Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Wiedza z zakresu
komunikacji marketingowej stanowi istotną część wiedzy marketingowej,
pozwalając przedsiębiorstwu na prawidłowe funkcjonowanie i rozwój. Jest ona
potrzebna szczególnie osobom, które zajmują się promocją lub marketingiem w firmie,...
Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:e-learning
1 maja 2004 r. — na mocy Traktatu Akcesyjnego z 2003 r.
— Polska, wraz z dziewięcioma innymi państwami, stała się członkiem Unii Europejskiej,
a obywatele naszego państwa stali się obywatelami UE. W ten sposób nasz kraj
włączony został w procesy
integracyjne,...
Kategoria:Finansowanie Projektów
Typ:e-learning
Fundusze
strukturalne są instrumentami wykorzystywanymi przez Unię Europejską w celu zmniejszenia różnic w
poziomie rozwoju ekonomicznego oraz kapitału ludzkiego między państwami
członkowskimi. Kurs obejmuje zagadnienia dotyczące zasad funkcjonowania...
Kategoria:Tworzenie i Zarządzanie Firmą
Typ:e-learning
Z punktu widzenia
przeobrażeń dzisiejszego rynku można stwierdzić, że wiedza z zakresu
współdziałania przedsiębiorstw staje się niezbędnym elementem wykształcenia
współczesnego menedżera. Ma ona nie tylko wymiar teoretyczny, ale jest przede
wszystkim dziedziną...
Kategoria:Odpowiedzialność Biznesu
Typ:e-learning
Wszyscy kierujemy się pewnymi zasadami w życiu
prywatnym i zawodowym. Zasady te dotyczą między innymi wartości takich jak prawda, uczciwość, sprawiedliwość,
rzetelność. Są to zasady etyki.
Etycznego postępowania oczekujemy...
Kategoria:Ekonomia
Typ:e-learning
Ekonomika
przedsiębiorstwa stanowi interdyscyplinarną dyscyplinę wiedzy, która
wykorzystuje różnorodne metody badań naukowych. Co więcej, badania
teoretyczne w ekonomice
przedsiębiorstwa są ściśle powiązane z praktyką,...
Kategoria:Ekonomia
Typ:e-learning
Wiedza z zakresu ekonomii stała się
niezbędnym elementem kształcenia na wielu kierunkach studiów - zarówno
ekonomicznych, jak i z zakresu nauk społecznych. Bardzo często znajomość
ekonomii jest traktowana jako część kwalifikacji zawodowych, przydatnych...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:e-learning
Administracja publiczna stanowi nieodzowny, integralny
element otaczającej nas rzeczywistości. Większość z nas, nie licząc wiedzy
zdobytej jeszcze w szkole, poznaje organizację i funkcjonowanie administracji
publicznej głównie przez doświadczenie,...
Kategoria:Ekonomia
Typ:W ciągu tygodnia
Summer University is a very popular idea among students from all over the world.
Summer University Warsaw (SUW) is a 2-week-long course on economics and management carried out by Warsaw School of Economics (SGH). The program is organized during summer holidays,...
Kategoria:Ekonomia
Typ:W ciągu tygodnia
The program provides students with the educational background they need to respond to the great challenges and opportunities presented by the internationalization and globalization of the contemporary world and the integration of Europe. Poland is a unique country...
Kategoria:Ekonomia
Typ:W ciągu tygodnia
The program offers students a chance to discover the challenges and opportunities associated with doing business in the global economy. The program exposes students to various case studies, comparative analyses, research techniques, and multidisciplinary course...
Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:W ciągu tygodnia
The Department of International Relations was Collegium Civitas’ first department to introduce its core courses through the medium of the English language. International Relations is one of the fastest growing fields within the social sciences due to public policy...
Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:W ciągu tygodnia
The Department of International Relations was Collegium Civitas’ first department to introduce its core courses through the medium of the English language. International Relations is one of the fastest growing fields within the social sciences due to public policy...
Kategoria:Odpowiedzialność Biznesu
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest uzupełnienie wiedzy w zakresie kształtowania strategii etycznego i odpowiedzialnego biznesu, a także nabycie przez uczestników wysoko cenionych na rynku umiejętności efektywnego wykorzystywania różnorodnych instrumentów zarządzania społeczną...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:Zaoczne
Cel studiów
Podczas studiów słuchacze dowiedzą się między innymi:
jak racjonalnie podejmować decyzje (także na rynku finansowym), jak uniknąć naturalnych dla człowieka błędów oceniania i podejmowania decyzji, jak uniknąć błędów przy szacowaniu i podejmowaniu...
Kategoria:Executive MBA
Typ:W ciągu tygodnia
Założenia programu wywodzą się historycznie z pionierskiego programu Master of Business Administration, prowadzonego w latach 1989-2001 przez Międzynarodową Szkołę Zarządzania - założycielkę Akademii Leona Koźmińskiego.
Dotychczasowa liczba absolwentów przekroczyła...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest przygotowanie kandydata do samodzielnego prowadzania następujących działań: rozumienie i zastosowanie metod badania rynku, poznanie otoczenia biznesowego i struktur agencji marketingowych, pojęcie i rola segmentacji rynku, wybór grupy docelowej,...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:Zaoczne
Osoba zarządzająca sprzedażą musi być zdolna do korzystania z
najsilniejszych narzędzi sprzedażowych i marketingowych w celu
osiągania najlepszych wyników. Po opanowaniu teoretycznych i
praktycznych umiejętności uczestnik szkolenia będzie w stanie rozwiązać
problemy...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
przekazanie kompleksowej i nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
oraz wykształcenie praktycznych umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce. Program zajęć obejmuje m.in. zagadnienia: * Planowanie personelu w przedsiębiorstwie, * Polityka...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
przekazanie kompleksowej i nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
oraz wykształcenie praktycznych umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce. Program zajęć obejmuje m.in. zagadnienia: * Planowanie personelu w przedsiębiorstwie, * Polityka...