Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Słuchacze studiów zdobędą wiedzę potrzebną do samodzielnego wdrożenia strategii marketingowych. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się między innymi ze specyfiką sektora usług we współczesnej gospodarce, procesem planowania marketingowego, segmentacją nabywców...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Otrzymują dyplom (świadectwo) ukończenia studiów podyplomowych według wzoru ustalonego rozporządzeniem ministra Edukacji Narodowej i Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12.10.1993 r. - przekazywanie nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zamówieniami...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Zarządzanie marketingiem
Specjalność stwarza możliwości zdobycia profesjonalnej wiedzy z zakresu kształtowania marketingowej koncepcji rozwoju każdego przedsiębiorstwa funkcjonującego na rynku krajowym i międzynarodowym. Kierunek: Zarządzanie Specjalnośc:...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Sylwetka Absolwenta
Specjalista o wysokich kwalifikacjach zawodowych,
posiadający rozległą wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu nauk ekonomicznych, dotyczącą problemów funkcjonowania organizacji, diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu dostarczenie specjalistycznej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do zarządzania organizacją w warunkach gospodarki rynkowej Studia Podyplomowe: Zarządzanie i Marketing Tryb nauki i czas trwania
Studia trwają trzy semestry. Zajęcia...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Absolwenci otrzymują * Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie * Dyplom Menedżerski Fundacji "OIC Poland" Celem studiów jest dostarczenie specjalistycznej i kompleksowej wiedzy w zakresie promocji miast,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Absolwenci kierunku zarządzanie (otrzymują tytuł licencjata) przyswajają sobie niezbędne podstawy teoretyczne z zakresu nauk ekonomicznych i zarządzania, a także z dyscyplin komplementarnych, oraz uzyskują umiejętności analizy otoczenia przedsiębiorstwa,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Celem specjalności jest przekazanie najnowszej wiedzy z zakresu marketingu przedsiębiorstw, instytucji finansowych i publicznych funkcjonujących na rynkach Unii Europejskiej. W czasie zajęć studenci nabywają wiedzę z zakresu tworzenia i wdrażania skutecznych...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Celem kształcenia w zakresie Marketingu jest przekazanie studentom szczegółowej wiedzy o relacjach między producentem, a konsumentem w gospodarce rynkowej, o nowych wymaganiach, które stoją przed wytwórcami dóbr i usług, o nowoczesnym zarządzaniu marketingowym,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Specjalność "Marketing" - sylwetka absolwenta
Celem kształcenia na specjalności "marketing i reklama" jest przygotowanie do wykonywania zawodu menedżera, specjalisty ds. marketingu i reklamy oraz do pełnienia wszelkich funkcji związanych z promocją...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat CELE KSZTAŁCENIA
Trzyletnie studia licencjackie na kierunku zarządzanie zakładają osiągnięcie następujących celów:
1. Udostępnienie studentom teoretycznej i praktycznej wiedzy związanej z zarządzaniem na następujących specjalnościach:
- Zarządzanie...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat CELE KSZTAŁCENIA
Trzyletnie studia licencjackie na kierunku zarządzanie zakładają osiągnięcie następujących celów:
1. Udostępnienie studentom teoretycznej i praktycznej wiedzy związanej z zarządzaniem na następujących specjalnościach:
- Zarządzanie...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Studia na kierunku zarządzanie trwają 3 lata tj. 6 semestrów.
W trybie niestacjonarnym (zaocznym) studia realizowane są w formie zjazdów (do trzech zjazdów w miesiącu):
* piątek (od godz. 15.30)
* sobota
* niedziela.
Podczas studiów na...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Cel studiów
* Fachowe i gruntowne przygotowanie specjalistów w reżyserii filmów reklamowych i ich marketingu.
* Przekazanie studentom ogólnej wiedzy z zakresu reklamy filmowej, znaczenia i siły przekazu reklamowego tego typu. Reżyseria, produkcja i marketing...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
CHARAKTERYSTYKA STUDIÓW
Studia dają najnowszą wiedzę teoretyczną i praktyczną w zakresie efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem. Program obejmuje m.in. takie zagadnienia, jak: zarządzanie strategiczne, zarządzanie relacjami z klientami, controlling personalny,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest doskonalenie kompetencji i umiejętności osób odpowiedzialnych za decyzje marketingowe w instytucjach finansowych. Studia nie tylko przyczynią się do poszerzenia wiedzy uczestników w obszarze marketingu usług finansowych, ale również stworzą...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest doskonalenie kompetencji i umiejętności osób odpowiedzialnych za decyzje marketingowe w przedsiębiorstwach farmaceutycznych. Sylwetka absolwenta
Absolwenci tych studiów podyplomowych powinni posiąść następujące umiejętności:
- Identyfikowania...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie i usystematyzowanie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing, jak również wiedzy dotyczącej zasad marketingowych i zachowań na eurorynku w okresie wchodzenia do UE.
Studia...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Global Máster en Marketing y Gestión Comercial. Formato: Hybrid Global Modalidad: Hybrid Duración / Créditos: 12 meses / 60 ECTS Idioma: Español Campus: MAD Presentación: El Global Máster en Marketing...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Máster en Marketing y Gestión Comercial ConnectEd. Nuestros programas ConnectEd combinan un periodo online con un periodo presencial generando un ecosistema de aprendizaje que busca conectar lo mejor de cada modalidad para optimizar el desarrollo...