Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest przedstawienie praktycznych metod umożliwiających pomiar i doskonalenia zadowolenia klientów. Wyjaśnione też będą „mechanizmy” budujące lojalność klientów. Uczestnicy szkolenia przećwiczą różne metody związane z analizą
danych. W czasie szkolenia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
znajomość procedur związanych z badaniem satysfakcji klienta zawierających niezwykle ważny mechanizm wnioskowania w oparciu o zebrane dane, znajomość metod i technik zbierania i przetwarzania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta. Praktyczne aspekty...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Poznanie wymagań formalnych i dobrej praktyki w zakresie postępowania z reklamacjami.
* Poznanie zasad bezpiecznego zawierania umów - pod kątem odpowiedzialności w przypadku roszczeń reklamacyjnych.
* Podniesienie kwalifikacji pracowników i skuteczności...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
PROGRAM SZKOELNIA:
1. PRZYCHODZI KLIENT DO SKLEPU...
Co decyduje o satysfakcji klienta - analiza czynnikówTypologia klientówJak tworzymy „trudnych klientów"
2. CZEGO TEN KLIENT CHCE?
Analiza motywacji klientówBadanie potrzebObsługa od a do zEtapy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
I. Promocja sprzedaży rodzaje i zastosowanie (konkursy, loterie, upusty cenowe, premia od zakupu, testowanie produktu, promocje konsumenckie) wsparcie sprzedaży w punktach handlowych (materiały POS – rodzaje i ich charakterystyka)ważne aspekty prawne...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele:
1.Ćwiczenie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta.
2.Ćwiczenie umiejętności komunikowania się z klientem.
3.Nabycie wiedzy na temat właściwej obsługi klienta.
4.Ćwiczenie umiejętności zachowania się w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Szkolenie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu uczestnicy będą:
* skuteczniej sprzedawali i obsługiwali Klientów
* umiejętnie stosowali wszystkie elementy rozmowy sprzedażowej
* trafnie kształtowali swój wygląd i zachowania niewerbalne
* umieli dostosować sposób obsługi do typu Klienta
* właściwie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Moduł-Sprzedaż i Marketing
Pozyskiwanie klientów biznesowych Po szkoleniu uczestnicy - - będą: * skuteczniej sprzedawali * wiązali wydajność swojej pracy z funkcjonowaniem całej firmy i jej stabilnością * potrafili określić kim są potencjalni Klienci...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia-Menadżer Sprzedaży Przedmioty: Grupa treści kształcenia ogólnego: * Język obcy (egzamin na poziomie B2 w dowolnym semestrze) * Historia gospodarcza * Psychologia * Socjologia * Technologie informacyjne * Wychowanie fizyczne * Bezpieczeństwo...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Licencjat ZARZĄDZANIE HANDLEM I USŁUGAMI Studia I stopnia - 6 semestrów – dyplom licencjata - tryb dzienny i zaoczny
Czego Cię nauczymy?
Zdobędziesz kompetencje potrzebne do kierowania sprzedażą produktów i
usług. Poznasz techniki marketingu i sprzedaży....
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Podstawą skuteczności działania Działu Zakupów jest maksymalizacja
wykorzystania istniejącego potencjału zakupowego, uporządkowanie
procesów zakupowych, sporządzanie właściwych planów i prognoz
zakupowych, wykorzystywanie konsolidacji zakupowych i oczywiście...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W czasach ostrej walki o Klienta osiągnięcie efektu finansowego
firmy zależy w dużej mierze od jakości obsługi w trakcie dokonywania
transakcji, jak i w kontakcie posprzedażowym. Wymagania wobec
sprzedającego wzrastają – presji tej towarzyszą silne emocje przeżywane
przez...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Máster en Customer Experience & Innovation FT. ¡Empatiza con el cliente, idea tu propuesta e impleméntala con éxito! Con este programa potenciarás tu creatividad para desarrollar ideas innovadoras que beneficien tanto a...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Máster en Customer Experience & Innovation PT. ¡Empatiza con el cliente, idea tu propuesta e impleméntala con éxito! Con este programa potenciarás tu creatividad para desarrollar ideas innovadoras que beneficien tanto a...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Máster en Customer Experience & Innovation FT. ¡Empatiza con el cliente, idea tu propuesta e impleméntala con éxito! Con este programa potenciarás tu creatividad para desarrollar ideas innovadoras que beneficien tanto a...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy:\r\n Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które budują wizerunek firmy w \r\nkontaktach z klientami ale nie sprzedają, zajmują się natomiast \r\norganizacją/ realizacją zamówień czy też rozwiązywaniem zgłaszanych \r\nprzez klienta problemów....
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Podwyższenie poziomu skuteczności sprzedaży. Szkolenie pozwoli wypracować własną metodę reagowania na oceny pozytywne i negatywne w kontakcie z klientem. Szkolenie jest oparte o podstawowe umiejętności, jakie są potrzebne profesjonalnemu sprzedawcy. Korzyści...