Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Do kogo kierowane jest szkolenie:Szkolenie przeznaczone jest dla
pracowników biur obsługi klienta, którzy na co dzień „załatwiają”
interesantów. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, na czym polega
profesjonalna obsługa klienta i nauczą się jej zasad. Poznają...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Sprzedażowe warsztaty szkoleniowe dedykowane dla firm deweloperskich,
spółdzielni mieszkaniowych, pośredników w obrocie nieruchomościami w
szczególności pracowników odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku na
rynku nieruchomości w szczególności osób bezpośrednio...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
CELE PROGRAMU:
Szkolenie dotyczące zarówno follow up’u i umacniania wizerunku firmy w
oczach zadowolonego Klienta, budowania długotrwałych relacji jak i
negocjowania zastrzeżeń oraz przyjmowania reklamacji.
Procesy obsługi Klienta to kluczowy czynnik...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Profesjonalna
obsługa trudnego klienta - warsztat
umiejętności - 2 dni
CEL: Najważniejszym
celem szkolenia jest podnoszenie efektywności obsługi Klienta,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest podstawowym narzędziem
w pracy z klientem. Przydatna w takim kontakcie jest znajomość technik
wywierania wpływu, ale również rozwinięte umiejętności komunikacyjne. W
sytuacji pracy z tak zwanym trudnym klientem,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest podstawowym narzędziem w pracy
z klientem. Przydatna w takim kontakcie jest znajomość technik
wywierania wpływu, ale również rozwinięte umiejętności komunikacyjne. W
sytuacji pracy z tak zwanym trudnym klientem...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Dzięki szkoleniu uczestnicy będą
potrafili trafnie ocenić sytuację negocjacyjną - zarówno swoją, jak i
partnera. Będą wiedzieli jak prowadzić efektywne rozmowy handlowe z
wykorzystaniem najskuteczniejszych technik negocjacyjnych. Będą
potrafili skutecznie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie pozwoli na przegląd obecnie stosowanych przez uczestników
technik, analiza błędów popełnianych do tej pory, a co najważniejsze
wyjście z rutyny negocjacyjnej poprzez wprowadzenie nowych technik.
Uczestnicy poznają szereg technik z zakresu negocjacji,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem treningu jest zapoznanie
uczestników z podstawowa wiedzą i umiejętnościami z zakresu
asertywności, a także umożliwienie uczestnikom pracy nad własnymi
sposobami porozumiewania się w oparciu o zasady asertywnego zachowania
się, zarówno w życiu osobistym...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Warsztat przeznaczony jest dla wszystkich osób zarządzających
handlowcami, które pragną podnieść swoją sprawność menedżerską
i efektywność swoich zespołów. Celem warsztatu jest: rozwinięcie umiejętności tworzenia strategii sprzedaży podniesienie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Dzisiejszy rynek usług rozwija się w niesamowitym tempie, wspierany przez nowoczesne technologie. Ponieważ potrzeby i oczekiwania Klientów ulegają nieustannym przemianom, a konkurencyjność na rynku rośnie, trzeba znać precyzyjne odpowiedzi na...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Od momentu w którym powiesz :”Dzień dobry!” i przedstawisz się rozmówcy, wszystko co powiesz może być wykorzystane przeciwko Tobie…. My nauczymy Ciebie jak kierować rozmową przez telefon, aby osiągnąć zamierzone cele, oraz aby uniknąć pożegnania z klientem zanim...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zdobycie nowych umiejętności w zakresie zarządzania asortymentem
i przestrzenią handlową w świetle wiedzy neuromarketingowej, wpływania na wartość klienta.
W trakcie szkolenia omawiane są reakcje racjonalne i reakcje
emocjonalne klientów,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem zajęć jest zdobycie umiejętności
takiego działania aby zachęcić klienta do stałej współpracy, aby
zadowolić nawet najtrudniejszych klientów oraz poprawić własną relację
z klientem.
DLA KOGO
Szkolenie
przeznaczone dla wszystkich osób mających...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W trakcie szkolenia, handlowcy, którzy wezmą w nim udział zostaną przygotowani do przejęcia klientów korzystających z usług
i produktów konkurencyjnych firm.
Dzięki wiedzy trenera i warsztatowej formie szkolenia, uczestnicy:
* Nauczą się analizować poczynania...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Kontakty międzyludzkie, ze względu na odmienność postaw ludzkich i niską przewidywalność zachowań, niosą ze sobą duży ładunek emocji i stresu. Kontakt z „trudnym klientem" może zaburzać sprawne wykonywanie pracy i realizację celów sprzedażowych i szkodzić wizerunkowi...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Wiedza, dotycząca etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług
# umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami :: TEMATYKA Zasady prawidłowej
komunikacji z klientem - słuchanie aktywne Z najomość
mowy ciała Bariery komunikacyjne
Etapy aktywnej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Zapoznanie handlowców i specjalistów z zasadami budowania relacji z kluczowymi klientami
# Przygotowanie wysokokwalifikowanej kadry zarządzającej kluczowymi klientami
Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. :: TEMATYKA...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Rozwinięcie wiedzy zdobytej na szkoleniu "Podstawowe Umiejętności Sprzedaży"
# Nabranie pewności siebie przez Przedstawicieli Handlowych Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. : TEMATYKA ZAJĘĆ
Zarządzanie podległym
terytorium...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
PROGRAM SZKOELNIA:
1. PRZYCHODZI KLIENT DO SKLEPU...
Co decyduje o satysfakcji klienta - analiza czynnikówTypologia klientówJak tworzymy „trudnych klientów"
2. CZEGO TEN KLIENT CHCE?
Analiza motywacji klientówBadanie potrzebObsługa od a do zEtapy...