Zachowania Organizacyjne - Kurs - e-learning

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polski Uniwersytet Wirtualny

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Zachowania Organizacyjne - Kurs - Online

  • Profil słuchacza / wymogi
    Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje
    Podstawowymi podmiotami funkcjonowania każdej organizacji są ludzie. Na ich zachowania w organizacji wpływa zarówno osobowość oraz czynniki środowiskowe wynikające z otoczenia, jak i czynniki organizacyjne wynikające z treści ról, jakie pełnią w organizacji. Zadaniem menedżerów jest przewidywanie i kształtowanie tych zachowań w taki sposób, aby odpowiadały potrzebom organizacji. Dlatego ważne jest rozumienie wpływu zachowania ludzi na procesy organizacyjne, umiejętność ich analizowania oraz umiejętność tworzenia odpowiednich wzorców zachowań organizacyjnych.

    Celem dyscypliny naukowej zajmującej się analizowaniem działań i postaw ludzi w systemie organizacyjnym jest rozwijanie badań przydatnych do poznania zachowań ludzi w organizacjach różnego typu oraz ich przewidywania i kształtowania. Badania takie umożliwiają zrozumienie, w jaki sposób ludzie działają w ramach organizacji, indywidualnie lub w grupach, oraz jak funkcjonują organizacje z punktu widzenia ich struktur i procesów.

    Cel kursu:
    Celem kursu jest przedstawienie najważniejszych zagadnień związanych z zachowaniami organizacyjnymi. Uczestnik kursu pozna teoretyczne aspekty tematu oraz uzyska praktyczne umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy. Po zakończeniu kursu student będzie potrafił:
    • przewidywać i kształtować zachowania ludzi w organizacji,
    • dokonywać analizy systemowo-strategicznej działalności firmy,
    • przeprowadzać zmiany organizacyjne w firmie,
    • rozwiązywać problemy i podejmować decyzje,
    • budować strategie firmy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi,
    • tworzyć systemy motywacyjne dla pracowników,
    • kształtować kulturę organizacyjną.
    Zawartość kursu:
    1. Istota zachowań organizacyjnych
    2. Związek zarządzania systemowo-strategicznego z zachowaniami organizacyjnymi
    3. Zachowania jednostki w organizacji
    4. Zachowania grupowe w organizacji
    5. Zachowania organizacyjne w cyklu życia firmy
    6. Zmiana zachowań organizacyjnych na tle rozwoju organizacji
    Czas trwania: maks. 8 tygodni

Inne informacje związane z organizacja

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |