Kategoria:Handel Międzynarodowy
Typ:W ciągu tygodnia
The aim of the programme is to prepare students for their careers in international companies, with strong focus on CEE markets.
Courses will be taught by renowned scholars from the Warsaw School of Economics (Poland's oldest economic university) and from our...
Kategoria:Tworzenie i Zarządzanie Firmą
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania, marketingu, finansów, logistyki - w jej aspektach praktycznych oraz kształtowanie umiejętności nowoczesnego zarządzania biznesem w zmieniających się warunkach ekonomiczno-społecznych, w...
Kategoria:Ekonomia
Typ:W ciągu tygodnia
Summer University is a very popular idea among students from all over the world.
Summer University Warsaw (SUW) is a 2-week-long course on economics and management carried out by Warsaw School of Economics (SGH). The program is organized during summer holidays,...
Kategoria:Ekonomia
Typ:W ciągu tygodnia
The program provides students with the educational background they need to respond to the great challenges and opportunities presented by the internationalization and globalization of the contemporary world and the integration of Europe. Poland is a unique country...
Kategoria:Ekonomia
Typ:W ciągu tygodnia
The program offers students a chance to discover the challenges and opportunities associated with doing business in the global economy. The program exposes students to various case studies, comparative analyses, research techniques, and multidisciplinary course...
Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:W ciągu tygodnia
The Department of International Relations was Collegium Civitas’ first department to introduce its core courses through the medium of the English language. International Relations is one of the fastest growing fields within the social sciences due to public policy...
Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:W ciągu tygodnia
The Department of International Relations was Collegium Civitas’ first department to introduce its core courses through the medium of the English language. International Relations is one of the fastest growing fields within the social sciences due to public policy...
Kategoria:Odpowiedzialność Biznesu
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest uzupełnienie wiedzy w zakresie kształtowania strategii etycznego i odpowiedzialnego biznesu, a także nabycie przez uczestników wysoko cenionych na rynku umiejętności efektywnego wykorzystywania różnorodnych instrumentów zarządzania społeczną...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:Zaoczne
Cel studiów
Podczas studiów słuchacze dowiedzą się między innymi:
jak racjonalnie podejmować decyzje (także na rynku finansowym), jak uniknąć naturalnych dla człowieka błędów oceniania i podejmowania decyzji, jak uniknąć błędów przy szacowaniu i podejmowaniu...
Kategoria:Executive MBA
Typ:W ciągu tygodnia
Założenia programu wywodzą się historycznie z pionierskiego programu Master of Business Administration, prowadzonego w latach 1989-2001 przez Międzynarodową Szkołę Zarządzania - założycielkę Akademii Leona Koźmińskiego.
Dotychczasowa liczba absolwentów przekroczyła...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest przygotowanie kandydata do samodzielnego prowadzania następujących działań: rozumienie i zastosowanie metod badania rynku, poznanie otoczenia biznesowego i struktur agencji marketingowych, pojęcie i rola segmentacji rynku, wybór grupy docelowej,...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:Zaoczne
Osoba zarządzająca sprzedażą musi być zdolna do korzystania z
najsilniejszych narzędzi sprzedażowych i marketingowych w celu
osiągania najlepszych wyników. Po opanowaniu teoretycznych i
praktycznych umiejętności uczestnik szkolenia będzie w stanie rozwiązać
problemy...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
przekazanie kompleksowej i nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
oraz wykształcenie praktycznych umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce. prowadzą nabór na studia podyplomowe na kierunku "ZARZĄDZANIE PERSONELEM" Program zajęć obejmuje...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:Zaoczne
PLAN:
Część I: MARKETING
Zasady, cele i sens marketingu: marketing jako filozofia zarządzania
i jako ważna funkcja w strukturze przedsiębiorstwa, rynek, jego...
Kategoria:Executive MBA
Typ:Zaoczne
Nowoczesne zarządzanie marketingowe 19 - 23.X.2009
Synteza marketingu, czyli wszystko o jego
praktycznym wykorzystaniu - od badania rynku począwszy, a na ustalaniu cen,
organizowaniu sieci sprzedaży, definiowaniu strategii reklamowej i...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Oferta działań marketingowych w zakresie operacyjnym: Przygotowywanie tekstów – opracowywanie merytoryczne, redagowanie, tłumaczenia (jęz. angielski, niemiecki, rosyjski, francuski, włoski), lokalizacja tekstów;Przygotowywanie...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN 1. Budżetowanie kosztów, przychodów i wyników - wprowadzenie (1 godzina): a)
cele i zadania budżetowania kosztów, przychodów i wyników; powiązanie
procesu budżetowania ze strategią i długookresowymi celami
przedsiębiorstwa, b) wpływ stosowanego w przedsiębiorstwie...
Kategoria:Finanse w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN 1. Planowanie i analiza kapitału obrotowego w firmie (4 godziny): a)
planowanie poziomu kapitału obrotowego (wyznaczanie poziomu aktywów
bieżących i zobowiązań bieżących; analiza wskaźników kapitału
obrotowego), b) zarządzanie zapasami (planowanie poziomu...
Kategoria:Finanse w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Program:
PLAN 1. Rachunkowość zarządcza w procesie zarządzania (0,5 godziny): a) rachunkowość zarządcza w procesie zarządzania. 2. Budżetowanie i kontrola kosztów i przychodów (6 godzin): a)
przygotowanie procesu budżetowania (funkcje budżetowania,...
Kategoria:Finanse w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN 1. Zadania rachunku kosztów (1 godzina): a)
zadania rachunku kosztów (cele rachunku kosztów, czynniki wpływające na
kształt rachunku kosztów, rodzaje decyzji podejmowanych na podstawie
rachunku kosztów), b) rozliczanie kosztów pośrednich w ujęciu
tradycyjnym...