Kategoria:Executive MBA
Typ:W ciągu tygodnia
Założenia programu wywodzą się historycznie z pionierskiego programu Master of Business Administration, prowadzonego w latach 1989-2001 przez Międzynarodową Szkołę Zarządzania - założycielkę Akademii Leona Koźmińskiego.
Dotychczasowa liczba absolwentów przekroczyła...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest przygotowanie kandydata do samodzielnego prowadzania następujących działań: rozumienie i zastosowanie metod badania rynku, poznanie otoczenia biznesowego i struktur agencji marketingowych, pojęcie i rola segmentacji rynku, wybór grupy docelowej,...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:Zaoczne
Osoba zarządzająca sprzedażą musi być zdolna do korzystania z
najsilniejszych narzędzi sprzedażowych i marketingowych w celu
osiągania najlepszych wyników. Po opanowaniu teoretycznych i
praktycznych umiejętności uczestnik szkolenia będzie w stanie rozwiązać
problemy...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
przekazanie kompleksowej i nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
oraz wykształcenie praktycznych umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce. prowadzą nabór na studia podyplomowe na kierunku "ZARZĄDZANIE PERSONELEM" Program zajęć obejmuje...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:Zaoczne
PLAN:
Część I: MARKETING
Zasady, cele i sens marketingu: marketing jako filozofia zarządzania
i jako ważna funkcja w strukturze przedsiębiorstwa, rynek, jego...
Kategoria:Executive MBA
Typ:Zaoczne
Nowoczesne zarządzanie marketingowe 19 - 23.X.2009
Synteza marketingu, czyli wszystko o jego
praktycznym wykorzystaniu - od badania rynku począwszy, a na ustalaniu cen,
organizowaniu sieci sprzedaży, definiowaniu strategii reklamowej i...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Oferta działań marketingowych w zakresie operacyjnym: Przygotowywanie tekstów – opracowywanie merytoryczne, redagowanie, tłumaczenia (jęz. angielski, niemiecki, rosyjski, francuski, włoski), lokalizacja tekstów;Przygotowywanie...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN 1. Budżetowanie kosztów, przychodów i wyników - wprowadzenie (1 godzina): a)
cele i zadania budżetowania kosztów, przychodów i wyników; powiązanie
procesu budżetowania ze strategią i długookresowymi celami
przedsiębiorstwa, b) wpływ stosowanego w przedsiębiorstwie...
Kategoria:Finanse w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN 1. Planowanie i analiza kapitału obrotowego w firmie (4 godziny): a)
planowanie poziomu kapitału obrotowego (wyznaczanie poziomu aktywów
bieżących i zobowiązań bieżących; analiza wskaźników kapitału
obrotowego), b) zarządzanie zapasami (planowanie poziomu...
Kategoria:Finanse w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Program:
PLAN 1. Rachunkowość zarządcza w procesie zarządzania (0,5 godziny): a) rachunkowość zarządcza w procesie zarządzania. 2. Budżetowanie i kontrola kosztów i przychodów (6 godzin): a)
przygotowanie procesu budżetowania (funkcje budżetowania,...
Kategoria:Finanse w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN 1. Zadania rachunku kosztów (1 godzina): a)
zadania rachunku kosztów (cele rachunku kosztów, czynniki wpływające na
kształt rachunku kosztów, rodzaje decyzji podejmowanych na podstawie
rachunku kosztów), b) rozliczanie kosztów pośrednich w ujęciu
tradycyjnym...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
• Zapoznanie uczestników z zasadami i technikami zarządzania projektami, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów finansowych,
• Poznanie sposobów bezpiecznego zarządzania środkami finansowymi w projekcie, w tym szacowania poziomu wydatków i płynności w oparciu...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Program:
Strategie negocjacyjne w trudnych sytuacjach – neutralizowanie oporu drugiej strony • Od konfrontacji do współpracy – jak stanąć razem po tej samej stronie barykady i wspólnie rozwiązywać problem. •
Trudny początek – jak radzić sobie...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:W ciągu tygodnia
Program:
Wprowadzenie do zarządzania zmianami • Autodiagnoza mojego poziomu radzenia sobie w sytuacji zmiany • Kluczowe aspekty w zarządzaniu zmianą • Zmiana, a psychologia Pojęcie zmiany • Definicja oraz inne pojęcia z obszaru zarządzania...
Kategoria:Zarządzanie Firmą
Typ:W ciągu tygodnia
- Anatomia - Bakteriologia i mikologia - Biochemia - Biofizyka - Biologia z genetyką - Chemia ogólna - Chemia organiczna - Dermatologia - Farmakognozja i kosmetyka naturalna - Farmakologia i toksykologia - Fizjologia - Fizjologia stosowana - Fizjoterapia i masaż...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
I semestr Semestr zaczyna się sesją integracyjną. Na pierwszym semestrze studiów podyplomowych poruszane są takie zagadnienia jak: - sens i istota funkcji personalnej: założenia, koncepcje, metodologia i terminologia, ...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
Celem studiów podyplomowych na specjalności Zarządzanie Działem Kadr jest wyposażenie słuchaczy w kompetencje osobowościowe, wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego wykonywania zadań specjalisty ds. personalnych / kadrowych. I semestr Semestr zaczyna...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
A. GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH I OGÓLNYCH Treści kształcenia w zakresie: - podstaw zarządzania, - nauki o organizacji, - mikroekonomii, - finansów, - prawa, ...
Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studiów na specjalności Bezpieczeństwo i Stosunki Międzynarodowe jest przygotowanie studentów do pracy w strukturach administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjach rządowych i pozarządowych, instytucjach i organizacjach krajowych i międzynarodowych.
Osiągnięcie...
Kategoria:Logistyka
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym celem studiów na specjalności Zarządzanie Logistyczne jest kształcenie specjalistów dla administracji publicznej, służb państwowych i firm, w zakresie operacyjnego zarządzania logistycznego w życiu gospodarczym, wojsku, policji i innych służbach mundurowych,...