Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel :
Najważniejszym celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników
wiedzy
i umiejętności w zakresie przywództwa,
ze szczególnym
uwzględnieniem aspektów
budowania...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CEL: Najważniejszym
celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do czekających
ich zmian w firmie. Rozwinięcie umiejętności pozytywnego wykorzystywania
zmian, radzenia sobie z emocjami w...
Kategoria:Dekoracje
Typ:W ciągu tygodnia
Zielono
mi - warsztaty florystyczne - 1 dzień,
7 godzin zajęć
CEL: Zapraszamy
na spotkanie z podstawowymi technikami
florystycznymi. Zapraszamy do spędzenia miłych chwil...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Co to jest kryzys, czym się charakteryzuje, jak przebiegaReguły postępowania w kryzysie Case study - dobre wzory i nauczkiBudowanie strategii wyjścia z kryzysu i komunikacjiOpracowywanie materiałów - informacji, oświadczeń, pytań...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Prowadzenie zebrań Komunikacja interpersonalna Prowadzenie zebrań Zarządzanie konfliktem w organizacjiPodstawy asertywności Podejmowanie decyzji na zebraniachProwadzenie zebrań - ćwiczenia
Informacje organizacyjne:...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Proces sprzedaży - ważne etapyMatka wszystkich handlowców świata - motywacjaKomunikacja werbalna z Klientem Badanie potrzeb i aktywne słuchanie Składanie propozycji sprzedaży Sprzedaż bezpośredniaOdczytywanie sygnałów...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wyznaczanie celów pracownikom Zarządzanie przez cele Skuteczne kontrolowanie Delegowanie zadań Coaching pracowników Prowadzenie rozmowy oceniającej Prowadzenie rozmowy dyscyplinującej Przeprowadzenie rozmowy z pracownikiem...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Delegowanie jako kluczowa kompetencja menedżeraKorzyści płynące z delegowania Przeszkody w delegowaniuDelegowanie w praktyce biznesowej (cz.1)Proces delegowaniaDelegowanie w praktyce biznesowej(cz.2)Delegowanie a inne kompetencje...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wprowadzenie w obszar marketingowej orientacji firmy i planowania marketingowego oraz perspektywy strategicznej Klient (nabywca) – jego potrzeby i rola w rozwoju formyPrzedstawienie case study: (międzynarodowej organizacji, o...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wiedza ogólna na temat prezentacjiRozpoznawanie audytorium Dobór treści prezentacji w zależności od potrzeb odbiorców Dobór struktury prezentacji, Efektowne rozpoczynanie i kończenie prezentacjiRetoryka i dykcjaUtrzymywanie...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wyznaczanie celówOrganizacja czasu pracyPlanowanie pracyZarządzanie priorytetamiDelegowanie zadańProwadzenie efektywnych zebrańPozytywne myślenie i samomotywacja
Informacje organizacyjne: Miejsce: Warszawa Godziny zajęć: 9-17...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Jakimi obszarami może/powinien zajmować się PRSpecyfika poszczególnych obszarów - cele, zasady i reguły, narzędzia. - Komunikacja wewnętrzna - Media relations - Sponsoring - Event - Działalność społeczna - Komunikacja kryzysowa -...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Moduł I „Istota i symptomy stresu"Moduł II „Zarządzanie własną energią" Moduł III „Mity i fakty na temat stresu" Moduł IV „Ciało w stresie" Moduł V „Typ osobowości, style pracy a stres" Moduł VI „Zespół w sytuacji stresu" Moduł...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Mechanizmy zakupowe funkcjonujące u KlientówProces sprzedaży przez telefon - ważne etapy Matka wszystkich handlowców świata - motywacjaZnajomość telefonicznego savoir- vivre`uAktywne słuchanieSkuteczna komunikacja werbalnaPozytywne...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Dla kogo: Szkolenie
przeznaczone jest dla handlowców i kupców sprzedających i kupujących
produkty bądź usługi i negocjujących warunki kontraktów z klientami.
Ramowy program szkolenia:
Podstawy negocjacjiProwadzenie negocjacji w stylu rzeczowym Efektywne...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W telefonicznym kontakcie z klientem oprócz podstawowych zasad,
jakimi rządzi się skuteczna komunikacja, dochodzą jeszcze te, związane
właśnie ze specyfiką kontaktu przez telefon. Obsługa klienta w takiej
formie wymaga dobrego przygotowania, dlatego proponujemy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest podstawowym narzędziem
w pracy z klientem. Przydatna w takim kontakcie jest znajomość technik
wywierania wpływu, ale również rozwinięte umiejętności komunikacyjne. W
sytuacji pracy z tak zwanym trudnym klientem,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest podstawowym narzędziem w pracy
z klientem. Przydatna w takim kontakcie jest znajomość technik
wywierania wpływu, ale również rozwinięte umiejętności komunikacyjne. W
sytuacji pracy z tak zwanym trudnym klientem...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Jedną z najważniejszych przewag
konkurencyjnych, jakie posiadają przedsiębiorstwa jest wiedza. Jak ją
gromadzić? Jak nią zarządzać? Jak wykorzystywać wiedzę do rozwoju
przedsiębiorstwa, a przede wszystkim jak uczynić z wiedzy oręż w walce
konkurencyjnej?...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Wielu z nas jest zmęczonych swoimi codziennymi obowiązkami. Nie
odnajdujemy już radości i nie czerpiemy satysfakcji z odnoszonych
sukcesów. Jak temu zapobiec? Jak sprawić, aby znowu zaczęło nam się
chcieć działać? Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników...