Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poszerzenie teoretycznej wiedzy na temat negocjacji, a także rozwinięcie praktycznych umiejętności przygotowania się do procesu negocjacji, komunikacji w ich trakcie oraz zapoznanie się z technikami pozwalającymi efektywnie zakończyć ten...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Nabycie wiedzy, dotyczącej etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami Efekt szkolenia: Wzrost profesjonalizmu, pewności siebie i poczucia kontroli sytuacji przez Przedstawicieli Handlowych Kształtowanie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W trakcie szkolenia nauczymy: motywowania pracownika poprzez system nagród, pochwał i wzmocnień wyrażania krytyki, udzielania nagany w stosunku do nieakceptowanych zachowań udzielania pracownikowi bieżącej informacji zwrotnej na temat jego kompetencji...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest kształtowanie umiejętności z zakresu zarządzania ludźmi. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się, jak dopasowywać swój styl zarządzania do etapu
dojrzałości pracowników oraz jak skutecznie motywować i udzielać informacji zwrotnej w zespole....