Home > Podyplomowe > Tworzenie i Zarządzanie Firmą > Zaoczne > Warszawa > Podyplomowe Studia Akademia Menedżerska - Nowoczesna Praktyka Zarządzania Firmą - Warszawa - Mazowieckie

Podyplomowe Studia Akademia Menedżerska - Nowoczesna Praktyka Zarządzania Firmą - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Podyplomowe Studia Akademia Menedżerska - Nowoczesna Praktyka Zarządzania Firmą - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem studiów jest przekazanie podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania, marketingu, finansów, logistyki - w jej aspektach praktycznych oraz kształtowanie umiejętności nowoczesnego zarządzania biznesem w zmieniających się warunkach ekonomiczno-społecznych, w warunkach nasilającej się konkurencji na rynku krajowym i na rynkach międzynarodowych.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Studia przeznaczone są dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem oraz dla osób planujących zająć się zarządzaniem w najbliższej przyszłości - dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższego i średniego szczebla, dla menedżerów funkcjonalnych, liniowych, menedżerów projektów, zatrudnionych w organizacjach gospodarczych lub innych instytucjach podejmujących działalność gospodarczą.
  • Szczegółowe informacje
    Główne bloki programowe:
    • I. Zarządzanie (30 godz.)
    • II. Marketing (30 godz.)
    • III. Zarządzanie finansami (30 godz.)
    • IV. Logistyka i zarządzanie logistyczne (10 godz.)
    • V. TQM - kompleksowe zarządzanie firmą we współczesnej gospodarce globalnej. Podejście jakościowe (10 godz.)
    • VI. Biznesplan (10 godz.)
    • VII. Techniki menedżerskie (10 godz.)
    • VIII. Zarządzanie zasobami ludzkimi (10 godz.)
    • IX. Zarządzanie strategiczne (30 godz.)
    • X. Etyka w biznesie - warsztaty (10 godz.)
    • XI. Negocjacje handlowe - warsztaty (10 godz.)
    • XII. Przygotowanie pracy projektowej i konsultacje z tym związane (40 godz.)
    Program studiów obejmuje łącznie 230 godzin zajęć dydaktycznych, w tym 190 godzin wykładów, konwersatoriów i warsztatów.
    1. Udział w zajęciach i zaliczenie wszystkich przedmiotów wyszczególnionych w programie (nazwy przedmiotów odpowiadają nazwom bloków)
    2. Zdanie trzech egzaminów z następujących przedmiotów:
      - Marketing
      - Zarządzanie finansami
      - Zarządzanie strategiczne
    3. Przygotowanie i obrona pracy końcowej: biznesplan - praca projektowa.
    Studium trwa 2 semestry. Zajęcia rozpoczynają się we wrześniu danego roku i kończą w
    czerwcu następnego roku. Przyjmowanie zapisów rozpoczyna się w styczniu tego samego
    roku, w którym ma być uruchomiona dana edycja studiów.

    Zajęcia będą odbywały się w trybie zjazdów sobotnich: 19 sobót w ciągu roku, na ogół dwie soboty w miesiącu. Liczba godzin wykładowych w ciągu dnia: 10 (w połowie dnia godzinna przerwa).

Inne informacje związane z Tworzenie i Zarządzanie Firmą

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |