Kategoria:Administracja-ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia dla profesjonalnych asystentek / sekretarek jest przekazanie wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą Paniom na profesjonalne realizowanie powierzonych zadań, w tym między innymi sprawnej komunikacji, zachowania się w trudnych sytuacjach...
Kategoria:Rekrutacja i Selekcja
Typ:W ciągu tygodnia
Skuteczny proces rekrutacji i selekcji jest uwarunkowany zarówno
czynnikami wewnętrznymi w Firmie (atrakcyjność dla potencjalnych
pracowników, umiejętności osób odpowiedzialnych za rekrutację) jak i
czynnikami zewnętrznymi ( sytuacją gospodarczą, sytuacją na...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności dotyczących budowania zespołów oraz umiejętnego nimi zarządzania.
Cele szczegółowe:
* dostarczenie wiedzy na temat zasad tworzenia zespołu
* zapoznanie uczestników z fazami rozwoju zespołu
* prezentacja...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Public Relations to coś, co trudno nazwać, ale bez czego jeszcze
trudniej żyć. Jak mawiał Warren Buffet, firma może pozwolić sobie na
utratę nawet dużych pieniędzy, ale nie może pozwolić sobie na utratę
reputacji. Tej bowiem nie sposób odzyskać....
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność planowania działań marketingowych w oparciu o jasno
skonstruowany plan jest dzisiaj źródłem szans firmy na skuteczną walkę
konkurencyjną. Gromadzenie informacji, szczegółowa ich analiza oraz
strategiczne analizy przedsiębiorstwa minimalizują ewentualność...
Kategoria:Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:W ciągu tygodnia
Coaching rozwojowy jest
niezwykłym narzędziem, które sprawia, że ludzie stają się świadomi
swoich możliwości, odkrywają rzeczywiste, własne cele i naprawdę
skutecznie je realizują. Żeby stać się coachem, należy zrobić
następujące trzy rzeczy: pozbyć się...
Kategoria:Rachunkowość w Firmie
Typ:W ciągu tygodnia
Skuteczna windykacja wymaga
połączenia wiedzy z zakresu prawa, negocjacji i psychologii. Kojarzy
się z trudnymi rozmowami, ze stanowczością, konsekwencją, panowaniem
nad własnymi emocjami oraz rozpoznawaniem gier stosowanych przez
rozmówców. Żeby dotrzeć...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Wielu osobom poruszającym się po świecie biznesu wydaje się, że
prowadzenie negocjacji sprowadza się do postawienia swoich warunków i
obstawianiu przy nich. Praktyka biznesowa pokazuje, że ponad 90%
negocjatorów albo zrywa negocjacje albo w znacznej mierze ulega...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Poprawa funkcjonowania na płaszczyźnie psycho-fizycznej pracowników firmy/zespołu.
Zwiększenie efektywności pracowników w aspekcie funkcjonowania na płaszczyźnie zawodowej .
Cele szczegółowe:
Na poziomie wiedzy:
* zapoznanie uczestników z koncepcją/teorią...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać,
negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę
naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym,
słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji czy asertywne wyrażanie
własnego...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Przygotowanie i wdrożenie systemu ocen to szereg działań, w które
zaangażowanych jest wiele osób z organizacji. Duży wkład inspirujący,
koncepcyjny i organizacyjny mają tu przedstawiciele Działów
Personalnych. W trakcie warsztatów uczestnicy przechodzą poprzez
kolejne...
Kategoria:Rekrutacja i Selekcja
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie
jest skierowane do osób zajmujących się przygotowaniem, projektowaniem
i prowadzeniem sesji Assessment Center. Celem szkolenia jest zapoznanie
uczestników z metodologią procedury Assessment Center i poznanie przez
nich zasad przygotowania i prowadzenia...
Kategoria:Planowanie Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia: • Celem
szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodologią prowadzenia
projektów outplacementu (grupowego oraz indywidualnego) oraz rozmów
exitowych. Korzyści: Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili: • zaplanować projekt outplacementu, • dobrać...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym
celem szkolenia jest podniesienie efektywności działania uczestników w
kontekście profesjonalnej obsługi klienta międzynarodowego. Uczestnicy
dowiedzą się a przede wszystkim będą ćwiczyli w jaki sposób efektywnie
komunikować się z klientami, w jaki...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
• Aby uczestnik potrafił poradzić sobie z obiekcjami klienta,
• aby wiedział gdzie i jak szukać nowych klientów,
• aby uczestnik potrafił komunikować się skutecznie zarówno werbalnie jak i niewerbalnie z potencjalnym klientem,
• aby uczestnik zdał sobie sprawę...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Aby po zakończonym szkoleniu słuchacz potrafił:
• samodzielnie przygotować Joint Biznes Plan ( Plan rocznej pracy z klientem oparty na wzajemnym, szacunku, relacjach, bez konieczności poprawiania warunków handlowych ),
• samodzielnie ocenić profitowość biznesu...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
- zwiększenie skuteczności zawodowej i osobistej poprzez poznanie i wdrożenie narzędzi wywierania wpływu. Bez względu na to, co myślimy o wywieraniu wpływu -
każdego dnia i w każdej minucie mamy z nim do czynienia, nawet, jeżeli
nie jesteśmy tego świadomi....
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
* Doskonalenie komunikacji interpersonalnej (aktywne słuchanie, argumentowanie, budowanie jasnego, zrozumiałego i przekonującego komunikatu),
* Doskonalenie zachowań asertywnych (komunikaty typu „ja”, odmawianie, udzielanie konstruktywnego feedbacku, przyjmowanie...
Kategoria:Rekrutacja i Selekcja
Typ:W ciągu tygodnia
• Zaznajomienie uczestników z koncepcją marketingu rekrutacyjnego jako narzedzia odpowiedzialnego zarządzania zasobami ludzkimi Koniec kryzysu oraz powrót rynku pracownika wymuszą na
konieczność przyciągnięcia kandydatów naprawdę atrakcyjnymi
ogłoszeniami....
Kategoria:Coaching
Typ:W ciągu tygodnia
1. Uczestnicy poznają pojęcie stresu, mechanizmy powstawania i jego symptomy
2. Przećwiczą rozpoznawanie symptomów stresu
3. Określą własne sposoby reagowania w sytuacji stres
4. Rozwiną umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów
5. Poznają cechy...