Cele
Celem studiów jest przedstawienie słuchaczom bieżących problemów oraz trendów w sektorze turystyki międzynarodowej obejmujących aspekty organizacyjne, rynkowe, jak również gospodarcze. Słuchacze mają możliwość zdobycia praktycznej wiedzy dotyczącej organizacji i obsługi turystyki, w tym zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym i hotelowym. Słuchacze nabędą praktyczne umiejętności związane z m.in. tworzeniem biznes planu, przygotowywania produktu turystycznego, badań marketingowych oraz wykorzystania Celem studiów jest przedstawienie słuchaczom bieżących problemów oraz trendów w sektorze turystyki międzynarodowej obejmujących aspekty organizacyjne, rynkowe, jak również gospodarcze. Słuchacze mają możliwość zdobycia praktycznej wiedzy dotyczącej organizacji i obsługi turystyki, w tym zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym i hotelowym. Słuchacze nabędą praktyczne umiejętności związane z m.in. tworzeniem biznes planu, przygotowywania produktu turystycznego, badań marketingowych oraz wykorzystania nowoczesnych technologii w sektorze turystyki