Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wyznaczanie celówOrganizacja czasu pracyPlanowanie pracyZarządzanie priorytetamiDelegowanie zadańProwadzenie efektywnych zebrańPozytywne myślenie i samomotywacja
Informacje organizacyjne: Miejsce: Warszawa Godziny zajęć: 9-17...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Jakimi obszarami może/powinien zajmować się PRSpecyfika poszczególnych obszarów - cele, zasady i reguły, narzędzia. - Komunikacja wewnętrzna - Media relations - Sponsoring - Event - Działalność społeczna - Komunikacja kryzysowa -...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Moduł I „Istota i symptomy stresu"Moduł II „Zarządzanie własną energią" Moduł III „Mity i fakty na temat stresu" Moduł IV „Ciało w stresie" Moduł V „Typ osobowości, style pracy a stres" Moduł VI „Zespół w sytuacji stresu" Moduł...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Mechanizmy zakupowe funkcjonujące u KlientówProces sprzedaży przez telefon - ważne etapy Matka wszystkich handlowców świata - motywacjaZnajomość telefonicznego savoir- vivre`uAktywne słuchanieSkuteczna komunikacja werbalnaPozytywne...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Dla kogo: Szkolenie
przeznaczone jest dla handlowców i kupców sprzedających i kupujących
produkty bądź usługi i negocjujących warunki kontraktów z klientami.
Ramowy program szkolenia:
Podstawy negocjacjiProwadzenie negocjacji w stylu rzeczowym Efektywne...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W telefonicznym kontakcie z klientem oprócz podstawowych zasad,
jakimi rządzi się skuteczna komunikacja, dochodzą jeszcze te, związane
właśnie ze specyfiką kontaktu przez telefon. Obsługa klienta w takiej
formie wymaga dobrego przygotowania, dlatego proponujemy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest podstawowym narzędziem
w pracy z klientem. Przydatna w takim kontakcie jest znajomość technik
wywierania wpływu, ale również rozwinięte umiejętności komunikacyjne. W
sytuacji pracy z tak zwanym trudnym klientem,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest podstawowym narzędziem w pracy
z klientem. Przydatna w takim kontakcie jest znajomość technik
wywierania wpływu, ale również rozwinięte umiejętności komunikacyjne. W
sytuacji pracy z tak zwanym trudnym klientem...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Jedną z najważniejszych przewag
konkurencyjnych, jakie posiadają przedsiębiorstwa jest wiedza. Jak ją
gromadzić? Jak nią zarządzać? Jak wykorzystywać wiedzę do rozwoju
przedsiębiorstwa, a przede wszystkim jak uczynić z wiedzy oręż w walce
konkurencyjnej?...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Wielu z nas jest zmęczonych swoimi codziennymi obowiązkami. Nie
odnajdujemy już radości i nie czerpiemy satysfakcji z odnoszonych
sukcesów. Jak temu zapobiec? Jak sprawić, aby znowu zaczęło nam się
chcieć działać? Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności
pozwalające na właściwe wykorzystanie technik autoprezentacji w
kontaktach bezpośrednich oraz przygotowanie do wystąpień publicznych,
podczas konferencji rasowych, udzielania wywiadów, wystąpień...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Warsztat ten skierowany jest do osób
prowadzących negocjacje handlowe z dostawcami. Jego celem jest
zwiększenie profesjonalnego potencjału handlowców w uzyskiwaniu
korzystnych warunków z punktu widzenia założonych celów handlowych.
Program szkolenia przeprowadza...
Kategoria:Coaching
Typ:W ciągu tygodnia
Moduł I: Komunikacja – podstawowe narzędzie trenera.
Aktywne słuchanieParafrazowanieUdzielanie informacji zwrotnejZadawanie pytań i poszukiwanie odpowiedziPozytywne przeformułowanieKomunikaty wspierające czyli język ciałaJęzyk perswazji jako...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Zasady prowadzenia skutecznej rozmowy
sprzedażowej, budowania wizerunku firmy, nawiązywanie pierwszego
kontaktu, techniki wzbudzania zainteresowania rozmówcy, reagowanie na
obiekcje, budowanie trwałych relacji z Klientem.Dzięki szkoleniu
pracownicy działów...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Dzięki szkoleniu uczestnicy będą
potrafili trafnie ocenić sytuację negocjacyjną - zarówno swoją, jak i
partnera. Będą wiedzieli jak prowadzić efektywne rozmowy handlowe z
wykorzystaniem najskuteczniejszych technik negocjacyjnych. Będą
potrafili skutecznie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie pozwoli na przegląd obecnie stosowanych przez uczestników
technik, analiza błędów popełnianych do tej pory, a co najważniejsze
wyjście z rutyny negocjacyjnej poprzez wprowadzenie nowych technik.
Uczestnicy poznają szereg technik z zakresu negocjacji,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem treningu jest zapoznanie
uczestników z podstawowa wiedzą i umiejętnościami z zakresu
asertywności, a także umożliwienie uczestnikom pracy nad własnymi
sposobami porozumiewania się w oparciu o zasady asertywnego zachowania
się, zarówno w życiu osobistym...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Zarządzanie wieloma projektami dla handlowców i logistyków
Moduł I: KLUCZOWE POJĘCIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROJEKTU
Funkcjonowanie w ramach projektuCykl życia
Moduł II: KLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU PROJEKTU
Ocena projektu poprzez metody benchmarkingowe:...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Praca sekretarki i asystentki wymaga wielu
umiejętności tj. podzielność uwagi, umiejętności komunikacyjnych, czy
dobrej organizacji pracy.
Osoba pracująca w sekretariacie jest człowiekiem „pierwszego kontaktu” z firmą, to ona buduje wizerunek i kształtuje...
Kategoria:Prawo Inne
Typ:W ciągu tygodnia
Przedsiębiorstwa z branży ciepłowniczej często spotykają się z
problemami strat ciepła w systemie ciepłowniczym, dlatego tak ważne jest
poszerzanie wiedzy w zakresie rozwiązań służących ograniczaniu strat
ciepła w systemach energetycznych.
Mamy przyjemność...