Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Rozpoczęcie procesu kreowania misji i wizji, z którą utożsamiają się
wszyscy pracownicy, która integruje zespół i oparta jest o kluczowe
wartości ważne z punktu widzenia zarządzania firmą.
Paradoksem jest, że niejednokrotnie misję firmy formułuje...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać,
negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę
naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym,
słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest
Opanowanie technik zaawansowanej komunikacji i nabycie umiejętności
używania słów, zwrotów, konstrukcji lingwistycznych w taki sposób, aby
rozumiejąc ich znaczenie wpływać na innych ludzi i uodpornić się na
próby manipulacji.
Każdy...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Gra dobrze odzwierciedla wszystkie mechanizmy, jakie występują w
zarządzaniu zakupami w przedsiębiorstwie. Uczestnicy w grze tworzą
strategie, analizują rynek i konkurencję, opracowują plan działań i
techniki jego wdrożenia.
Konstrukcja gier symulacyjnych...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Jak prowadzić negocjacje samemu a jak w zespole ? Jak się przygotować ?
Jak prowadzić rozmowy ? Mechanizm negocjacji - komunikacja i perswazja.
Jak unikać konfliktu podczas rozmów? Jak nie popełnić najczęstszych
błędów ? Jakie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących pogłębić swoja wiedzę i
zwiększyć umiejętności negocjacji. Metoda crtical thinking skupia się na
argumentacyjnej stronie prowadzenia negocjacji. Podczas szkolenia nacisk
położony...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Wielu osobom poruszającym się po świecie biznesu wydaje się, że
prowadzenie negocjacji sprowadza się do postawienia swoich warunków i
obstawianiu przy nich. Praktyka biznesowa pokazuje, że ponad 90%
negocjatorów albo zrywa negocjacje albo w znacznej mierze ulega...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać,
negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę
naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym,
słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji czy asertywne wyrażanie
własnego...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia będzie poniesienie kompetencji prowadzenia ciekawych i skutecznych prezentacji, ale przede wszystkim skoncentrujemy się na rozwoju umiejętności budowania zaangażowania słuchaczy, inspiracji audytorium m.in. poprzez wykorzystanie takich cech jak...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem edukacji jest kształtowanie kompetencji menedżerów i pracowników firm w zakresie:
* komunikacji wewnętrznej firmy (efektywnych technik i narzędzi),
* komunikacji zewnętrznej (budowania relacji z klientem oraz wizerunku firmy),
* komunikacji...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
W odróżnieniu od tradycyjnej
filologii, lingwistyka stosowana w WSE opiera się na intensywnej nauce dwóch
języków obcych. W trakcie studiów nacisk kładziony jest przede wszystkim na
praktyczne przygotowanie studentów, zarówno pod względem umiejętności...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zasadami skutecznej komunikacji interpersonalnej, a także metodami i technikami negocjacji handlowych oraz spowodowanie - poprzez intensywny trening - by umiejętnie się nimi posługiwali.
CZAS TRWANIA
Dwa...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Prezentacja metod i technik, za pomocą których przedsiębiorstwo może wywierać pożądany wpływ na otoczenie i własnych pracowników (wzbudzając ich poczucia tożsamości z firmą). Poznanie sposobów podnoszenia efektywności komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa,...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Modułu 1: Stan wewnętrzny lidera, czyli wywieranie wpływu na samego siebie
Czas trwania: 3 sesje
Tematyka:
Techniki uzyskiwania pożądanych stanów wewnętrznych, dostępu do swoich zasobów,Motywowanie samego siebieTechniki twórczego myśleniaRadzenie sobie ze...