Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Warsztat ten skierowany jest do osób
prowadzących negocjacje handlowe z dostawcami. Jego celem jest
zwiększenie profesjonalnego potencjału handlowców w uzyskiwaniu
korzystnych warunków z punktu widzenia założonych celów handlowych.
Program szkolenia przeprowadza...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Zasady prowadzenia skutecznej rozmowy
sprzedażowej, budowania wizerunku firmy, nawiązywanie pierwszego
kontaktu, techniki wzbudzania zainteresowania rozmówcy, reagowanie na
obiekcje, budowanie trwałych relacji z Klientem.Dzięki szkoleniu
pracownicy działów...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Dzięki szkoleniu uczestnicy będą
potrafili trafnie ocenić sytuację negocjacyjną - zarówno swoją, jak i
partnera. Będą wiedzieli jak prowadzić efektywne rozmowy handlowe z
wykorzystaniem najskuteczniejszych technik negocjacyjnych. Będą
potrafili skutecznie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie pozwoli na przegląd obecnie stosowanych przez uczestników
technik, analiza błędów popełnianych do tej pory, a co najważniejsze
wyjście z rutyny negocjacyjnej poprzez wprowadzenie nowych technik.
Uczestnicy poznają szereg technik z zakresu negocjacji,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem treningu jest zapoznanie
uczestników z podstawowa wiedzą i umiejętnościami z zakresu
asertywności, a także umożliwienie uczestnikom pracy nad własnymi
sposobami porozumiewania się w oparciu o zasady asertywnego zachowania
się, zarówno w życiu osobistym...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Warsztat przeznaczony jest dla wszystkich osób zarządzających
handlowcami, które pragną podnieść swoją sprawność menedżerską
i efektywność swoich zespołów. Celem warsztatu jest: rozwinięcie umiejętności tworzenia strategii sprzedaży podniesienie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Dzisiejszy rynek usług rozwija się w niesamowitym tempie, wspierany przez nowoczesne technologie. Ponieważ potrzeby i oczekiwania Klientów ulegają nieustannym przemianom, a konkurencyjność na rynku rośnie, trzeba znać precyzyjne odpowiedzi na...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Od momentu w którym powiesz :”Dzień dobry!” i przedstawisz się rozmówcy, wszystko co powiesz może być wykorzystane przeciwko Tobie…. My nauczymy Ciebie jak kierować rozmową przez telefon, aby osiągnąć zamierzone cele, oraz aby uniknąć pożegnania z klientem zanim...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:Zaoczne
Dla osób, które chcą skupić działania marketingowe w Internecie by wiedziały:
- jak budować reputację własnej marki w sieci,
- jak stworzyć strategię sprzedażowo-marketingową,
- z których portali warto korzystać,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zdobycie nowych umiejętności w zakresie zarządzania asortymentem
i przestrzenią handlową w świetle wiedzy neuromarketingowej, wpływania na wartość klienta.
W trakcie szkolenia omawiane są reakcje racjonalne i reakcje
emocjonalne klientów,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem zajęć jest zdobycie umiejętności
takiego działania aby zachęcić klienta do stałej współpracy, aby
zadowolić nawet najtrudniejszych klientów oraz poprawić własną relację
z klientem.
DLA KOGO
Szkolenie
przeznaczone dla wszystkich osób mających...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Strategia
marketingowa to plan realizujący cele biznesowe każdej firmy. Mając
dobrą strategię, łatwiej jest stosować reklamę, manipulować ceną,
zmieniać wizerunek firmy i marki, dopasowując się do ewoluujących
potrzeb klientów. Strategia każdej firmy opiera...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Kreatywność
to nie tylko bujna wyobraźnia i zdolność do fantazjowania. Kreatywność
to umiejętność tworzenia nowych, nietypowych rozwiązań, to zdolność
dziwienia się, obserwacji rzeczywistości, wychodzenia poza schemat. To
obok inteligencji emocjonalnej cecha...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Rolą
reklamy jest tworzenie świadomości produktu, marki, firmy, wzbudzanie
zainteresowania i pożądania klienta, a w efekcie wywołanie oczekiwanej
akcji, czyli zakupu. Wraz z rozwojem nowych technologii, pojawieniem
się internetu, telefonii komórkowej pojawiły...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Czy klienci kupują produkty
i usługi? Czy wyobrażenia, skojarzenia związane z marką i korzyści,
jakie ona daje? Marka jest obietnicą, powinna działać jak magnes –
przyciągać i utrzymywać klienta, ma budować trwałe relacje z klientem.
Sama nazwa jest tylko oznakowaniem,...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Przeciętny użytkownik
komórki ma ją przy sobie średnio przez 18 godzin. Za kilka lat prawie
50% telefonów komórkowych na świecie będzie łączyć się z internetem. W
Polsce zarejestrowano już 44 miliony kart SIM. Do końca 2009 roku w
użyciu będzie 171 milionów...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Zaprojektowanie
dobrej strony internetowej to podstawa do skutecznej reklamy, a w
konsekwencji sprzedaży produktów i usług przez sieć. Wiele firm
ignoruje oczywisty fakt, że strona ma podobać się klientowi, a nie
właścicielowi witryny.
Pozwól użytkownikowi...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Sam
fakt posiadania własnej strony www przez firmę nie sprawi, że
internauta ją znajdzie. Internauta – potencjalny klient – musi
wiedzieć, że taka strona istnieje, musi mieć możliwość znalezienia jej.
Klient zazwyczaj szuka nie firmy, a konkretnej usługi lub...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Metody reklamy tradycyjnej
używanej w radiu, gazetach i telewizji wypierane są przez bardziej
dostępne techniki internetowe. Wydatki na reklamę w internecie rosną
znacznie szybciej niż w innych mediach, w Polsce internet wyprzedził
już radio i mocno zagraża...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Jak mówić do klientów przez
internet, aby chcieli nas słuchać? Jak przyciągnąć i utrzymać ich
uwagę? Jak sprawić, by każdy klient z osobna poczuł się ważny i
wyróżniony? A może moja witryna jest nudna, nieczytelna, mało
przejrzysta i źle odbierana przez odwiedzających?...