Kategoria:Rekrutacja i Selekcja
Typ:W ciągu tygodnia
O sukcesie przedsiębiorstwa na rynku w przeważającej części decydują ludzie. Odpowiedni dobór pracowników to dla firmy oszczędność kosztów i promesa zbudowania efektywnego zespołu ludzi zdolnego realizować wytyczone im cele. Szkolenie ma na celu profesjonalne...
Kategoria:Coaching
Typ:W ciągu tygodnia
W wielu firmach nowoczesny lider jest mentorem dla swoich podwładnych. Korzystając z różnych narzędzi i technik motywowania pracowników, lider buduje ponadprzeciętną efektywność zespołu oraz stwarza przyjemniejszą atmosferę pracy. Dzięki stosowaniu dobrej komunikacji...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:W ciągu tygodnia
Żadne przedsiębiorstwo, jeśli chce utrzymać się na rynku, nie może unikać procesu zmian.
W warunkach nieustannie zmieniającego się otoczenia i konkurencji rynkowej zmiana jest koniecznością i zdolność do niej, ma dla przedsiębiorstwa pierwszorzędne znaczenie....
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
:: CEL SZKOLENIA
Nowoczesny lider w organizacji XXI wieku to całkowicie nowy typ osobowości. Jego rola,
sposób zachowania, niezbędne kompetencje są inne niż
te, które przypisane były stanowisku kierowniczemu jeszcze kilka lat
temu.
Nowoczesny lider to...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Kontakty międzyludzkie, ze względu na odmienność postaw ludzkich i niską przewidywalność zachowań, niosą ze sobą duży ładunek emocji i stresu. Kontakt z „trudnym klientem" może zaburzać sprawne wykonywanie pracy i realizację celów sprzedażowych i szkodzić wizerunkowi...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
:: CEL SZKOLENIA
Wykształcenie umiejętności delegowania zadań i
związanej z tym odpowiedzialności.
Wyuczenie technik motywacji pracownika i
kontroli pracy podległego zespołu.
:: KORZYŚCI
Dzięki szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
określić...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
:: CEL SZKOLENIA
Przyswojenie metod
używanych przy przygotowywaniu i prowadzeniu szkolenia
Nauczenie uczestników prowadzenia szkolenia
Nauczenie prezentacji w formie jak najbardziej
interesującej dla uczestników
:: TEMATYKA ZAJĘĆ
Identyfikacja...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Wiedza, dotycząca etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług
# umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami :: TEMATYKA Zasady prawidłowej
komunikacji z klientem - słuchanie aktywne Z najomość
mowy ciała Bariery komunikacyjne
Etapy aktywnej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Zapoznanie handlowców i specjalistów z zasadami budowania relacji z kluczowymi klientami
# Przygotowanie wysokokwalifikowanej kadry zarządzającej kluczowymi klientami
Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. :: TEMATYKA...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Rozwinięcie wiedzy zdobytej na szkoleniu "Podstawowe Umiejętności Sprzedaży"
# Nabranie pewności siebie przez Przedstawicieli Handlowych Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. : TEMATYKA ZAJĘĆ
Zarządzanie podległym
terytorium...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:Zaoczne
SZKOLENIE W 80% DOFINANSOWANE PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EFS
Ramowy program szkolenia:
Wstęp do zarządzania projektami wg PMI
. Zarządzanie projektami wg PMI
. Interesariusze projektów
. Inicjowanie projektu...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest poznanie i utrwalenie przez uczestników (przede wszystkim kierowników działów sprzedaży, menadżerów, kadry zarządzającej) umiejętności prostego stosowania skutecznego postępowania w negocjacjach. Realizacja warsztatów 'krok po kroku' ze sporządzania...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
• Uświadomienie korzyści płynących z pracy zespołowej
• Tworzenie optymalnych warunków koniecznych do sprawnego funkcjonowania zespołu
• Określenie ról pojawiających się w grupie i ich znaczenia dla pracy zespołu
• Kształtowanie otwartości na zmiany i modyfikacje...
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:Zaoczne
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Każdy uczestnik szkolenia weźmie udział w jednej edycji
(80 godzin dydaktycznych), której ramowy program przedstawia się
następująco:
1. Podstawy zarządzania wiedzą i informacją (14 godz.)
2. Podstawy analizy statystycznej (16 godz.)
3....
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Merytoryczne i praktyczne przygotowanie osób odpowiedzialnych w firmie za kontakty
z mediami do przygotowania i przeprowadzenia skutecznej konferencji prasowej. Korzyści dla uczestników świadome stosowanie przekazu werbalnego i niewerbalnego w pracy rzecznikaudoskonalenie...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Merytoryczne i praktyczne przygotowanie osób odpowiedzialnych w firmie za kontakty
z mediami do przygotowania i przeprowadzenia skutecznej konferencji prasowej. Korzyści dla uczestników swobodne posługiwanie się wystąpieniami medialnymi i komunikatamitworzenie...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Certyfikat ukończenia szkolenia Podniesienie poziomu wiedzy i praktycznych umiejętności trenerskich młodych stażem szkoleniowców oraz ekspertów i specjalistów, którzy chcą efektywnie dzielić się wiedzą młodych stażem menedżerów Korzyści dla uczestników wiedza...
Kategoria:Rachunkowość w Firmie
Typ:W ciągu tygodnia
Certyfikat ukończenia szkolenia Zapoznanie z aspektami prawnymi dochodzenia należności: jakie kroki należy podjąć, aby skutecznie zabezpieczyć transakcje przed koniecznością dochodzenia swoich praw przed sądem. Korzyści dla uczestników Zdobycie wiedzy na temat...
Kategoria:Zachowania Organizacyjne
Typ:W ciągu tygodnia
Certyfikat ukończenia szkolenia * Uświadomienie uczestnikom konieczności przeciwdziałania zjawisku mobbingu zgodnie z ustawa z 2004 roku, nakładającą na pracodawcę bezwzględny obowiązek przeciwdziałania temu zjawisku
* Poznanie rodzajów mobbingu i jego przebiegu....
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Certyfikat ukończenia szkolenia * Zapoznanie uczestników z istniejącymi uregulowaniami prawno – podatkowymi związanymi z rozliczaniem wyjazdów służbowych pracowników i innych osób współpracujących
* Szkolenie ma formę warsztatów, na których zostaną przedstawione...