Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej. Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze.
Zapoznanie uczestników z sytuacją...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.
Ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Dobry Szef to Przywódca!
Doskonalenie umiejętność niezbędnych do kierowania zespołem i budowanie swojego pozytywnego wizerunku jako przywódcy. Rozwój umiejętności menedżerskich i kierowania zespołem pracowników oraz zarządzania ludzmi i firmą.
Nabycie zdolności...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Praktyczna wiedza mająca pomóc Państwu w obsłudze i pozyskiwaniu kolejnych lojalnych Klientów!...
* ... a ponadto nabycie umiejętności efektywnego sposobu budowania relacji z Klientami oraz zbudowanie na tyle trwałych więzi, by móc zabezpieczyć się przed...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W czasie swarsztatów ukazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować Klientów oferowanymi produktami i usługami.
Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Prezentacja jest kluczowym elementem skuteczności w biznesie, to klucz do SUKCESU. Na
tym szkoleniu każdy Uczestnik pozna sposoby prezentacja swojego
produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do Klienta. doskonalenie umiejętności skutecznej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.
* Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta. Budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta.
* Rozwój efektywnych...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
"W biznesie nie otrzymujesz tego na co zasługujesz, tylko to co wynegocjujesz". Dobry negocjator jest Zwycięzca i dzięki szkoleniu poznasz techniki i metody negocjacyjne, które pozwolą być Wygranym.
Szkolenie uświadomi uczestnikom, jaki styl negocjacji najbardziej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cel warsztatów: Podczas warsztatów „PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA” uczestnicy
poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a
także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć
miejsce w trakcie tych...
Kategoria:Wychowanie Fizyczne
Typ:W ciągu tygodnia
Certyfikat ukończenia poszczególnych etapów. Celem szkolenia jest umiejętność łączenia różnych elementów wpływających na proces treningowy w jedną kompleksową i skuteczną całość dla zawodników o różnych cechach wyjściowych, trenujących różne dyscypliny, a dla...
Kategoria:Dietetyka i Żywienie - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest przedstawienie mechanizmów odpowiedniej diagnostyki dietetycznej wraz z projektowaniem indywidualnie dopasowanej diety i suplementacji - z naciskiem na prawidłową dietę redukcyjną, a także prawidłowe łączenie wybranych form aktywności ruchowej...
Kategoria:Zarządzanie Jakością
Typ:W ciągu tygodnia
Ustawa o kosmetykach zobowiązuje wytwórców
kosmetyków do posiadania i udostępniania organom kontrolnym opisu
metody produkcji zgodnej z Dobrą Praktyką Produkcji. Z tego powodu
każda firma produkująca kosmetyki powinna opracować, wdrożyć i
utrzymywać odpowiedni...
Kategoria:Zarządzanie Jakością
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie zostało zaprojektowane dla:
Kadry kierowniczej wyższego i średniego szczeblaManagerów firm, managerów produkcji, planistów, a także pracowników operacyjnych.Pracowników działów jakości
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o nabytych kompetencjach....
Kategoria:Zarządzanie Produkcją
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie zostało zaprojektowane dla:
Kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla Managerów firm, managerów produkcji, planistów, a także pracowników operacyjnychPracowników działów jakości
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o nabytych...
Kategoria:Zarządzanie Produkcją
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie zostało zaprojektowane dla:
Kadry kierowniczej wyższego i średniego szczeblaManagerów firm, managerów produkcji, planistów, a także pracowników operacyjnych.Pracowników działów jakości
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o nabytych kompetencjach....
Kategoria:Jakość i Bezpieczeństwo
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa
Szkolenie skierowane jest do osób zaangażowanych w budowę oraz
funkcjonowanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz osób
wyznaczonych do przeprowadzania auditów wewnętrznych. Uczestnicy
otrzymują Certyfikat TÜV Auditora wewnętrznego...
Kategoria:Zarządzanie Jakością
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących zapoznać się z
wymaganiami norm EN ISO 13485:2003, EN ISO 14971:2000, PN EN ISO
19011:2004 oraz dyrektyw europejskich dla wyrobów medycznych. Szkolenie
przygotowuje pracowników firm z branży medycznej do pełnienia...
Kategoria:Zarządzanie Jakością
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących pełnić rolę auditora wewnętrznego wg Normy ISO 22000.
W przypadku osób nieposiadających doświadczenia zawodowego w branży
spożywczej wymagany jest wcześniejszy udział w module I w/w szkolenia
lub/i...
Kategoria:Zarządzanie Jakością
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa
Szkolenie kierowane jest do:
pracowników wyższego i średniego szczebla firm przemysłu kolejowego zainteresowanych wdrożeniem standardu IRIS w swojej firmieoperatorów przewozowych kolei w Polsceproducentów i naprawiający tabor oraz urządzenia...
Kategoria:Zarządzanie Jakością
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa
Adresaci szkolenia to: pracownicy działu zakupów oraz rozwoju
dostawców, osoby uczestniczące w audytach realizowanych przez klienta,
osoby odpowiedzialne za jakość, pracownicy działu jakości,
pełnomocnicy, specjaliści ds. jakości, osoby wdrażające...