Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Po szkoleniu każdy z uczestników:
• będzie znał mocne i słabe strony swoich dotychczasowych prezentacji oraz stylu prezentowania
• będzie rozumiał i umiał wykorzystać wiedzę dotyczącą przygotowania i planowania prezentacji
• będzie potrafił jednoznacznie...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Po szkoleniu każdy z uczestników będzie:
• znał mocne i słabe strony swojego obecnego stylu sprzedaży
• rozumiał psychologię potrzeb klientów i będzie w stanie te potrzeby identyfikować
• potrafił jednoznacznie określić kluczowe zachowania i umiejętności...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Po szkoleniu każdy z uczestników będzie:
• potrafił wyjaśnić istotne różnice między efektywnym sprzedawcą a efektywnym szefem zespołu sprzedażowego
• potrafił stworzyć i wdrożyć taktyczny plan sprzedaży
• rozumiał Cykl Relacji z Klientem i zarządzał...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Radzenie
sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym - 2 dni
CEL:
Najważniejszym celem szkolenia jest wzbogacenie wiedzy uczestników
o szeregu
różnorodnych...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Efektywność
osobista - trening umiejętności interpersonalnych - 2 dni
CEL
- Najważniejszym
celem szkolenia jest podnoszenie efektywności osobistej uczestników.
Cele...
Kategoria:Motywacja
Typ:W ciągu tygodnia
„Człowiek przekonywany wbrew swojej woli, pozostanie przy własnym zdaniu.” Howard Lago
Cele
szkolenia Najważniejszym...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
La
Dolce Vita!
Przygotowanie pracowników oddelegowanych do pracy we Włoszech
CEL:
Różnice wynikające z różnych stylów myślenia, zaplecza kulturowego...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
CEL: Najważniejszym
celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy
na temat znaczenia i zasad budowania ścieżek kariery,
praktyczne wykorzystanie narzędzi zarządzania zasobami...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
CEL: Celem szkolenia jest zmiana postawy uczestników na proaktywną,
sprzyjającą pozyskiwaniu nowych, oraz zwiększaniu sprzedaży
do już istniejących Klientów, przy jednoczesnym budowaniu z...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Profesjonalna
obsługa trudnego klienta - warsztat
umiejętności - 2 dni
CEL: Najważniejszym
celem szkolenia jest podnoszenie efektywności obsługi Klienta,...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel :
Najważniejszym celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników
wiedzy
i umiejętności w zakresie przywództwa,
ze szczególnym
uwzględnieniem aspektów
budowania...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CEL: Najważniejszym
celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do czekających
ich zmian w firmie. Rozwinięcie umiejętności pozytywnego wykorzystywania
zmian, radzenia sobie z emocjami w...
Kategoria:Dekoracje
Typ:W ciągu tygodnia
Zielono
mi - warsztaty florystyczne - 1 dzień,
7 godzin zajęć
CEL: Zapraszamy
na spotkanie z podstawowymi technikami
florystycznymi. Zapraszamy do spędzenia miłych chwil...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Co to jest kryzys, czym się charakteryzuje, jak przebiegaReguły postępowania w kryzysie Case study - dobre wzory i nauczkiBudowanie strategii wyjścia z kryzysu i komunikacjiOpracowywanie materiałów - informacji, oświadczeń, pytań...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Prowadzenie zebrań Komunikacja interpersonalna Prowadzenie zebrań Zarządzanie konfliktem w organizacjiPodstawy asertywności Podejmowanie decyzji na zebraniachProwadzenie zebrań - ćwiczenia
Informacje organizacyjne:...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Proces sprzedaży - ważne etapyMatka wszystkich handlowców świata - motywacjaKomunikacja werbalna z Klientem Badanie potrzeb i aktywne słuchanie Składanie propozycji sprzedaży Sprzedaż bezpośredniaOdczytywanie sygnałów...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wyznaczanie celów pracownikom Zarządzanie przez cele Skuteczne kontrolowanie Delegowanie zadań Coaching pracowników Prowadzenie rozmowy oceniającej Prowadzenie rozmowy dyscyplinującej Przeprowadzenie rozmowy z pracownikiem...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Delegowanie jako kluczowa kompetencja menedżeraKorzyści płynące z delegowania Przeszkody w delegowaniuDelegowanie w praktyce biznesowej (cz.1)Proces delegowaniaDelegowanie w praktyce biznesowej(cz.2)Delegowanie a inne kompetencje...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wprowadzenie w obszar marketingowej orientacji firmy i planowania marketingowego oraz perspektywy strategicznej Klient (nabywca) – jego potrzeby i rola w rozwoju formyPrzedstawienie case study: (międzynarodowej organizacji, o...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wiedza ogólna na temat prezentacjiRozpoznawanie audytorium Dobór treści prezentacji w zależności od potrzeb odbiorców Dobór struktury prezentacji, Efektowne rozpoczynanie i kończenie prezentacjiRetoryka i dykcjaUtrzymywanie...