Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
# Przekazanie uczestnikom aktualnych informacji o obowiązujących i przyszłych regulacjach prawnych dotyczących kontraktów handlowych w związku z wejściem Polski do UE
# Przekazanie wiedzy i praktycznych informacji na temat zasad prawidłowego przygotowania i...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
PROGRAM SZKOELNIA:
1. PRZYCHODZI KLIENT DO SKLEPU...
Co decyduje o satysfakcji klienta - analiza czynnikówTypologia klientówJak tworzymy „trudnych klientów"
2. CZEGO TEN KLIENT CHCE?
Analiza motywacji klientówBadanie potrzebObsługa od a do zEtapy...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
* zwiększenie skuteczności komunikacji realizowanej za pomocą słowa (pisanego, mówionego),
* zwiększenie skuteczności samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych,
* zwiększenie skuteczności komunikacji bezpośredniej i pośredniej (rozmowy telefoniczne,...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań. Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych) Program szkolenia: Źródła wiedzy na temat rynku.Metody i...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poznanie najstarszego i najpowszechniej stosowanego modelu dochodzenia do twórczych rozwiązań (Creative Problem Solving Osborna I Parnesa).
Nabycie umiejętności świadomego i praktycznego stosowania wyobraźni i twórczego potencjału do rozwiązywania...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
# zwiększenie profesjonalizmu w sprzedaży powierzchni reklamowej,
# nabycie umiejętności w zakresie technik sprzedaży,
# poznanie korzyści, jakie osięgnie kllient kupując poszczególne rodzaje reklam,
# zwiększenie skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów....
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Przedstawienie uczestnikom zasad planowania mediów w domach mediowych, zasad podziału budżetu, doboru nośników, optymalizacji budżetu reklamowego, parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać współpracą z domem mediowym. Program szkolenia:...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
I. Promocja sprzedaży rodzaje i zastosowanie (konkursy, loterie, upusty cenowe, premia od zakupu, testowanie produktu, promocje konsumenckie) wsparcie sprzedaży w punktach handlowych (materiały POS – rodzaje i ich charakterystyka)ważne aspekty prawne...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
I. Planowanie i realizacja mediów 1. Media – ogólna charakterystyka (media mix) Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement)Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe)Prasa (reklamy...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
I. Budowanie marki na rynku usług kreowanie wizerunku marki, budowanie świadomości marki na rynkach instytucjonalnych,zarządzanie marką na rynku B2B. II. Efektywność działań marketingowych na rynku usług umiejętność dopasowywania ofert do różnych...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
I. Działania ATL 1. ATL * standardowe działania reklamowe (tv, radio, prasa, outdoor, internet) * sponsoring * product placement * strategia użycia mediów 2. ...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Planowanie strategii marketingowych Przygotowujemy
i realizujemy strategie marketingowe skierowane do starannie dobranego
segmentu potencjalnych klientów. Doradzamy w ich wdrażaniu oraz
prezentujemy osiągnięte wyniki. W miarę potrzeb dostosowujemy...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Osoba kończąca specjalność marketing w zarządzaniu to menedżer
działający w warunkach rozwiniętej gospodarki rynkowej, który potrafi
kierować przedsiębiorstwem lub jego częścią, współpracować z
zagranicznymi podmiotami gospodarczymi, poruszać się na rynku
kapitałowym...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Rynek pracy dla absolwentów tej specjalizacji stale rośnie. Dotyczy to
różnych sektorów - zorientowanych na zysk, jak i coraz częściej
organizacji non-profit. Zwiększa się też zapotrzebowanie na osoby,
które potrafią skutecznie i efektywnie zarządzać takimi...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Podstawy komunikacji rynkowej Instrumenty komunikacji rynkowejHistoria reklamyRynek reklamyStruktura agencji reklamowejWspółpraca agencja-klientStrategie markiAnaliza sytuacji rynkowejWyznaczanie celów kampanii reklamowejStrategia reklamowaPlanowanie strategii...
Kategoria:Organizacja Wydarzeń
Typ:Zaoczne
Wstęp do sponsoringu i organizacji wydarzeńAspekty prawne sponsoringu i organizacji wydarzeńNarzędzia promocjiWydarzenia sportoweWydarzenia kulturalneWydarzenia medioweKonwencje i business eventsSponsoring mediówOferta sponsoringowa i negocjacjeUmowa sponsoringowaPlanowanie...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Przedmioty ogólne: -Ekonomia -Kultura wizualna -Lektorat języka angielskiego -Marketing -Nauka o polityce -Obsługa komputera -Psychologia -WF -Zarządzanie -Podstawy komunikacji rynkowej -Aktywizacja sprzedaży -Corporate relations -Narzędzia ilościowe -Podstawy...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studium jest przekazanie, pogłębienie oraz usystematyzowania wiedzy związanej ze strategią marketingową działania przedsiębiorstw. Słuchacze nabywają także umiejętności praktyczne w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing oraz formułowania strategii...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Celem Uczelni jest przygotowanie jej absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wykonawczych oraz kierowniczych niższych i średnich szczebli zarządzania, przede wszystkim w:
- centrach informacji turystycznej,
- agencjach turystycznych,
- centrach...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studiów jest przygotowanie absolwentów do praktycznego planowania i realizowania politycznych kampanii o charakterze perswazyjnym (kampanie wyborcze, akcje społeczne, kampanie około referendalne) oraz do wspierania polityków wszystkich szczebli w budowaniu...