Home > Kursy i Szkolenia > Zarządzanie w Biznesie > Warszawa > Trening Podejmowania Decyzji i Zarządzania Ryzykiem, Czyli Jak Zmniejszyć Niepewność - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Trening Podejmowania Decyzji i Zarządzania Ryzykiem, Czyli Jak Zmniejszyć Niepewność - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Trening Podejmowania Decyzji i Zarządzania Ryzykiem, Czyli Jak Zmniejszyć Niepewność - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Adresaci szkolenia:
    • ci, którzy chcą lepiej radzić sobie z podejmowaniem decyzji w warunkach niepewności
    • kierownicy projektów
    • uczestnicy zespołów zarządzających projektami
    • właściciele firm i członków zarządów
    Uczestnicy szkolenia nauczą się skutecznych procedur podejmowania decyzji i zarządzania ryzykiem:
    • Jak identyfikować zagrożenia?
    • Jak planować działania zapobiegawcze i plany awaryjne?
    • Jak monitorować zmiany zagrożeń?
    • Kiedy warto zaufać intuicji a kiedy wykorzystywać statystyczne i racjonalne metody wspierające podejmowanie decyzji?
    Cele szkolenia:
    • Zachęcenie do zarządzania ryzykiem w projektach i przedstawienie wynikających z tego korzyści
    • Poznanie sposobów realistycznej oceny prawdopodobieństwa i wpływu ryzyka na nasze działania
    • Nauczenie się projektowania działań zapobiegających ryzyku
    • Poznanie typowych zagrożeń wynikających z mechanizmów psychologicznych podczas podejmowania decyzji
    • Poznanie metod racjonalnego dokonywania wyboru w procesie decyzyjnym
    PROGRAM SZKOLENIA:
    1. Podejmowanie decyzji w zarządzaniu firmą:
    • Obszary biznesowe a konieczność podejmowania decyzji
    • Warunki niepewności i sytuacje decyzyjne
    • Wpływ stylu zarządzania na podejmowanie decyzji
    • Decyzje w działalności operacyjnej i projektowej
    • Proces decyzyjny: od zdefiniowania problemu do wdrożenia rozwiązania
    • Miary jakości podejmowanych decyzji
    2. Zarządzanie ryzykiem:
    • Czym jest ryzyko i skąd się bierze?
    • Różne obszary i podejścia do ryzyka
    • Szacowanie prawdopodobieństwa – skale i dobre praktyki
    • Ocena wpływu ryzyka na obszar działalności, którego dotyczy
    • Sposoby przeciwdziałania ryzyku – strategie
    3. Podejście intuicyjne i racjonalne do decyzji i ryzyka:
    • Przygotowanie danych do podejmowania decyzji
    • Racjonalne sformułowanie problemu
    • Wykorzystanie racjonalności w sposobach wyboru
    • Niebezpieczeństwa intuicyjnego podejmowania decyzji
    • Ekonomika podejmowanych decyzji
    4. Zarządzanie ryzykiem w organizacji i projekcie:
    • Gromadzenie danych o ryzyku
    • Proces zarządzania ryzykiem – podział na analizę i zarządzanie
    • Planowanie zarządzania ryzykiem
    • Identyfikacja czynników ryzyka
    • Analiza ilościowa i jakościowa
    • Planowanie działań zapobiegawczych
    • Ekonomia wyboru działań zapobiegawczych
    • Monitorowanie i kontrola czynników ryzyka
    5. Zarządzanie ryzykiem na tle wybranych metodyk zarządzania projektami.

Inne informacje związane z Zarządzanie w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |