Ocena i Audit Dostawcy w Przemyśle Motoryzacyjnym - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Ocena i Audit Dostawcy w Przemyśle Motoryzacyjnym - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Zabrze - Śląskie

  • Szczegółowe informacje
    Grupa docelowa
    Adresaci szkolenia to: pracownicy działu zakupów oraz rozwoju dostawców, osoby uczestniczące w audytach realizowanych przez klienta, osoby odpowiedzialne za jakość, pracownicy działu jakości, pełnomocnicy, specjaliści ds. jakości, osoby wdrażające systemy jakości.

    Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu   Szkolenie może mieć formę szkolenia otwartego lub zamkniętego.
    Program szkolenia
    Szkolenie praktyczne obejmuje:

     Podstawowe wymagania w branży motoryzacyjnej:
    • Podejście Procesowe,
    • Ciągłe Doskonalenie,
    • PDCA
    • Wymagania standardu ISO/TS 16949 dotyczące zakupów i dostawców
    • Planowanie jakości (APQP) – znaczenie dla dostawców
    • Wymagania dostawców dla poddostawców czyli zależność Tire 1 i Tire 2
    • Interpretacja kluczowych składników PPAP:
    a) FMEA
    b) MSA,
    c) Capability Study na bazie wymagań ISO/TS 16949,
    • Umowy z Klientem dla uzgodnienia PPAP w tym działań logistycznych
    • Ogólne zasady zatwierdzania części przy wdrożeniu do produkcji seryjnej
    • Wymagania wdrożenia systemów zarządzania u dostawców
    •  Wybór dostawców - kryteria
    • Ocena dostawców - metody
    • Kontrola jakości dostaw – metody, zasady,
    • Zatwierdzanie produkcji próbnej – PPAP
    • Poziomy przedłożenia.
    • Status przedkładania i PSW.
    • komunikacja z klientem – wymagania ISO/TS
    • CSR - specyficzne wymagania firm motoryzacyjnych dla dokumentacji PPAP.
    • Zasady przygotowania i przedkładania dokumentacji według wymagań podręcznika PPAP - przegląd zlecanych typowych dokumentów i ich zawartości.
    • Obowiązkowe i opcjonalne składniki PPAP
    • Monitorowanie i raportowanie jakości dostaw
    • Zasady współpracy z dostawcami usług (m.in. wg VDA 6.2)
    • Potrzeba prowadzenia auditów u dostawców – metody, podejścia, check-listy

Inne informacje związane z zarządzanie jakością

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |