Home > Kursy i Szkolenia > Rozwój Kardy Kierowniczej > Kraków > Kompetencje Menedżerskie - Szkolenie - Kraków - Małopolskie

Kompetencje Menedżerskie - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Avenhansen Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kompetencje Menedżerskie - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Celem szkolenia jest zaprezentowanie pożądanych umiejętności, jakich wymagają organizacje od osób zajmujących stanowiska menedżerskie. Podczas szkolenia uczestnicy będą mogli zweryfikować swoje kompetencje z obecnie pożądanym modelem kompetencji. Podczas ćwiczeń uczestnicy będą mogli przećwiczyć swoje umiejętności interpersonalne, aby stać się jeszcze skuteczniejszym w działaniu. Dzięki uczestnictwie w szkoleniu można będzie zweryfikować, iż obecne kompetencje są wystarczające, aby skutecznie realizować zakładane cele, czy też są obszary, którym warto byłoby je rozwinąć.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Szkolenie polecamy dla osób, które pełnią stanowiska menedżerskie i chcą doskonalić swoje umiejętności kierownicze.
  • Szczegółowe informacje
    Obecnie menedżerowie w firmach muszą sprostać zdecydowanie większym wymaganiom niż 3-4 lata temu, kiedy istniała doskonała koniunktura dla firm. Niezbędne do tego są odpowiednie kompetencje. Kompetencja to zakres wiedzy, umiejętności, odpowiedzialności, zakres pełnomocnictw i uprawnień.

    Program szkolenia
    1. Pojęcie kompetencji menedżerskich w kontekście obecnie stosowanych narzędzi Assessment/Development Center.
    2. Kompetencje techniczne, społeczne, koncepcyjne według Roberta L. Katza.
    3. Kluczowe kompetencje menedżerskie, oceniane w Assessment/Development Center:
      • Przywództwo w organizacji
        • różnice w zachowaniu menedżera i przywódcy w organizacji
        • cele jakie stawiają się menedżerowie w organizacji kontra cele jakie stoją przed przywódcami
      • Ocena i kontrola
      • Motywowanie
      • Komunikacja w kontaktach z podwładnymi, zwierzchnikami i klientami firmy:
        • postawa asertywna
        • konstruktywna krytyka
        • rozwiązywanie konfliktów
      • Inicjatywa wraz z kreatywnością.
      • Organizacja zasobów i delegowanie zadań i uprawnień.
      • Umiejętności analityczne.
      • Umiejętności strategiczne i umiejętność wyznaczania celów do realizacji przez pracowników.
      • Współpraca
      • Odporność na stres i zarządzanie emocjami.
    4. Wybór odpowiedniego stylu zarządzania w podziale na koncentrację na ludzi i koncentrację na zadania:
      • Styl autokratyczny
      • Styl demokratyczny
    5. Wyzwania stojące przed obecnymi menedżerami.
    6. Jak wydobyć z podwładnych to co najcenniejsze?

Inne informacje związane z Rozwój Kardy Kierowniczej

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X