Kategoria:Kierowanie Projektami
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym celem kursu jest profesjonalne przygotowanie osób uczestniczących w realizacji projektów w organizacji, a w szczególności kadry kierowniczej i project managerów do prowadzenia projektów zgodnie z międzynarodowymi standardami.
Szkolenie w całości oparte...
Kategoria:Kierowanie Projektami
Typ:W ciągu tygodnia
Celem kursu jest zapoznanie uczestników z oprogramowaniem MS Project. Szkolenie dotyczy praktycznych aspektów wykorzystania tego popularnego programu w czasie realizacji rzeczywistych projektów – szczególnie w fazie procesu planowania oraz zarządzania przebiegiem...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Program szkolenia
Czy mała firma potrzebuje marketingu?
Komunikacja marketingowaMarketing Klasyczny i NowoczesnyIstota i znaczenie marketingu w małej firmieOrientacja marketingowa a sprzedażowaKorzyści z zarządzania marketingowegoMarketing...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Program szkolenia
Wczoraj i dziś
Marketing klasyczny a marketing nowoczesnyOrientacja marketingowaKomunikacja marketingowa w aspekcie globalizacjiStrategie marketingowe: Produkt, Cena, DystrybucjaPromocja - specyfika i przydatność...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zaprezentowanie pożądanych umiejętności, jakich wymagają organizacje od osób zajmujących stanowiska menedżerskie. Podczas szkolenia uczestnicy będą mogli zweryfikować swoje kompetencje z obecnie pożądanym modelem kompetencji. Podczas ćwiczeń...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami marketingu –
segmentacja rynku, badania i analizy marketingowe, marketing-mix ze
szczególnym uwzględnieniem różnic pomiędzy marketingiem towarów i usług.
Korzyści dla uczestników
poznanie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Rozpoczęcie procesu kreowania misji i wizji, z którą utożsamiają się
wszyscy pracownicy, która integruje zespół i oparta jest o kluczowe
wartości ważne z punktu widzenia zarządzania firmą.
Paradoksem jest, że niejednokrotnie misję firmy formułuje...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać,
negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę
naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym,
słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest
Opanowanie technik zaawansowanej komunikacji i nabycie umiejętności
używania słów, zwrotów, konstrukcji lingwistycznych w taki sposób, aby
rozumiejąc ich znaczenie wpływać na innych ludzi i uodpornić się na
próby manipulacji.
Każdy...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Gra dobrze odzwierciedla wszystkie mechanizmy, jakie występują w
zarządzaniu zakupami w przedsiębiorstwie. Uczestnicy w grze tworzą
strategie, analizują rynek i konkurencję, opracowują plan działań i
techniki jego wdrożenia.
Konstrukcja gier symulacyjnych...
Kategoria:Handel Międzynarodowy
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przeznaczone dla tych wszystkich przedsiębiorców i menedżerów,
a także pracowników działów sprzedaży i zakupów lub działów prawnych
firm, którzy w codziennej pracy mają do czynienia z zawieraniem umów z
zagranicznymi...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Jak prowadzić negocjacje samemu a jak w zespole ? Jak się przygotować ?
Jak prowadzić rozmowy ? Mechanizm negocjacji - komunikacja i perswazja.
Jak unikać konfliktu podczas rozmów? Jak nie popełnić najczęstszych
błędów ? Jakie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących pogłębić swoja wiedzę i
zwiększyć umiejętności negocjacji. Metoda crtical thinking skupia się na
argumentacyjnej stronie prowadzenia negocjacji. Podczas szkolenia nacisk
położony...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia dla profesjonalnych asystentek / sekretarek jest przekazanie wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą Paniom na profesjonalne realizowanie powierzonych zadań, w tym między innymi sprawnej komunikacji, zachowania się w trudnych sytuacjach...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Public Relations to coś, co trudno nazwać, ale bez czego jeszcze
trudniej żyć. Jak mawiał Warren Buffet, firma może pozwolić sobie na
utratę nawet dużych pieniędzy, ale nie może pozwolić sobie na utratę
reputacji. Tej bowiem nie sposób odzyskać....
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Coaching rozwojowy jest
niezwykłym narzędziem, które sprawia, że ludzie stają się świadomi
swoich możliwości, odkrywają rzeczywiste, własne cele i naprawdę
skutecznie je realizują. Żeby stać się coachem, należy zrobić
następujące trzy rzeczy: pozbyć się...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Wielu osobom poruszającym się po świecie biznesu wydaje się, że
prowadzenie negocjacji sprowadza się do postawienia swoich warunków i
obstawianiu przy nich. Praktyka biznesowa pokazuje, że ponad 90%
negocjatorów albo zrywa negocjacje albo w znacznej mierze ulega...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać,
negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę
naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym,
słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji czy asertywne wyrażanie
własnego...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia będzie poniesienie kompetencji prowadzenia ciekawych i skutecznych prezentacji, ale przede wszystkim skoncentrujemy się na rozwoju umiejętności budowania zaangażowania słuchaczy, inspiracji audytorium m.in. poprzez wykorzystanie takich cech jak...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Rewizja własnych standardów działania w obliczu konieczności przyjęcia perspektywy strategicznej
Gra strategiczna "Sedno sprawy" Metodologia 6 kroków:
dochodzenia do sedna sprawy opracowywania optymalnych koncepcji strategicznych, w tym: analiza...