Kategoria:Ekonomia
Typ:e-learning
Większość ludzi utożsamia ekonomię z nauką, która jest
związana wyłącznie z pieniędzmi. Otóż nic bardziej mylnego. Cokolwiek byś robił: oglądał
telewizję, czytał interesującą książkę, poszedł na spacer z ukochaną, zdawał
egzamin na prawo jazdy...
Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:e-learning
Przedmiotem zainteresowania międzynarodowych stosunków
gospodarczych są zasady i
mechanizmy rządzące gospodarką. Światowa gospodarka to obszar dynamicznych
przemian i rozwijających się rynków - stąd złożoność i wielowymiarowość
związanych z...
Kategoria:Inżynieria
Typ:e-learning
Celem kursu „ Metody numeryczne w inżynierii” jest zapoznanie uczestników z podstawowymi metodami matematyki stosowanymi w pracy inżynierskiej i przygotowanie ich do samodzielnego rozwiązywania podstawowych problemów inżynierskich. Opanowanie materiału kursu...
Kategoria:Programowanie .Net
Typ:e-learning
Inżynieria oprogramowania (ang. software engineering)
to techniczna i ścisła wiedza dotyczącą wszystkich faz cyklu życia
oprogramowania: inżynierii wymagań, projektowania, implementacji, testowania
oraz wdrażania systemów oprogramowania. Podczas...
Kategoria:Politologia
Typ:e-learning
Przegląd wiedzy na temat naukowego podejścia w naukach społecznych, analiza statusu metodologicznego politologii na tle innych nauk, rozróżnienie metody i techniki badań oraz kształtowanie umiejętności wykorzystywania w politologii podstawowych metod badawczych...
Kategoria:Matematyka i Matematyka Stosowana
Typ:e-learning
W ramach kursu wyjaśnione są podstawowe pojęcia matematyki dyskretnej, działania na macierzach oraz rozpoznawanie typów ich relacji i własności. Tłumaczone są pojęcia związane z grafami i ich praktyczne zastosowanie, zagadnienie indukcji matematycznej, metody...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Zadaniem marketingu
relacji jest nawiązywanie, utrzymywanie i poprawianie relacji firmy z klientami
i osobami trzecimi (dostawcami, odbiorcami, partnerami), partycypującymi w korzyściach. Marketing relacji
odnosi się do wszystkich czynności marketingowych...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
* zdobycie wiedzy z zakresu wykorzystywania różnorodnych strategii, form i
narzędzi marketingowych w biznesie międzynarodowym,
* zrozumienie problemów i uwarunkowań marketingu międzynarodowego na tle
procesów umiędzynarodowienia przedsiębiorstw,...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Przedmiotem kursu
jest kompleksowe przygotowanie personelu do tworzenia wizerunku instytucji
finansowej w oczach klientów oraz wskazanie sposobów budowania pozytywnego
wizerunku w świadomości nabywców i potencjalnych nabywców usług. Wobec rosnącej
konkurencji...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Budowa marki i
umiejętność skutecznego zarządzania nią stały się jednym z warunków sukcesu
strategicznego firm. Silna marka o ugruntowanej pozycji jest wartością
przyczyniającą się do umacniania i rozwoju firmy oraz do osiągania korzystnej
pozycji...
Kategoria:Ekonomia
Typ:e-learning
1. Poznanie podstawowych pojęć z makroekonomii.
2. Kształcenie umiejętności wykorzystania pozyskanej wiedzy.
3. Rozumienie, analizowania, interpretacja zjawisk ekonomicznych i ich
praktyczne wykorzystanie w działalności zawodowej. Makroekonomia...
Kategoria:Matematyka i Matematyka Stosowana
Typ:e-learning
Kurs z „Logiki” ma
za zadanie wpłynąć na kontrole precyzyjnego porozumiewania się uczestników. Za
jego pomocą można zapoznać się z technikami poprawności rozumowań w języku
naturalnym. Zawiera on wiele informacji z zakresu logiki współczesnej,...
Kategoria:Polski
Typ:e-learning
Chcesz swoją wypowiedzią przyciągać uwagę innych?
Miewasz trudności z formułowaniem myśli? Zastanawiasz się czasem, która forma wyrazu jest
poprawna i dlaczego? A
może potrzebne Ci doskonalenie umiejętności komunikacyjnych?
Jeśli zastanawiasz...
Kategoria:Stosunki Międzynarodowe
Typ:e-learning
Globalizacja, mimo
że ma korzenie w cywilizacji zachodniej, w istotny sposób wpływa na rozwój
państw azjatyckich i afrykańskich, które w większości nie osiągnęły jeszcze
odpowiedniego rozwoju i zostały poza nawiasem zachodzących procesów bądź...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:e-learning
Konflikty są stałym elementem naszego życia zawodowego
i osobistego. Czasem nadciągają powoli i zostają łagodnie rozładowane, a
czasami są bardzo gwałtowne i bardzo przykre w skutkach. Kurs przedstawia istotę konfliktu, jego wpływ na różne
relacje między ludźmi...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Wiedza z zakresu
komunikacji marketingowej stanowi istotną część wiedzy marketingowej,
pozwalając przedsiębiorstwu na prawidłowe funkcjonowanie i rozwój. Jest ona
potrzebna szczególnie osobom, które zajmują się promocją lub marketingiem w firmie,...
Kategoria:Komputery
Typ:e-learning
Komunikacja
człowieka z komputerem (maszyną) jest ciągłym problemem, ale w ostatnich
latach prace informatyków w tej dziedzinie nabrały szczególnego znaczenia.
Biorąc pod uwagę wielowarstwową architekturę aplikacji (sieciowych,
internetowych),...
Kategoria:Nauczanie - Inne
Typ:e-learning
Kurs przekazuje wiedzę i praktyczne umiejętności z
zakresu wykorzystania komputera i Internetu przy projektowaniu zajęć dydaktycznych.
Kurs odbywa się na platformie zdalnego nauczania, w
zdobywaniu wiedzy pomaga instruktor. Opracowane...
Kategoria:Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:e-learning
Menedżerowie, aby
skutecznie wykonywać swoje zadania, muszą posiadać umiejętności rozumiane jako
względnie trwała zdolność zastosowania profesjonalnej wiedzy w sposób
praktyczny w celu uzyskania pożądanego rezultatu w danej sytuacji. Współczesne
firmy...
Kategoria:Włoski
Typ:e-learning
W ramach projektu
międzynarodowego PROFESSIONAL NURSE – Developing an English, German, Italian
and Spanish Language Course for NURSES przygotowane zostały kursy językowe dla
pielęgniarek. Projekt był realizowany przez międzynarodowe konsorcjum,
składające...