Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:e-learning
Celem kursu jest zapoznanie jego uczestników z rozwijaną w Akademii Humanistyczno Ekonomicznej koncepcją zarządzania podmiotowego oraz współcześnie wykorzystywanymi metodami rozwijania kreatywności pracowników i wprowadzania innowacji, a także zmiana tradycyjnego...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Na
czym polega skuteczna działalność marketingowa? Jaka jest prawidłowa, a więc
efektywna kolejność czynności i zadań marketingowych?
Uczestnicy
kursu w czasie jego trwania zdobędą wiedzę i rozwiną swe umiejętności z zakresu
organizacji...
Kategoria:Organizacja
Typ:e-learning
Podstawowymi
podmiotami funkcjonowania każdej organizacji są ludzie. Na ich zachowania w
organizacji wpływa zarówno osobowość oraz czynniki środowiskowe wynikające z
otoczenia, jak i czynniki organizacyjne wynikające z treści ról, jakie pełnią...
Kategoria:Edukacja w Biznesie
Typ:e-learning
Psychologia
to nie tylko dziedzina wiedzy i praktyki uprawiana przez psychologów. Trudno
obecnie uważać się za człowieka wykształconego, rozumiejącego (lub próbującego
rozumieć) zachodzące w świecie i człowieku zjawiska bez choćby ogólnego pojęcia
o...
Kategoria:Edukacja w Biznesie
Typ:e-learning
Kurs
omawia wybrane zagadnienia z zakresu przedsiębiorczości i zawiera podstawową
wiedzę na temat czynników kształtujących zachowania przedsiębiorcze oraz analizuje
szereg pojęć z obszaru zmiany i innowacji w firmie. Jednym z celów kursu jest
przekazanie...
Kategoria:Edukacja w Biznesie
Typ:e-learning
Każda
działalność gospodarcza powinna być zracjonalizowana, osiągając zamierzone cele
w sposób najbardziej efektywny. Podejmując decyzję o rozpoczęciu własnej
działalności gospodarczej należy uwzględnić wiele problemów. Podstawą rozwiązań
jest...
Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:W ciągu tygodnia
The MA in TransAtlantic Studies:
The Master of Art in TransAtlantic Studies (TAS) is one of Jagiellonian University’s newest programs. It is a comprehensive, full-time interdisciplinary graduate program. It is directed primarily to foreign students who would...
Kategoria:Zarządzanie Zasobami Naturalnymi
Typ:e-learning
Zarządzanie
kadrami obejmuje działania i decyzje podejmowane w związku z kierowaniem
personelem w firmie. Są one ukierunkowane na osiągnięcie celów wyznaczonych
przez organizację i zaspokojenie potrzeb jej pracowników.
Cechą
strategicznego zarządzania kadrami...
Kategoria:Zasoby Ludzkie
Typ:e-learning
W nowoczesnych firmach odpowiednio
wykorzystany i zmotywowany personel staje się podmiotem decydującym o
osiągnięciu przewagi konkurencyjnej na rynku.
Kurs Polityka kadrowa obejmuje
najważniejsze zagadnienia związane ze strategicznym zarządzaniem,...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:e-learning
W ramach kursu, jego uczestnik nabywa umiejętność rozpoznawania poszczególnych funkcji zarządzania, tj. jest planowania, organizowania, motywowania i kontrolowania.
Jednym z ważniejszych celów szkolenia jest zdobycie umiejętności samodzielnego kierowania procesem...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
„Nie wystarczy mieć dobry produkt,
trzeba umieć go jeszcze sprzedać”.
To tylko jedna z koncepcji
marketingu, który najczęściej kojarzony jest z umiejętnością promowania i
sprzedawania wytworzonych produktów. Szersze jego rozumienie zakłada,...
Kategoria:Zasoby Ludzkie
Typ:e-learning
Osiągnięcie sukcesu
na rynku przez współczesną organizację zależy przede wszystkim od zatrudnionych w niej pracowników,
którzy mają wpływ na znalezienie i prawidłowe wykorzystanie potencjału
rzeczowego, finansowego i ludzkiego w przedsiębiorstwie....
Kategoria:Ekonomia
Typ:e-learning
Większość ludzi utożsamia ekonomię z nauką, która jest
związana wyłącznie z pieniędzmi. Otóż nic bardziej mylnego. Cokolwiek byś robił: oglądał
telewizję, czytał interesującą książkę, poszedł na spacer z ukochaną, zdawał
egzamin na prawo jazdy...
Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:e-learning
Przedmiotem zainteresowania międzynarodowych stosunków
gospodarczych są zasady i
mechanizmy rządzące gospodarką. Światowa gospodarka to obszar dynamicznych
przemian i rozwijających się rynków - stąd złożoność i wielowymiarowość
związanych z...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Zadaniem marketingu
relacji jest nawiązywanie, utrzymywanie i poprawianie relacji firmy z klientami
i osobami trzecimi (dostawcami, odbiorcami, partnerami), partycypującymi w korzyściach. Marketing relacji
odnosi się do wszystkich czynności marketingowych...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
* zdobycie wiedzy z zakresu wykorzystywania różnorodnych strategii, form i
narzędzi marketingowych w biznesie międzynarodowym,
* zrozumienie problemów i uwarunkowań marketingu międzynarodowego na tle
procesów umiędzynarodowienia przedsiębiorstw,...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Przedmiotem kursu
jest kompleksowe przygotowanie personelu do tworzenia wizerunku instytucji
finansowej w oczach klientów oraz wskazanie sposobów budowania pozytywnego
wizerunku w świadomości nabywców i potencjalnych nabywców usług. Wobec rosnącej
konkurencji...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Budowa marki i
umiejętność skutecznego zarządzania nią stały się jednym z warunków sukcesu
strategicznego firm. Silna marka o ugruntowanej pozycji jest wartością
przyczyniającą się do umacniania i rozwoju firmy oraz do osiągania korzystnej
pozycji...
Kategoria:Ekonomia
Typ:e-learning
1. Poznanie podstawowych pojęć z makroekonomii.
2. Kształcenie umiejętności wykorzystania pozyskanej wiedzy.
3. Rozumienie, analizowania, interpretacja zjawisk ekonomicznych i ich
praktyczne wykorzystanie w działalności zawodowej. Makroekonomia...
Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:e-learning
Globalizacja, mimo
że ma korzenie w cywilizacji zachodniej, w istotny sposób wpływa na rozwój
państw azjatyckich i afrykańskich, które w większości nie osiągnęły jeszcze
odpowiedniego rozwoju i zostały poza nawiasem zachodzących procesów bądź...