej na współpracę i efektywność
* Przygotowanie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa:
1-12 osób
Uzyskane umiejętności:
stosowanie różnych technik podczas...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W trakcie szkolenia, handlowcy, którzy wezmą w nim udział zostaną przygotowani do przejęcia klientów korzystających z usług
i produktów konkurencyjnych firm.
Dzięki wiedzy trenera i warsztatowej formie szkolenia, uczestnicy:
* Nauczą się analizować poczynania...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Kontakty międzyludzkie, ze względu na odmienność postaw ludzkich i niską przewidywalność zachowań, niosą ze sobą duży ładunek emocji i stresu. Kontakt z „trudnym klientem" może zaburzać sprawne wykonywanie pracy i realizację celów sprzedażowych i szkodzić wizerunkowi...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Wiedza, dotycząca etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług
# umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami :: TEMATYKA Zasady prawidłowej
komunikacji z klientem - słuchanie aktywne Z najomość
mowy ciała Bariery komunikacyjne
Etapy aktywnej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Zapoznanie handlowców i specjalistów z zasadami budowania relacji z kluczowymi klientami
# Przygotowanie wysokokwalifikowanej kadry zarządzającej kluczowymi klientami
Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. :: TEMATYKA...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Rozwinięcie wiedzy zdobytej na szkoleniu "Podstawowe Umiejętności Sprzedaży"
# Nabranie pewności siebie przez Przedstawicieli Handlowych Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. : TEMATYKA ZAJĘĆ
Zarządzanie podległym
terytorium...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poszerzenie teoretycznej wiedzy na temat negocjacji, a także rozwinięcie praktycznych umiejętności przygotowania się do procesu negocjacji, komunikacji w ich trakcie oraz zapoznanie się z technikami pozwalającymi efektywnie zakończyć ten...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Nabycie wiedzy, dotyczącej etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami Efekt szkolenia: Wzrost profesjonalizmu, pewności siebie i poczucia kontroli sytuacji przez Przedstawicieli Handlowych Kształtowanie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W trakcie szkolenia nauczymy: motywowania pracownika poprzez system nagród, pochwał i wzmocnień wyrażania krytyki, udzielania nagany w stosunku do nieakceptowanych zachowań udzielania pracownikowi bieżącej informacji zwrotnej na temat jego kompetencji...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym zadaniem realizowanego szkolenia będzie skoncentrowanie uwagi personelu wokół idei "Wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta kluczem do sukcesu hotelu”. Jeżeli taka właśnie postawa personelu wobec klientów zostanie wypracowana, ugruntowana, wzmocniona...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
- Nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem, zwiększenie efektywności obsługi klienta.
- Przygotowanie uczestników do skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji podczas sprzedaży.
- Nabycie umiejętności skutecznej komunikacji z klientem oraz diagnozowania...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
- nabycie umiejętności rozpoznawania i prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
- nabycie umiejętności właściwego rozpoznania potrzeb klientów
- nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
- poznanie efektywnych technik sprzedaży
-...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym
celem szkolenia jest podniesienie efektywności działania uczestników w
kontekście profesjonalnej obsługi klienta międzynarodowego. Uczestnicy
dowiedzą się a przede wszystkim będą ćwiczyli w jaki sposób efektywnie
komunikować się z klientami, w jaki...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
• Aby uczestnik potrafił poradzić sobie z obiekcjami klienta,
• aby wiedział gdzie i jak szukać nowych klientów,
• aby uczestnik potrafił komunikować się skutecznie zarówno werbalnie jak i niewerbalnie z potencjalnym klientem,
• aby uczestnik zdał sobie sprawę...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Aby po zakończonym szkoleniu słuchacz potrafił:
• samodzielnie przygotować Joint Biznes Plan ( Plan rocznej pracy z klientem oparty na wzajemnym, szacunku, relacjach, bez konieczności poprawiania warunków handlowych ),
• samodzielnie ocenić profitowość biznesu...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści:
Rozwinięcie umiejętności rozpoznawania gier klientów Udoskonalenie asertywnej postawy wobec obiekcji klientów Wypracowanie przekonań i postaw wspierających otwartą komunikację z klientem Nabycie umiejętności przetwarzania problemu w rozwiązanie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Przybliżenie podstawowych zasad obsługi klienta
* Zwrócenie uwagi na powiązanie zadań w zakresie obsługi klienta z celami firmy
* Przybliżenie typologii klienta w celu poprawy komunikacji z klientem i skuteczniejszego radzenia sobie w trudnych sytuacjach...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Uzyskanie wiedzy na temat zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationship Management).
* Poznanie nowej filozofii biznesowej obejmującej całą organizację.
* Poznanie uwarunkowań wdrożenia CRM
* Poznanie zasad stosowania koncepcji CRM...