Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Kreatywność
to nie tylko bujna wyobraźnia i zdolność do fantazjowania. Kreatywność
to umiejętność tworzenia nowych, nietypowych rozwiązań, to zdolność
dziwienia się, obserwacji rzeczywistości, wychodzenia poza schemat. To
obok inteligencji emocjonalnej cecha...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Rolą
reklamy jest tworzenie świadomości produktu, marki, firmy, wzbudzanie
zainteresowania i pożądania klienta, a w efekcie wywołanie oczekiwanej
akcji, czyli zakupu. Wraz z rozwojem nowych technologii, pojawieniem
się internetu, telefonii komórkowej pojawiły...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Czy klienci kupują produkty
i usługi? Czy wyobrażenia, skojarzenia związane z marką i korzyści,
jakie ona daje? Marka jest obietnicą, powinna działać jak magnes –
przyciągać i utrzymywać klienta, ma budować trwałe relacje z klientem.
Sama nazwa jest tylko oznakowaniem,...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Przeciętny użytkownik
komórki ma ją przy sobie średnio przez 18 godzin. Za kilka lat prawie
50% telefonów komórkowych na świecie będzie łączyć się z internetem. W
Polsce zarejestrowano już 44 miliony kart SIM. Do końca 2009 roku w
użyciu będzie 171 milionów...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Zaprojektowanie
dobrej strony internetowej to podstawa do skutecznej reklamy, a w
konsekwencji sprzedaży produktów i usług przez sieć. Wiele firm
ignoruje oczywisty fakt, że strona ma podobać się klientowi, a nie
właścicielowi witryny.
Pozwól użytkownikowi...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Sam
fakt posiadania własnej strony www przez firmę nie sprawi, że
internauta ją znajdzie. Internauta – potencjalny klient – musi
wiedzieć, że taka strona istnieje, musi mieć możliwość znalezienia jej.
Klient zazwyczaj szuka nie firmy, a konkretnej usługi lub...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Metody reklamy tradycyjnej
używanej w radiu, gazetach i telewizji wypierane są przez bardziej
dostępne techniki internetowe. Wydatki na reklamę w internecie rosną
znacznie szybciej niż w innych mediach, w Polsce internet wyprzedził
już radio i mocno zagraża...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Jak mówić do klientów przez
internet, aby chcieli nas słuchać? Jak przyciągnąć i utrzymać ich
uwagę? Jak sprawić, by każdy klient z osobna poczuł się ważny i
wyróżniony? A może moja witryna jest nudna, nieczytelna, mało
przejrzysta i źle odbierana przez odwiedzających?...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Dlaczego Facebook? Co sprawia, że ten serwis stał się
znakomitym nośnikiem akcji komercyjnych i świetną platformą do
budowania relacji z marką? Ponieważ wszyscy mają tu równe szanse.
Facebook jest tak samo dobry dla dużej marki odzieżowej, banku, jak i
dla lokalnej...
Kategoria:Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest przedstawienie wiążących interpretacji prawnych sądów pracy oraz instytucji zajmujących się ochroną danych osobowych pracowników dotyczących przepisów regulujących szeroko pojęte monitorowanie pracowników. Szczególny nacisk zostanie położony...
Kategoria:Administracja Personelem
Typ:W ciągu tygodnia
przedstawienie zasady zatrudniania cudzoziemców w Polsce i za granicą oraz zasady delegowania pracowników polskich za granicę. Na szkoleniu zostanie położony nacisk na zatrudnianie i delegowanie pracowników naukowych. Program: 1. Siatka terminologiczna
Cudzoziemcy...
Kategoria:Administracja Personelem
Typ:W ciągu tygodnia
1. Skutki prawne wprowadzenia Święta Trzech Króli do katalogu dni wolnych od pracy - nowe zasady ustalania wymiaru czasu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym. 2. Zasady gospodarowania czasem pracy - postanowienia regulaminowe o rozpoczynaniu...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Zdobyta wiedza
usystematyzowania wiedzy z zakresu controllingu personalnego, ze
szczególnym uwzględnieniem planowania operacyjnego i strategicznego
obszaru zasobów ludzkich, raportowania i analiz w układach wielowymiarowych, budowania map strategii...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Podczas szkolenia
omówione zostaną praktyczne aspekty wykorzystania raportów zachowań i
emocji SI, wykorzystania ich w procesie swojej własnej Inteligencji
Emocjonalnej jak tez Inteligencji Społecznej czyli w kontaktach z
innymi. Prowadzący przedstawi...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Wypracowanie i wdrożenie strategii zarządzania różnorodnością wieku pracowników w firmie. Założenia:
Szkolenie ma charakter warsztatowy.
W trakcie interaktywnych modułów uczestnicy są zapoznawania z
zasadami tworzenia i wdrażania strategii zarządzania różnorodnością
wieku...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Analiza i sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas wystąpienia,
* Opanowanie i pogłębienie umiejętności swobodnej wypowiedzi retorycznej, przy jednoczesnym pokonaniu zjawiska ,,tremy'',
* Przedstawienie zasad konstruowania przemówień,...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
* lepsze poznanie własnych zasobów oraz nabycie umiejętności określenia własnej pozycji i preferencji stylu działania względem innych.
* umiejętność dopasowania zachowania do różnych sytuacji i osób.
* poznanie zasad efektywnej komunikacji w relacjach...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Efekty treningu:
Wzmocnienie układu nerwowego uczestników, a co za tym idzie
podwyższenie wydolności układu immunologicznego i pierwotna
profilaktyka psychosomatyczna. Wytworzenie umiejętności kontrolowania własnych emocji i emocji partnera interakcji. ...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Celem treningu prowadzonego metodą interaktywną (wykład + ćwiczenia + gry + dyskusje) jest przedstawienie pełnej panoramy zagadnień obejmujących negocjacje i ćwiczenie doskonalące umiejętności ich prowadzenia. Omawiamy i ćwiczymy wybrane, najważniejsze fragmenty...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
PRAKTYCZNE MBA. Kompleksowe szkolenie kadry menedżerskiej
II EDYCJA Cztery kluczowe kompetencje w procesie zarządzania:
Sesja I - PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI Warszawa, 17 - 18.03.2011r.
Sesja II - ORGANIZOWANIE Warszawa, 14 - 15.04.2011r....