Kategoria:Edukacja Wczesnoszkolna
Typ:Zaoczne
Studia
magisterskie na specjalnościach NOWOŚĆ :
Edukacja
zdrowotna i terapeutyczna z rehabilitacji
Pedagogika ogólna
Pedagogika
opiekuńczo – wychowawcza
Edukacja
obronna i bezpieczeństwo publiczne
Edukacja
przedszkolna i wczesnoszkolna
Pedagogika
szkolna
Diagnoza...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:Zaoczne
Zarządzanie- kierowanie zespołem.
Kierowanie zespołem okazuje się jednym z największych wyzwań dla
nowoczesnych menagerów XXI wieku. Zwłaszcza, jeżeli stają przed faktem
mianowania ich na to stanowisko i zmiany roli z członka zespołu na jego
lidera. Czy uda...
Kategoria:Organizacja
Typ:Zaoczne
Wprowadzenie
„Czas to pieniądz" – niestety jednak (nawet przy dobrym zainwestowaniu)
nie da się go pomnażać, pożyczać, czy odkładać. To zasób, który
wyczerpuje się bezpowrotnie. Czy w takim razie idea „zarządzania czasem
jest tylko mrzonką i skazaną na porażkę...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
Zmiany są naturalnym procesem, który codziennie towarzyszy ludziom i organizacjom. Mówi się obecnie ,że „najpewniejszą rzeczą na świecie jest zmiana”. Jednak zmiany budzą wiele obaw i wątpliwości zarówno wśród pracowników, jak i kadry menadżerskiej. Celem szkolenia...
Kategoria:Handel
Typ:Zaoczne
Szkolenie niezbędne dla handlowców, niezależnie od stażu pracy i osiąganych wyników,
również dla początkujących. W zależności od potrzeb grupy adaptujemy
program w taki sposób, by przyniósł on oczekiwane - skuteczność
sprzedaży i satysfakcję Klienta....
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:Zaoczne
Moduł 1 - Czym jest postawa asertywna?
Typy ludzkich zachowań ( postawa uległa, postawa agresywna, postawa bierna oraz postawa asertywna). Asertywność jako umiejętność egzekwowania własnych praw i szanowania praw innych.Prawa...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
MODUŁ 1 - Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.1. Zbieranie informacji na temat potencjalnego klienta. Planowanie rozmowy telefonicznej. Czas Rozmowy telefonicznej. Wzbudzanie zainteresowania w pierwszych zdaniach rozmowy. Techniki wzbudzania...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Kurs powstał w wyniku wzrostu zapotrzebowania
na telemarketerów na rynku pracy. Wraz z nim ewoluowały też wymagania
wobec kandydatów na to stanowisko. Dzisiaj nie jest to zajęcie dla
każdego, ale wyłącznie dla wykwalifikowanej i kompetentnej kadry. Braki
w doświadczeniu...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:Zaoczne
Profesjonalna Asystentka Prezesa z Modułem Komputerowym oraz Biznesowym Słownictwem Biurowym w Języku Angielskim Program szkolenia
Moduł 1 - Cechy Profesjonalnej Asystentki ...
Kategoria:Informatyka
Typ:Zaoczne
Forma szkoleń: Interaktywny warsztat.
Szczególny nacisk kładziemy na rozwiązania praktyczne, dlatego też
szkolenia prowadzone są metodami warsztatowymi, z naciskiem na
interaktywny udział uczestników poprzez study case, ćwiczenia, scenki,
etc. ...
Kategoria:Administracja Personelem
Typ:Zaoczne
Budowa i zarządzanie zespołem zadaniowym
Moduł 1 - Specyfika pracy zespołowej
Model efektywnego...
Kategoria:Stosunki Pracy
Typ:Zaoczne
System Okresowych Ocen Pracowników (SOOP)
Moduł 1 - Analiza korzyści dla organizacji, menedżerów i pracowników...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Prezentacja oraz autoprezentacja
Moduł 1 - Cechy skutecznej prezentacji
Etapy skutecznej prezentacji.Efektywna...
Kategoria:Rekrutacja i Selekcja
Typ:Zaoczne
Forma szkolenia Interaktywny warsztat.
Szczególny nacisk kładziemy na rozwiązania praktyczne, dlatego też
szkolenia prowadzone są metodami warsztatowymi, z naciskiem na
interaktywny udział uczestników poprzez study case, gry symulacyjne,
ćwiczenia, scenki, etc....
Kategoria:Konstrukcje
Typ:Zaoczne
Kursy z uprawnieniami europejskimi
UCZESTNICY
KURSÓW OTRZYMUJĄ PO EGZAMINIE CERTYFIKATY / ŚWIADECTWA EGZAMINU
SPAWACZA / UZNAWANE W UNII EUROPEJSKIEJ – wydane przez Instytut
Spawalnictwa w Gliwicach lub odpowiednie towarzystwo kwalifikacyjne...
Kategoria:Coaching
Typ:Zaoczne
Program:wprowadzenie do coachingulife coachingcoaching menedżerskicoaching indywidualnycoaching korporacyjnysesje coachingowe - organizacja i prowadzeniemodele sesji coachingowychnarzędzia i technikiproblemy i pułapkiwięź z klientemefekty...
Kategoria:Dziennikarstwo - ogólne
Typ:Zaoczne
Program:
1. Co to jest Webwriting i czym się charakteryzuje 2. Jak pisać dobre teksty w Internecie 3. Dziennikarstwo w Internecie i jego specyfika 4. Jak pisać teksty reklamowe w sieci - e-mailing - googlewriting - NOA (Najbardziej...
Kategoria:Masaż
Typ:Zaoczne
Szkolenie - masaż twarzy: Zajęcia praktyczne. Kurs
masażu to nowe możliwości, które pomagają znaleźć ciekawą pracę np.
w Salonach Odnowy Biologicznej, SPA, gabinetach kosmetycznych czy
w prywatnych salonach masażu. Można również otworzyć...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Program:
1. Co to jest public relations - definicja - zakres - strategiczna rola
2. Identyfikacja odbiorców przekazu public relations 3. Public Relations a tożsamość przedsiębiorstwa 4. Public Relations w sytuacjach kryzysowych 5. Internetowy...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:Zaoczne
Program: Sekretarka - drzwi i uosobienie firmyWizerunek biznesowyEtyka zawoduKomunikacja z zarządem organizacji.Komunikacja werbalna i niewerbalna w kontaktach z klientem.Trudni klienci – jak sobie z nimi radzić.Bezpośrednia obsługa...