Sprzedaż i Marketing Usług Hotelarskich i Gastronomicznych - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego i Przedsiębiorczości

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Sprzedaż i Marketing Usług Hotelarskich i Gastronomicznych - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Chrzanów - Małopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia:
    1.   Planowanie marketingowe jako narzędzie wspierania sprzedaży usług hotelarsko-gastronomicznych 
    2.   Proces podejmowania decyzji zakupu usług hotelarsko-gastronomicznych i zachowania nabywcy
    3.   Segmentacja rynku - określenie rynków docelowych
    4.   Marketing mix w hotelarstwie
    5.   Dostępne kanały dystrybucji - wybór i wykorzystanie
    • dystrybucja tradycyjna
    • dystrybucja elektroniczna
      • własna strona internetowa jako skuteczny kanał promocji i dystrybucji
      • zewnętrzne kanały dystrybucji elektronicznej - portale rezerwacyjne - praktyczne aspekty współpracy
    6.   Promocja obiektu hotelowego a promocja sprzedaży - narzędzia oraz konsekwencje
    7.   Revenue management - zarządzanie przychodami - teoria i praktyka
    8.   Kształtowanie cen jako element zarządzania przychodami
    9.   Obserwacja i analiza konkurencji, wskaźniki, benchmarking
    10. Główne raporty w zarządzaniu przychodami, zarządzaniu sprzedażą

Inne informacje związane z zarządzanie turystyką

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |