Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Absolwenci socjologii posiadają ogólną wiedzę socjologiczną, która
pozwala im orientować się w różnych dziedzinach współczesnego świata –
nie tylko społecznej, ale również politycznej i gospodarczej. Ważnym
efektem kształcenia jest umiejętność aplikowania teorii...
Kategoria:Tworzenie i Zarządzanie Firmą
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania, marketingu, finansów, logistyki - w jej aspektach praktycznych oraz kształtowanie umiejętności nowoczesnego zarządzania biznesem w zmieniających się warunkach ekonomiczno-społecznych, w...
Kategoria:Odpowiedzialność Biznesu
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest uzupełnienie wiedzy w zakresie kształtowania strategii etycznego i odpowiedzialnego biznesu, a także nabycie przez uczestników wysoko cenionych na rynku umiejętności efektywnego wykorzystywania różnorodnych instrumentów zarządzania społeczną...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:Zaoczne
Cel studiów
Podczas studiów słuchacze dowiedzą się między innymi:
jak racjonalnie podejmować decyzje (także na rynku finansowym), jak uniknąć naturalnych dla człowieka błędów oceniania i podejmowania decyzji, jak uniknąć błędów przy szacowaniu i podejmowaniu...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest przygotowanie kandydata do samodzielnego prowadzania następujących działań: rozumienie i zastosowanie metod badania rynku, poznanie otoczenia biznesowego i struktur agencji marketingowych, pojęcie i rola segmentacji rynku, wybór grupy docelowej,...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:Zaoczne
Osoba zarządzająca sprzedażą musi być zdolna do korzystania z
najsilniejszych narzędzi sprzedażowych i marketingowych w celu
osiągania najlepszych wyników. Po opanowaniu teoretycznych i
praktycznych umiejętności uczestnik szkolenia będzie w stanie rozwiązać
problemy...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
przekazanie kompleksowej i nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
oraz wykształcenie praktycznych umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce. Program zajęć obejmuje m.in. zagadnienia: * Planowanie personelu w przedsiębiorstwie, * Polityka...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
przekazanie kompleksowej i nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
oraz wykształcenie praktycznych umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce. Program zajęć obejmuje m.in. zagadnienia: * Planowanie personelu w przedsiębiorstwie, * Polityka...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
przekazanie kompleksowej i nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
oraz wykształcenie praktycznych umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce. Wymagane dokumenty: * formularz zgłoszeniowy do pobrania w biurze rekrutacji * potwierdzenie...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
przekazanie kompleksowej i nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
oraz wykształcenie praktycznych umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce. prowadzą nabór na studia podyplomowe na kierunku "ZARZĄDZANIE PERSONELEM" Program zajęć obejmuje...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
przekazanie kompleksowej i nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
oraz wykształcenie praktycznych umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce. Program zajęć obejmuje m.in. zagadnienia: * Planowanie personelu w przedsiębiorstwie, * Polityka...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
przekazanie kompleksowej i nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
oraz wykształcenie praktycznych umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce. Czas trwania2 semestry System zajęćzaoczny Program zajęć obejmuje m.in. zagadnienia: *...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
przekazanie kompleksowej i nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
oraz wykształcenie praktycznych umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce. Program zajęć obejmuje m.in. zagadnienia: * Planowanie personelu w przedsiębiorstwie, * Polityka...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:Zaoczne
PLAN:
Część I: MARKETING
Zasady, cele i sens marketingu: marketing jako filozofia zarządzania
i jako ważna funkcja w strukturze przedsiębiorstwa, rynek, jego...
Kategoria:Executive MBA
Typ:Zaoczne
Nowoczesne zarządzanie marketingowe 19 - 23.X.2009
Synteza marketingu, czyli wszystko o jego
praktycznym wykorzystaniu - od badania rynku począwszy, a na ustalaniu cen,
organizowaniu sieci sprzedaży, definiowaniu strategii reklamowej i...
Kategoria:Logistyka
Typ:Zaoczne
Sylwetka absolwenta: Studia
mają charakter specjalistyczny, a ich celem jest podniesienie
kwalifikacji zawodowych i naukowych w zakresie logistyki składowania i
magazynowania. Absolwent
kierunku będzie przygotowany do podejmowania wszechstronnych...
Kategoria:Logistyka
Typ:Zaoczne
Sylwetka absolwenta: Studia
mają charakter specjalistyczny, a ich celem jest podniesienie
kwalifikacji zawodowych i naukowych w zakresie logistyki menadżerskiej.
Absolwent
kierunku będzie przygotowany do podejmowania wszechstronnych rodzajów
działalności...
Kategoria:Logistyka
Typ:Zaoczne
Sylwetka absolwenta: Studia
mają charakter specjalistyczny, a ich celem jest podniesienie
kwalifikacji zawodowych i naukowych w zakresie logistyki transportu.
Absolwent będzie przygotowany do podejmowania wszechstronnych rodzajów
działalności inżynierskiej...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:Zaoczne
Program szkolenia obejmuje:
1. Wiadomości ogólne:
- podstawy wiedzy o Unii Europejskiej,
- Fundusze Unii Europejskiej,
- zasady finansowania projektów i programów;
2. Przygotowanie projektu:
- kryteria oceny projektu,
- planowanie projektu,
-...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:Zaoczne
Celem studiów podyplomowych zarządzanie ośrodkami pielęgnacji urody jest wykształcenie najwyższej klasy specjalistów na stanowiska kierownicze i organizacyjne w ośrodkach SPA, gabinetach odnowy biologicznej w hotelach, uzdrowiskach, gabinetach kosmetycznych i...