Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest poznanie i utrwalenie przez uczestników (przede wszystkim kierowników działów sprzedaży, menadżerów, kadry zarządzającej) umiejętności prostego stosowania skutecznego postępowania w negocjacjach. Realizacja warsztatów 'krok po kroku' ze sporządzania...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Uczestnicy zapoznają się ze współczesnymi światowymi trendami w zakresie budowania kultury organizacyjnej i marki pracodawcy. W toku praktycznych ćwiczeń i dyskusji grupowych uzyskają wgląd w sposób doskonalenia praktyk HR w celu wzmacniania marki pracodawcy....
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem zajęć jest przedstawienie współczesnej wiedzy na temat koncepcji, procesu i narzędzi budowania marek i przekazów komercyjnych, opartej na solidnych podstawach psychologicznych. Ponadto studenci uczestniczyć będą w szeregu ćwiczeń i warsztatów pokazujących...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem zajęć jest przedstawienie współczesnej wiedzy na temat koncepcji, procesu i narzędzi budowania marek i przekazów komercyjnych, opartej na solidnych podstawach psychologicznych. Ponadto studenci uczestniczyć będą w szeregu ćwiczeń i warsztatów pokazujących...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Program
studiów
Pozycjonowanie i Podstawy
KomunikacjiBadania RynkuProjekt - Strategia
KomunikacjiBadania Efektywności KomunikacjiKomunikacja KorporacyjnaLiderzy w Komunikacji, Skuteczna Komunikacja
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Podstawowym celem niniejszych studiów jest przekazanie wiedzy i nauczenie konkretnych umiejętności z zakresu negocjacji i marketingu. Wiedza przekazywana w trakcie wykładów, ćwiczeń i warsztatów będzie miała charakter interdyscyplinarny, ogólny, dotyczący wszystkich...