Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Omawiane
zagadnienia: przygotowanie prezentacji, tworzenie scenariusza
prezentacji, prowadzenie prezentacji, odbiorcy prezentacji, sposoby
radzenia sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami, mowa ciała, wystąpienia
telewizyjne
Recepta...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Omawiane
zagadnienia: przygotowanie informacji prasowych, gdzie szukać tematów
do informacji dla mediów, język i budowa informacji prasowej, działania
po wysłaniu informacji prasowej, inne formy informacji dla mediów, różne
formy dziennikarskie...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Instrukcja obsługi dziennikarza
Omawiane zagadnienia: relacje z mediami, prowadzenie firmowego biura
prasowego, przygotowanie materiałów dla dziennikarzy, organizacja
konferencji prasowych
Zasady współpracy z dziennikarzami...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Omawiane
zagadnienia: podstawowe narzędzia i techniki public relations,
tworzenie strategii PR, relacje z mediami, promocja firmy w internecie,
inne sposoby budowania wizerunku firmy. Nie
ma chyba już dziś osoby,...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Merytoryczne i praktyczne przygotowanie osób odpowiedzialnych w firmie za kontakty
z mediami do przygotowania i przeprowadzenia skutecznej konferencji prasowej. Korzyści dla uczestników swobodne posługiwanie się wystąpieniami medialnymi i komunikatamitworzenie...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Kształtowanie korzystnego wizerunku przedsiębiorstwa oraz budowanie
właściwych relacji z otocze niem odgrywają coraz większą rolę w życiu
każdej firmy zapewniając jej sukces i przewagę konkurencyjną na rynku.
Stąd rośnie coraz większe zapotrzebowanie na specjalistów...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent specjalizacji public relations będzie posiadał wiedzę i
umiejętności przydatne w pracy w biznesie, ośrodkach administracji
publicznej czy organizacjach pozarządowych. Realizowany na
specjalizacji program umożliwia zarówno podjęcie studiów podyplomowych
w...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia przygotowują bardzo poszukiwanych przez różnych pracodawców
specjalistów Human Resources, Public Relations, ekspertów w zakresie
nowatorskich rozwiązań zarówno w procesie produkcji, jak i tworzeniu
najskuteczniejszych modeli zarządzania. Jednocześnie...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest wszechstronne przygotowanie słuchaczy do realizowania zadań z zakresu public relations w zmieniającym się otoczeniu organizacji. Kształcenie obejmuje nie tylko podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu public relations, komunikowania społecznego,...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia Kierunek-Zarządzanie Specjalność-Reklama i Public Relations Przedmioty ogólne filozofia, socjologia, logika (2 do wyboru). psychologia, historia i teoria sztuki, historia myśli ekonomicznej (2 do wyboru)....
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
CEL STUDIÓW
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom użytecznej wiedzy i praktycznych umiejętności do prowadzenia działalności promocyjnej instytucji i firm w otwartym społeczeństwie i globalnej gospodarce.
Wśród umiejętności doskonalonych podczas studiów szczególny...