Negocjacje, Czyli Sukces w Biznesie Krok po Kroku - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Negocjacje, Czyli Sukces w Biznesie Krok po Kroku - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Celem szkolenia jest:
    • Autodiagnoza własnego stylu negocjacyjnego uczestników 
    • Poznanie różnych stylów negocjowania oraz ich mocnych i słabych stron
    • Nauka aktywnych sposobów pozyskiwania informacji
    • Uświadomienie sobie możliwych błędów w postrzeganiu i ocenie innych 
    • Kompleksowe przygotowywanie się do negocjacji
    • Zapoznanie się z etapami przebiegu negocjacji
    • Praktyczne warsztaty negocjacji kooperacyjnych (Model Harvardzki)
    • Praca z emocjami i trudnymi sytuacjami w negocjacjach
    • Nauczenie się rozpoznawania i obrony przed manipulacją oraz wojną psychologiczną, stosowanymi przez druga stronę
    Uczestnicy po odbyciu szkolenia będą potrafili:
    • Wyrabiać w sobie cechy dobrych negocjatorów i unikać najczęstszych błędów
    • Stosować zasady dobrej komunikacji
    • Wszechstronnie i kompleksowo przygotować się do negocjacji
    • Opracować i wdrożyć skuteczną strategię i taktykę dla prowadzonych przez siebie negocjacji
    • Stworzyć odpowiednie okoliczności, wybrać stosowny czas i miejsce dla negocjacji
    • Przeprowadzić udane negocjacje z silniejszym partnerem
    • Zaprojektować i zastosować swoją BATNĘ
    • Przeprowadzić negocjacje integracyjne (win-win)
    • Obronić się w sytuacji manipulacyjnej lub agresywnej presji
    PROGRAM SZKOLENIA:
    1. Informacje, bez których nawet nie siadaj do stołu negocjacyjnego:
    • Jakim jestem negocjatorem?
    • Jak jest moja indywidualna siła negocjacyjna?
    • Charakterystyka różnych stylów negocjacji
    • Analiza i ocena stylu rozwiązywania konfliktu
    • Model Harvardzki, czyli negocjacje integracyjne - zasady
    2. Skuteczne przygotowanie się do negocjacji:
    • Błędy popełniane przez negocjatorów
    • Bariery w porozumiewaniu się oraz zasady skutecznej komunikacji
    • Sposoby pozyskiwania informacji
    • Analiza wszystkich ważnych dla negocjacji obszarów
    • Opracowanie kolejności etapów prowadzenia negocjacji
    3. Negocjacje kooperacyjne – Model Harvardzki, czyli o dochodzeniu do konsensusu:
    • Oddzielanie ludzi od meritum problemu
    • Koncentracja na interesach, a nie stanowiskach
    • Opracowanie wielu rozwiązań
    • Wybór obiektywnych i niezależnych kryteriów
    • BATNA, czyli strategia negocjacji z partnerem, który wydaje się silniejszy
    4. Praktyczne przeprowadzenie przygotowanych negocjacji:
    • Określenie swoich priorytetów
    • Przewidywanie zachowań drugiej strony - analiza interesów, potrzeb i celów
    • Zaplanowanie strategii i taktyki
    • Sesja negocjacyjna – case study
    • Informacja zwrotna od trenerów po zakończeniu negocjacji
    5. Trudne sytuacje i radzenie sobie z emocjami w negocjacjach:
    • Inwentaryzacja podstępnych taktyk i zasad wojny psychologicznej
    • Radzenie sobie z trudnymi partnerami
    • Rozpoznawanie negatywnych emocji i metody ich opanowywania

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |