Kategoria:Kierowanie Projektami
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie jest skierowane do osób które: mają już podstawową wiedzę związaną z zarządzaniem projektami z praktyki lub szkoleń uczestniczyły
w naszym szkoleniu „Zarządzanie projektami cz. I, czyli jak osiągać
złożone cele w zmiennym środowisku”...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Adresaci szkolenia: ci, którzy chcą lepiej radzić sobie z podejmowaniem decyzji w warunkach niepewności kierownicy projektów uczestnicy zespołów zarządzających projektami właściciele firm i członków zarządów Uczestnicy szkolenia nauczą się skutecznych...
Kategoria:Kierowanie Projektami
Typ:W ciągu tygodnia
PRINCE2® Foundation jest trwającym 3 dni szkoleniem akredytowanym przez APMG w Wielkiej Brytanii. Celem szkolenia jest poznanie metodyki zarządzania projektami PRINCE2® i przygotowanie się do egzaminu PRINCE2® Foundation. Szkolenie zakończone...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie jest skierowane do osób, które pracują w zespołach
składających się z kobiet i mężczyzn, a szczególnie do menedżerów
kierujących osobami płci przeciwnej oraz do wszystkich zainteresowanych
rozwijaniem swoich kompetencji interpersonalnych....
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest: Autodiagnoza własnego stylu negocjacyjnego uczestników Poznanie różnych stylów negocjowania oraz ich mocnych i słabych stron Nauka aktywnych sposobów pozyskiwania informacji Uświadomienie sobie możliwych błędów w postrzeganiu...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA, czyli dowiesz się i nauczysz praktycznie jak: zwiększyć zdolności zespołu do szybszej adaptacji i skuteczniejszej reakcji na zmieniające się warunki otoczenia firmy zabezpieczyć zespół przed popełnianiem błędów jednostronności...
Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Doskonalenie
wizerunku Asystentki/ Sekretarki. Doskonalenie efektywności
komunikowania się, budowanie trwałych relacji z klientem, tworzenia
pozytywnego wizerunek firmy. Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z różnymi typami klientów. Uczestnicy...
Kategoria:Kierowanie Produkcją
Typ:W ciągu tygodnia
Zwiększenie umiejętności skutecznego budowania i zarządzania zespołem. Wprowadzenie do zagadnień związanych z zarządzaniem. Wyposażenie menedżerów w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody skutecznego przekazywania i kontroli realizacji...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej. Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze.
Zapoznanie uczestników z sytuacją...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.
Ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Dobry Szef to Przywódca!
Doskonalenie umiejętność niezbędnych do kierowania zespołem i budowanie swojego pozytywnego wizerunku jako przywódcy. Rozwój umiejętności menedżerskich i kierowania zespołem pracowników oraz zarządzania ludzmi i firmą.
Nabycie zdolności...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Prezentacja jest kluczowym elementem skuteczności w biznesie, to klucz do SUKCESU. Na
tym szkoleniu każdy Uczestnik pozna sposoby prezentacja swojego
produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do Klienta. doskonalenie umiejętności skutecznej...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
"W biznesie nie otrzymujesz tego na co zasługujesz, tylko to co wynegocjujesz". Dobry negocjator jest Zwycięzca i dzięki szkoleniu poznasz techniki i metody negocjacyjne, które pozwolą być Wygranym.
Szkolenie uświadomi uczestnikom, jaki styl negocjacji najbardziej...
Kategoria:Handel Międzynarodowy
Typ:W ciągu tygodnia
SPECYFICZNE REGULACJE OBOWIĄZUJĄCE W UE. WARUNKI WPROWADZANIE I UTRZYMANIA TOWARÓW NA RYNKACH EU (szkolenie 2-dniowe, 16 godzin) CEL I ZAKRES SZKOLENIA: Celem
szkolenia jest poszerzenie wiedzy sprzedawców i menedżerów z zakresu
dostaw wewnątrzwspólnotowych,...
Kategoria:Handel Międzynarodowy
Typ:W ciągu tygodnia
CEL I ZAKRES SZKOLENIA: Celem szkolenia
jest podniesie w sposób kompleksowy kwalifikacji pracowników /
podmiotów działających na rynku wschodnim. Skierowane jest do osób
czynnych zawodowo, stykających się w swojej codziennej pracy z rynkiem
wschodnim. PROGRAM:...
Kategoria:Handel Międzynarodowy
Typ:W ciągu tygodnia
RYZYKA PROWADZENIA SPRZEDAŻY NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH I SPOSOBY ICH OGRANICZANIA (szkolenie 2-dniowe, 16 godzin) CEL I ZAKRES SZKOLENIA : Celem
szkolenia jest przybliżenie, wyjaśnienie i utrwalenie uczestnikom
najważniejszych kwestii związanych z...
Kategoria:Handel Międzynarodowy
Typ:W ciągu tygodnia
KONTRAKT EKSPORTOWY (szkolenie 2-dniowe, 16 godzin)
CEL I ZAKRES SZKOLENIA : Celem
szkolenia jest przybliżenie, wyjaśnienie i utrwalenie uczestnikom
najważniejszych kwestii i problemów związanych z przygotowywaniem
oferty eksportowej. PROGRAM:...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:W ciągu tygodnia
SZKOLENIE PRZEZNACZONE JEST DLA:
- średniego personelu kierowniczego, - kierowników i właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.
CELEM KURSU JEST NABYCIE WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI Z ZAKRESU:
- analizowania otoczenia w kontekście zachodzących...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami marketingu –
segmentacja rynku, badania i analizy marketingowe, marketing-mix ze
szczególnym uwzględnieniem różnic pomiędzy marketingiem towarów i usług.
Korzyści dla uczestników
poznanie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Rozpoczęcie procesu kreowania misji i wizji, z którą utożsamiają się
wszyscy pracownicy, która integruje zespół i oparta jest o kluczowe
wartości ważne z punktu widzenia zarządzania firmą.
Paradoksem jest, że niejednokrotnie misję firmy formułuje...