Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie pozwoli na przegląd obecnie stosowanych przez uczestników
technik, analiza błędów popełnianych do tej pory, a co najważniejsze
wyjście z rutyny negocjacyjnej poprzez wprowadzenie nowych technik.
Uczestnicy poznają szereg technik z zakresu negocjacji,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem treningu jest zapoznanie
uczestników z podstawowa wiedzą i umiejętnościami z zakresu
asertywności, a także umożliwienie uczestnikom pracy nad własnymi
sposobami porozumiewania się w oparciu o zasady asertywnego zachowania
się, zarówno w życiu osobistym...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Warsztat przeznaczony jest dla wszystkich osób zarządzających
handlowcami, które pragną podnieść swoją sprawność menedżerską
i efektywność swoich zespołów. Celem warsztatu jest: rozwinięcie umiejętności tworzenia strategii sprzedaży podniesienie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Dzisiejszy rynek usług rozwija się w niesamowitym tempie, wspierany przez nowoczesne technologie. Ponieważ potrzeby i oczekiwania Klientów ulegają nieustannym przemianom, a konkurencyjność na rynku rośnie, trzeba znać precyzyjne odpowiedzi na...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Praktyczna wiedza mająca pomóc Państwu w obsłudze i pozyskiwaniu kolejnych lojalnych Klientów!...
* ... a ponadto nabycie umiejętności efektywnego sposobu budowania relacji z Klientami oraz zbudowanie na tyle trwałych więzi, by móc zabezpieczyć się przed...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.
* Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta. Budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta.
* Rozwój efektywnych...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cel warsztatów: Podczas warsztatów „PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA” uczestnicy
poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a
także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć
miejsce w trakcie tych...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem cyklu szkoleniowego jest
Zwiększenie efektywności i umiejętności sprzedażowych
przedstawicieli handlowych, poprzez poznanie narzędzi i opanowanie
technik sprzedaży oraz wykształcenie właściwej postawy i nawyków.
Cel osiągniemy poprzez
Dostarczenie,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przygotowuje hostessy do profesjonalnej obsługi każdego typu klienta i imprezy.
Uczestnicy poznają znajomość obyczajów i form towarzyskich oraz
umiejętność postępowania i radzenia sobie w różnych złożonych
sytuacjach życiowych i zawodowych. Dobre...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Czy nasze zakupy są zawsze racjonalne? Czy rzeczywiście zawsze analizujemy wszelkie istotne parametry produktów i zestawiamy je z własnymi potrzebami? Czy faktycznie nie działają na nas reklamy – jak zwykliśmy deklarować w sondażach i badaniach rynku. Osoby zajmujące...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Rozwój jakościowy i ilościowy
gastronomii w Polsce sprzyja i jest powodem coraz częstszych realizacji
zamówień na przyjęcia różnego rodzaju. Goście w dzisiejszej dobie mają
nie małe oczekiwania. W oparciu o wspomnienia z przyjęć, w których
uczestniczyli powierzają...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Od momentu w którym powiesz :”Dzień dobry!” i przedstawisz się rozmówcy, wszystko co powiesz może być wykorzystane przeciwko Tobie…. My nauczymy Ciebie jak kierować rozmową przez telefon, aby osiągnąć zamierzone cele, oraz aby uniknąć pożegnania z klientem zanim...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży?
W pogoni za Klientami - Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży? Trener prowadzący: Wojciech Grzybowski Zapraszam
serdecznie na szkolenie, które wzmocni Was w gonitwie za klientami na
poziomie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W pogoni za Klientami - Sposób na Alcybiadesa czyli JAK SKUTECZNIE PRZECIWDZIAŁAĆ OBIEKCJOM? Codzienna
praca z klientami to nieustanna pogoń za realizacją ich potrzeb i
oczekiwań, zrozumieniem pragnień oraz obiekcji. Sprzedaż to również
gonitwa za...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
NEGOCJACJE BIZNESOWE Program
szkolenia „Negocjacje biznesowe” obejmuje najważniejsze aspekty
skutecznej negocjacji, niezbędnej do znalezienia korzystnego
porozumienia. Na szkoleniu odpowiemy na pytanie czym są negocjacje. W
jakich sytuacjach dochodzi do wymiany?...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW I CELE SZKOLENIA 1. Przedstawienie regulacji prawnych związanych z procesem reklamacji w przedsiębiorstwie. 2. Praktyczne
omówienie postępowania z klientem od momentu złożenia reklamacji do jej
finalnego rozpatrzenia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Wartość szkolenia obejmuje: • UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU • MATERIAŁY SZKOLENIOWE • CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA • INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU • POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE SZKOLENIA...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest nakierowany na praktyczny trening umiejętności handlowych, sprowadzając część teoretyczną do minimum. Uczestnicy biorą udział w inspirującym warsztacie, interaktywnych ćwiczeniach...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zdobycie nowych umiejętności w zakresie zarządzania asortymentem
i przestrzenią handlową w świetle wiedzy neuromarketingowej, wpływania na wartość klienta.
W trakcie szkolenia omawiane są reakcje racjonalne i reakcje
emocjonalne klientów,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem zajęć jest zdobycie umiejętności
takiego działania aby zachęcić klienta do stałej współpracy, aby
zadowolić nawet najtrudniejszych klientów oraz poprawić własną relację
z klientem.
DLA KOGO
Szkolenie
przeznaczone dla wszystkich osób mających...