Kategoria:Moda i Projektowanie
Typ:W ciągu tygodnia
Mamy
przyjemność przedstawić Państwu ofertę szkoleniową adresowaną do
wszystkich, którzy chcieliby zdobyć podstawową wiedzę florystyczną, jak
również poszerzyć już posiadane umiejętności florystyczne, a przez to
stać się jeszcze bardziej atrakcyjnymi na rynku...
Kategoria:Kierowanie Produkcją
Typ:W ciągu tygodnia
Zwiększenie umiejętności skutecznego budowania i zarządzania zespołem. Wprowadzenie do zagadnień związanych z zarządzaniem. Wyposażenie menedżerów w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody skutecznego przekazywania i kontroli realizacji...
Kategoria:Motywacja
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy warsztatów poznają zasady efektywnej komunikacji z zespołem i podniosą na wyższy poziom umiejętności wywierania wpływu na współpracowników oraz ich motywowaniu aby dawali z siebie w wszystko. Celem szkolenia jest poznanie konkretnych technik manipulacyjnych...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej. Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze.
Zapoznanie uczestników z sytuacją...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.
Ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Dobry Szef to Przywódca!
Doskonalenie umiejętność niezbędnych do kierowania zespołem i budowanie swojego pozytywnego wizerunku jako przywódcy. Rozwój umiejętności menedżerskich i kierowania zespołem pracowników oraz zarządzania ludzmi i firmą.
Nabycie zdolności...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Praktyczna wiedza mająca pomóc Państwu w obsłudze i pozyskiwaniu kolejnych lojalnych Klientów!...
* ... a ponadto nabycie umiejętności efektywnego sposobu budowania relacji z Klientami oraz zbudowanie na tyle trwałych więzi, by móc zabezpieczyć się przed...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W czasie swarsztatów ukazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować Klientów oferowanymi produktami i usługami.
Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Prezentacja jest kluczowym elementem skuteczności w biznesie, to klucz do SUKCESU. Na
tym szkoleniu każdy Uczestnik pozna sposoby prezentacja swojego
produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do Klienta. doskonalenie umiejętności skutecznej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.
* Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta. Budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta.
* Rozwój efektywnych...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
"W biznesie nie otrzymujesz tego na co zasługujesz, tylko to co wynegocjujesz". Dobry negocjator jest Zwycięzca i dzięki szkoleniu poznasz techniki i metody negocjacyjne, które pozwolą być Wygranym.
Szkolenie uświadomi uczestnikom, jaki styl negocjacji najbardziej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cel warsztatów: Podczas warsztatów „PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA” uczestnicy
poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a
także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć
miejsce w trakcie tych...
Kategoria:Handel Międzynarodowy
Typ:W ciągu tygodnia
SPECYFICZNE REGULACJE OBOWIĄZUJĄCE W UE. WARUNKI WPROWADZANIE I UTRZYMANIA TOWARÓW NA RYNKACH EU (szkolenie 2-dniowe, 16 godzin) CEL I ZAKRES SZKOLENIA: Celem
szkolenia jest poszerzenie wiedzy sprzedawców i menedżerów z zakresu
dostaw wewnątrzwspólnotowych,...
Kategoria:Handel Międzynarodowy
Typ:W ciągu tygodnia
CEL I ZAKRES SZKOLENIA: Celem szkolenia
jest podniesie w sposób kompleksowy kwalifikacji pracowników /
podmiotów działających na rynku wschodnim. Skierowane jest do osób
czynnych zawodowo, stykających się w swojej codziennej pracy z rynkiem
wschodnim. PROGRAM:...
Kategoria:Handel Międzynarodowy
Typ:W ciągu tygodnia
RYZYKA PROWADZENIA SPRZEDAŻY NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH I SPOSOBY ICH OGRANICZANIA (szkolenie 2-dniowe, 16 godzin) CEL I ZAKRES SZKOLENIA : Celem
szkolenia jest przybliżenie, wyjaśnienie i utrwalenie uczestnikom
najważniejszych kwestii związanych z...
Kategoria:Handel Międzynarodowy
Typ:W ciągu tygodnia
KONTRAKT EKSPORTOWY (szkolenie 2-dniowe, 16 godzin)
CEL I ZAKRES SZKOLENIA : Celem
szkolenia jest przybliżenie, wyjaśnienie i utrwalenie uczestnikom
najważniejszych kwestii i problemów związanych z przygotowywaniem
oferty eksportowej. PROGRAM:...
Kategoria:Wynagrodzenia
Typ:W ciągu tygodnia
SYSTEMY WYNAGRADZANIA (szkolenie 2-dniowe, 16 godzin)
CEL I ZAKRES SZKOLENIA: Szkolenie ma na celu przekazanie praktycznej wiedzy oraz doskonalenie umiejętności w zakresie: - opracowywania i wdrażania motywacyjnych i nowoczesnych systemów wynagradzania...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
PRZYGOTOWANIE EKSPORTOWEJ OFERTY HANDLOWEJ (szkolenie 2-dniowe, 16 godzin)
CEL I ZAKRES SZKOLENIA : Celem
szkolenia jest przybliżenie, wyjaśnienie i utrwalenie uczestnikom
najważniejszych kwestii i problemów związanych z przygotowywaniem
oferty...
Kategoria:Instalator
Typ:W ciągu tygodnia
Nieodpłatne szkolenie dla:
- osób pracujących na podstawie umowy o pracę, - właścicieli firm (z wyjątkiem osób samozatrudnionych)
Oferta...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:W ciągu tygodnia
SZKOLENIE PRZEZNACZONE JEST DLA:
- średniego personelu kierowniczego, - kierowników i właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.
CELEM KURSU JEST NABYCIE WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI Z ZAKRESU:
- analizowania otoczenia w kontekście zachodzących...