Kategoria:Hotelarstwo
Typ:W ciągu tygodnia
Praca w hotelu zwłaszcza w recepcji daje okazję kontaktu z bardzo
różnymi ludźmi. W hotelu spotykamy zwykłych, przeciętnych ludzi,
wybitne jednostki, naukowców, polityków, artystów, spotykamy
przedstawicieli różnych zawodów, narodowości, wyznań, przedstawicieli
międzynarodowych...
Kategoria:Hotelarstwo
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Savoir - vivre zawiera w sobie dwa człony oznaczające: potrafić,
umieć - savoir, oraz żyć - vivre. W połączeniu tworzą wyrażenie, które
rozumiane jest jako znajomość obyczajów i form towarzyskich, a także
jako umiejętność postępowania i radzenia...
Kategoria:Organizacja Turystyki
Typ:Zaoczne
Dynamika zmian w biznesie turystycznym,
jego wrażliwość na pojawiające się zagrożenia, zróżnicowane potrzeby i
rosnące wymagania turystów, ogólny postęp techniczny i nowe technologie
zmieniające warunki świadczenia usług turystycznych, procesy integracji
i globalizacji...
Kategoria:Organizacja Turystyki
Typ:Zaoczne
Licencjat Kształcenie w obsłudze turystycznej ukierunkowane jest na rozumienie turystyki jako ważnej dziedziny biznesu. W tym celu obok pełnego, ogólnego kompendium wiedzy w zakresie zarządzania, dyplomowanie kształtuje specyficzną wiedzę i umiejętności konieczne...
Kategoria:Promocja - Rozwój Turystyki
Typ:Zaoczne
Licencjat Studia na tym kierunku dają studentom kompleksową wiedzę w dziedzinie turystyki i rekreacji. Zajęcia dydaktyczne realizowane są w ramach przedmiotów teoretycznych i praktycznych. Studia prowadzone są w trybie dziennym i zaocznym.
W ramach kierunku realizowane...
Kategoria:Zarządzanie Turystyką
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przedstawienie słuchaczom bieżących problemów oraz trendów w sektorze turystyki międzynarodowej obejmujących aspekty organizacyjne, rynkowe, jak również gospodarcze. Słuchacze mają możliwość zdobycia praktycznej wiedzy dotyczącej organizacji...