Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
MENEDŻER PROMOCJI
Studia I stopnia - 6 semestrów – dyplom licencjata - forma dzienna i zaoczna
Czego Cię nauczymy?
Program specjalności obejmuje dwie grupy przedmiotów. Pierwszą tworzą
zajęcia rozwijające kompetencje menedżerskie, drugą – kursy dotyczące...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Połączenie treści związanych z kulturą i marketingiem jest podyktowane potrzebą wykształcenia menedżerów polityki rozumiejących procesy kultury politycznej, jej tradycję europejską i polską oraz współczesne wartości istotne w życiu politycznym. Jest...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Zarządzanie marketingiem
Specjalność stwarza możliwości zdobycia profesjonalnej wiedzy z zakresu kształtowania marketingowej koncepcji rozwoju każdego przedsiębiorstwa funkcjonującego na rynku krajowym i międzynarodowym. Kierunek: Zarządzanie Specjalnośc:...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Sylwetka Absolwenta
Specjalista o wysokich kwalifikacjach zawodowych,
posiadający rozległą wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu nauk ekonomicznych, dotyczącą problemów funkcjonowania organizacji, diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Absolwenci kierunku zarządzanie (otrzymują tytuł licencjata) przyswajają sobie niezbędne podstawy teoretyczne z zakresu nauk ekonomicznych i zarządzania, a także z dyscyplin komplementarnych, oraz uzyskują umiejętności analizy otoczenia przedsiębiorstwa,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Celem specjalności jest przekazanie najnowszej wiedzy z zakresu marketingu przedsiębiorstw, instytucji finansowych i publicznych funkcjonujących na rynkach Unii Europejskiej. W czasie zajęć studenci nabywają wiedzę z zakresu tworzenia i wdrażania skutecznych...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Celem kształcenia w zakresie Marketingu jest przekazanie studentom szczegółowej wiedzy o relacjach między producentem, a konsumentem w gospodarce rynkowej, o nowych wymaganiach, które stoją przed wytwórcami dóbr i usług, o nowoczesnym zarządzaniu marketingowym,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Specjalność "Marketing" - sylwetka absolwenta
Celem kształcenia na specjalności "marketing i reklama" jest przygotowanie do wykonywania zawodu menedżera, specjalisty ds. marketingu i reklamy oraz do pełnienia wszelkich funkcji związanych z promocją...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat CELE KSZTAŁCENIA
Trzyletnie studia licencjackie na kierunku zarządzanie zakładają osiągnięcie następujących celów:
1. Udostępnienie studentom teoretycznej i praktycznej wiedzy związanej z zarządzaniem na następujących specjalnościach:
- Zarządzanie...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat CELE KSZTAŁCENIA
Trzyletnie studia licencjackie na kierunku zarządzanie zakładają osiągnięcie następujących celów:
1. Udostępnienie studentom teoretycznej i praktycznej wiedzy związanej z zarządzaniem na następujących specjalnościach:
- Zarządzanie...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Studia na kierunku zarządzanie trwają 3 lata tj. 6 semestrów.
W trybie niestacjonarnym (zaocznym) studia realizowane są w formie zjazdów (do trzech zjazdów w miesiącu):
* piątek (od godz. 15.30)
* sobota
* niedziela.
Podczas studiów na...