Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest poznanie i utrwalenie przez uczestników (przede wszystkim kierowników działów sprzedaży, menadżerów, kadry zarządzającej) umiejętności prostego stosowania skutecznego postępowania w negocjacjach. Realizacja warsztatów 'krok po kroku' ze sporządzania...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Merytoryczne i praktyczne przygotowanie osób odpowiedzialnych w firmie za kontakty
z mediami do przygotowania i przeprowadzenia skutecznej konferencji prasowej. Korzyści dla uczestników świadome stosowanie przekazu werbalnego i niewerbalnego w pracy rzecznikaudoskonalenie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest usprawnienie swoich umiejętności interpersonalnych, popracowanie nad utrzymaniem równowagi emocjonalnej oraz dobrej kondycji psychofizycznej. Korzyści dla uczestników Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą
Potrafili rozpoznawać uczucia...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Zdobycie wiedzy z obszaru występów publicznych, w tym zwłaszcza poznanie i przećwiczenie praktycznych technik związanych z publicznymi wypowiedziami – technik przydatnych w każdej sytuacji. Korzyści dla uczestników Przezwyciężenie stresu, zyskanie pewności siebie,...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji perswazyjnych w relacjach interpersonalnych. Korzyści dla uczestników Uświadomienie sobie negatywnych i pozytywnych nawyków w wywieraniu wpływu na innychLepsze radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami ze strony...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Program szkolenia: Czy wszyscy manipulujemy?Co jest manipulacją a co nią nie jest?W jaki sposób nieświadomie manipulujemy?W jaki sposób możemy być świadomie manipulowani? Czy manipulacja zawsze jest zjawiskiem negatywnym?Jak dostrzec manipulacje i wywieranie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
• zdefiniować potrzeby komunikacji wewnętrznej i przełożyć je na cele,
• określić cele i zaplanować audyt komunikacji wewnętrznej,
• stworzyć i wdrożyć plan działania komunikacji wewnętrznej w firmie,
•...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników technik i metod efektywnej komunikacji w relacjach i kontaktach biznesowych. Udział w szkoleniu pozwoli na diagnozę własnego stylu komunikowania, weryfikację mocnych i słabych stron własnych umiejętności i wyeliminowanie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Program:
Strategie negocjacyjne w trudnych sytuacjach – neutralizowanie oporu drugiej strony • Od konfrontacji do współpracy – jak stanąć razem po tej samej stronie barykady i wspólnie rozwiązywać problem. •
Trudny początek – jak radzić sobie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Postępujące procesy globalizacyjne połączone z coraz większym natężeniem przepływu informacji sprawiają, że w dzisiejszym świecie szczególnego znaczenia nabierają takie pojęcia jak dialog, mediacja czy porozumienie. Na rynku pracy poszukiwaniu są w związku z...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Postępujące procesy globalizacyjne połączone z coraz większym natężeniem przepływu informacji sprawiają, że w dzisiejszym świecie szczególnego znaczenia nabierają takie pojęcia jak dialog, mediacja czy porozumienie. Na rynku pracy poszukiwaniu są w związku z...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Zarządzanie relacjami z klientem Absolwent tej specjalności jest menedżerem-specjalistą w zakresie zarządzania relacjami z klientem, który posiada umiejętność wykorzystywania wiedzy z dziedziny zarządzania, marketingu, psychologii i komunikacji społecznej w...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Charakterystyka W nowoczesnych koncepcjach zarządzania strategicznego kształtowanie korzystnego wizerunku przedsiębiorstwa lub instytucji oraz budowanie właściwych relacji z otoczeniem odgrywa coraz większą rolę. Wizerunek firmy ukształtowany w oczach klientów...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Charakterystyka W nowoczesnych koncepcjach zarządzania strategicznego kształtowanie korzystnego wizerunku przedsiębiorstwa lub instytucji oraz budowanie właściwych relacji z otoczeniem odgrywa coraz większą rolę. Wizerunek firmy ukształtowany w oczach klientów...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Uczestnicy zapoznają się ze współczesnymi światowymi trendami w zakresie budowania kultury organizacyjnej i marki pracodawcy. W toku praktycznych ćwiczeń i dyskusji grupowych uzyskają wgląd w sposób doskonalenia praktyk HR w celu wzmacniania marki pracodawcy....
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem zajęć jest przedstawienie współczesnej wiedzy na temat koncepcji, procesu i narzędzi budowania marek i przekazów komercyjnych, opartej na solidnych podstawach psychologicznych. Ponadto studenci uczestniczyć będą w szeregu ćwiczeń i warsztatów pokazujących...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem zajęć jest przedstawienie współczesnej wiedzy na temat koncepcji, procesu i narzędzi budowania marek i przekazów komercyjnych, opartej na solidnych podstawach psychologicznych. Ponadto studenci uczestniczyć będą w szeregu ćwiczeń i warsztatów pokazujących...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia Kierunek-Socjologia Specjalność-Mediacje i Negocjacje Sztuka mediacji i negocjacji to umiejętność poszukiwana zarówno w czasach hossy jak i kryzysu. Studia na specjalności Mediacje i Negocjacje pozwolą zdobyć pogłębioną wiedzę z zakresu...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Program
studiów
Pozycjonowanie i Podstawy
KomunikacjiBadania RynkuProjekt - Strategia
KomunikacjiBadania Efektywności KomunikacjiKomunikacja KorporacyjnaLiderzy w Komunikacji, Skuteczna Komunikacja
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Podstawowym celem niniejszych studiów jest przekazanie wiedzy i nauczenie konkretnych umiejętności z zakresu negocjacji i marketingu. Wiedza przekazywana w trakcie wykładów, ćwiczeń i warsztatów będzie miała charakter interdyscyplinarny, ogólny, dotyczący wszystkich...