Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest nabranie cech
wybitnych negocjatorów, którzy przede wszystkim mają niezawodną
intuicję, lubią rywalizację, mają nienaganną reputację. Mają świadomość
swoich mocnych stron, którymi mogą być: cierpliwość, upór, wstrzymanie
się z odpowiedzią...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
KORZYŚCI: W trakcie zajęć uczestnik:
pozna zasady skutecznej komunikacji
nauczy się wybranych technik komunikacji
pozna praktyczne umiejętności publicznego wypowiadania swoich przekonań
nauczy się radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych wykorzystując...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.
Ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Prezentacja jest kluczowym elementem skuteczności w biznesie, to klucz do SUKCESU. Na
tym szkoleniu każdy Uczestnik pozna sposoby prezentacja swojego
produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do Klienta. doskonalenie umiejętności skutecznej...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
"W biznesie nie otrzymujesz tego na co zasługujesz, tylko to co wynegocjujesz". Dobry negocjator jest Zwycięzca i dzięki szkoleniu poznasz techniki i metody negocjacyjne, które pozwolą być Wygranym.
Szkolenie uświadomi uczestnikom, jaki styl negocjacji najbardziej...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest rozwój przez uczestników umiejętności w czterech obszarach:
* samoświadomości - czyli dobrego kontaktu z własnymi emocjami. Stają się one wtedy rodzajem wewnętrznego kompasu pomagającego określić kierunek, podejmować decyzje i lepiej...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu budowania kontaktu i oddziaływania na klientów w czasie prowadzonych prezentacji
* Poznają narzędzia i techniki, które pomogą im rozwinąć warsztat w prowadzeniu prezentacji oraz wystąpień publicznych
* Rozpoznają...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Przybliżenie uczestnikom zasad tworzenia korespondencji biznesowej
* Zapoznanie ze sposobami postępowania z korespondencją
* Poznanie efektywnych narzędzi do tworzenia szablonów i wzorów Uczestnicy nauczą się:
Najważniejszych form i rodzajów wewnętrznej...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Rozwijanie postaw i umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych w sytuacjach zadaniowych
* Praktyczne opanowanie zasad komunikacji interpersonalnej
* Poznanie technik podnoszących efektywność w komunikacji
* Świadome kształtowanie i modyfikacja...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Zbudowanie u uczestników świadomości własnego wizerunku
* Zapoznanie się z narzędziami i technikami prezentacyjnymi
* Poznanie niezbędnych zasad savoir-vivre'u biznesowego Czas trwania: 2 dni (14 godz.) Program:
Autodiagnoza
Mocne i słabe strony...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Specjalność Zarządzanie społecznością lokalną,
oprócz konwencjonalnego wykształcenia z zakresu zarządzania pozwala
nabyć także wiedzę socjologiczną pozwalającą aktywizować społeczność
lokalną tak, by efektywnie sterować jej rozwojem i rozwiązywać
pojawiające...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE MODUŁU I
"Komunikacja w relacjach międzyludzkich i w organizacji"
Zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami skutecznej komunikacji
werbalnej i niewerbalnej w relacjach interpersonalnych i w organizacji:
prezentacja podstawowych elementów procesu...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Studia te stanowią cykl zajęć obejmujących najważniejsze zagadnienia związane z procesami zachodzącymi wewnątrz organizacji oraz funkcjonowaniem przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Zajęcia zostaną przeprowadzone w formie warsztatów przez lektorów języka...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem studium jest poszerzenie wiedzy na temat specyfiki komunikacji kulturowej
i międzykulturowej (interpersonalnej, grupowej, społecznej oraz masowej)
w kontaktach ludźmi i instytucjami obszarów wielokulturowych. Umiejętność komunikacji międzykulturowej zakłada...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Licencjat Absolwent specjalności w toku studiów otrzymuje wiedzę z zakresu wielu dyscyplin nauk ekonomicznych i społecznych, takich jak marketing, psychologia społeczna, socjologia i politologia oraz bardziej szczegółowych zagadnień bezpośrednio związanych z działalnością...