Główne bloki programowe:
- I. Zarządzanie (30 godz.)
- II. Marketing (30 godz.)
- III. Zarządzanie finansami (30 godz.)
- IV. Logistyka i zarządzanie logistyczne (10 godz.)
- V. TQM - kompleksowe zarządzanie firmą we współczesnej gospodarce globalnej. Podejście jakościowe (10 godz.)
- VI. Biznesplan (10 godz.)
- VII. Techniki menedżerskie (10 godz.)
- VIII. Zarządzanie zasobami ludzkimi (10 godz.)
- IX. Zarządzanie strategiczne (30 godz.)
- X. Etyka w biznesie - warsztaty (10 godz.)
- XI. Negocjacje handlowe - warsztaty (10 godz.)
- XII. Przygotowanie pracy projektowej i konsultacje z tym związane (40 godz.)
Program studiów obejmuje łącznie 230 godzin zajęć dydaktycznych, w tym 190 godzin wykładów, konwersatoriów i warsztatów.
- Udział w zajęciach i zaliczenie wszystkich przedmiotów wyszczególnionych w programie (nazwy przedmiotów odpowiadają nazwom bloków)
- Zdanie trzech egzaminów z następujących przedmiotów:
- Marketing
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie strategiczne
- Przygotowanie i obrona pracy końcowej: biznesplan - praca projektowa.
Studium trwa 2 semestry. Zajęcia rozpoczynają się we wrześniu danego roku i kończą w
czerwcu następnego roku. Przyjmowanie zapisów rozpoczyna się w styczniu tego samego
roku, w którym ma być uruchomiona dana edycja studiów.
Zajęcia będą odbywały się w trybie zjazdów sobotnich: 19 sobót w ciągu roku, na ogół dwie soboty w miesiącu. Liczba godzin wykładowych w ciągu dnia: 10 (w połowie dnia godzinna przerwa).