Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
Program studiów
Blok 1 - przedmioty obowiązkowe dla wszystkich studentów
Przedmioty ogólne
psychologia etyka język angielski język obcy (do wyboru: niem., ros.) technologia informatyczna wychowanie fizyczne
Przedmioty podstawowe
mikroekonomia makroekonomia...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Rynek pracy dla absolwentów tej specjalizacji stale rośnie. Dotyczy to
różnych sektorów - zorientowanych na zysk, jak i coraz częściej
organizacji non-profit. Zwiększa się też zapotrzebowanie na osoby,
które potrafią skutecznie i efektywnie zarządzać takimi...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Przedmioty ogólne: -Ekonomia -Kultura wizualna -Lektorat języka angielskiego -Marketing -Nauka o polityce -Obsługa komputera -Psychologia -WF -Zarządzanie -Podstawy komunikacji rynkowej -Aktywizacja sprzedaży -Corporate relations -Narzędzia ilościowe -Podstawy...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Celem Uczelni jest przygotowanie jej absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wykonawczych oraz kierowniczych niższych i średnich szczebli zarządzania, przede wszystkim w:
- centrach informacji turystycznej,
- agencjach turystycznych,
- centrach...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Podstawowym celem na kierunku Zarządzanie jest wykształcenie wysoko wykwalifikowanych ekonomistów, zdolnych współuczestniczyć w zarządzaniu podmiotami gospodarczymi, które muszą funkcjonować w realiach gospodarki rynkowej.
Zdobyte kwalifikacje, dzięki szerokiemu...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Po drugim roku nauczania otrzymujesz tytuł zawodowy technika. Specjalizacja ta obejmuje najszersze spektrum problematyki marketingowej: od badań rynku i planowania produktu, przez budowanie strategii rozwoju i kształtowania wizerunku marki, po przeciwdziałanie...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Po drugim roku nauczania otrzymujesz tytuł zawodowy technika. Fotografia reklamowa
Nazwa specjalizacji może być myląca - wprawdzie wiele uwagi poświęcamy zasadom współpracy twórcy z agencjami reklamowymi i zleceniodawców z domami produkcyjnymi, jak również umiejętnościom...