Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Przedmioty ogólne: -Ekonomia -Kultura wizualna -Lektorat języka angielskiego -Marketing -Nauka o polityce -Obsługa komputera -Psychologia -WF -Zarządzanie -Podstawy komunikacji rynkowej -Aktywizacja sprzedaży -Corporate relations -Narzędzia ilościowe -Podstawy...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Celem Uczelni jest przygotowanie jej absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wykonawczych oraz kierowniczych niższych i średnich szczebli zarządzania, przede wszystkim w:
- centrach informacji turystycznej,
- agencjach turystycznych,
- centrach...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studiów jest przygotowanie absolwentów do praktycznego planowania i realizowania politycznych kampanii o charakterze perswazyjnym (kampanie wyborcze, akcje społeczne, kampanie około referendalne) oraz do wspierania polityków wszystkich szczebli w budowaniu...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Jeśli interesujesz się mediami, komunikacją społeczną, multimediami, reklamą i public relations, a także problematyką prasy samorządowej i lokalnej, ten kierunek jest właśnie dla Ciebie. Jako student dziennikarstwa będziesz mógł odbyć praktyki zawodowe...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Kierunek- Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna Specjalność-Reklama i Public Relations Na całym świecie z roku na rok wydatki na reklamę rosną. Niemal codziennie powstają firmy specjalizujące się w jej coraz bardziej oryginalnych i wymyślnych formach,...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Licencjat Specjalność ta zapewnia przygotowanie w zakresie zarządzania firmą na rynku konkurencyjnym, związane głównie z zastosowaniem podstawowych metod i technik marketingowych. Dotyczą one takich dziedzin, jak: badanie rynku, strategia produktu, kształtowanie...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Licencjat Studia na kierunku zarządzanie trwają 3 lata tj. 6 semestrów.
W trybie niestacjonarnym (zaocznym) studia realizowane są w formie zjazdów (do trzech zjazdów w miesiącu):
* piątek (od godz. 15.30)
* sobota
* niedziela.
Celem specjalności...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Po drugim roku nauczania otrzymujesz tytuł zawodowy technika. Specjalizacja ta obejmuje najszersze spektrum problematyki marketingowej: od badań rynku i planowania produktu, przez budowanie strategii rozwoju i kształtowania wizerunku marki, po przeciwdziałanie...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Po drugim roku nauczania otrzymujesz tytuł zawodowy technika. Fotografia reklamowa
Nazwa specjalizacji może być myląca - wprawdzie wiele uwagi poświęcamy zasadom współpracy twórcy z agencjami reklamowymi i zleceniodawców z domami produkcyjnymi, jak również umiejętnościom...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Program studiów * Podstawy marketingu * Techniki produkcyjne w reklamie * Strategia kreacyjna * Prawo i etyka w reklamie Moduł Podstawy marketingu (1M1) Najważniejsze zagadnienia:...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Program studiów PROGRAM A * Zarządzanie marką * Strategia kreacyjna * Strategia medialna w reklamie * Strategia reklamowa firmy PROGRAM B * Techniki produkcyjne...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Program:
Media i komunikowanie masowe
Formy komunikowania masowego.
Podstawowe zasady działania mediów.
Społeczne funkcje mediów.
Wpływ komunikowania masowego na kształtowanie postaw odbiorców.
Ekonomia i marketing w mediach.
Rynek mediów w Polsce....
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Technik organizacji reklamy Zawód technika organizacji reklamy posiada dużą przyszłość, jest zawodem wymagającym łączenia w sobie, między innymi, wiedzy ekonomicznej, plastycznej, psychologicznej i lingwistycznej. Technik organizacji reklamy musi znaleźć sposób...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
M.A. Advertising and Marketing Communications. Course Type: Postgraduate. Career Path: Marketing. Course Category: MA. Information: The master of arts (MA) degree in advertising and marketing communications is intended for students interested in advertising...