Home > Kursy i Szkolenia > Rozwój Zasobów Ludzkich > Kraków > Kobieta w Biznesie - Szkolenie - Kraków - Małopolskie

Kobieta w Biznesie - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem INVENTI Consulting

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kobieta w Biznesie - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    * Doskonalenie komunikacji interpersonalnej (aktywne słuchanie, argumentowanie, budowanie jasnego, zrozumiałego i przekonującego komunikatu),
    * Doskonalenie zachowań asertywnych (komunikaty typu „ja”, odmawianie, udzielanie konstruktywnego feedbacku, przyjmowanie krytyki, asertywne wyrażanie gniewu i negatywnych emocji),
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Pracownicy wszystkich szczebli zarządzania w organizacji - kobiety pragnące doskonalić swoje kompetencje interpersonalne w celu podniesienia efektywności swojego działania
  • Szczegółowe informacje
    Celem warsztatu jest pokazanie kobietom jak najbardziej efektywnie prezentować swoje kompetencje i umiejętności przywódcze podczas spotkań, zebrań, prezentacji, czy rozmów zarówno telefonicznych jak i bezpośrednich. Podczas treningu skupimy się także na doskonaleniu przydatnych w życiu codziennym zdolności interpersonalnych takich jak inteligencja emocjonalna, asertywność i poczucie własnej wartości.

    Korzyści dla uczestnika:
    Po zakończeniu szkolenia uczestniczki:
    • Znają i potrafią praktycznie zastosować metody mające na celu podnoszenie pewności siebie i automotywacji,
    • Znają i potrafią praktycznie zastosować metody asertywnego komunikowania się w organizacji (poszanowanie samej siebie przy zachowaniu szacunku dla innych),
    • Znają i potrafią praktycznie zastosować metody kontrolowania i wykorzystywania własnych emocji do podnoszenia efektywności działania,
    Korzyści dla organizacji:
    Po zakończeniu szkolenia organizacji posiada pracowników, którzy:
    • Potrafią radzić sobie z codziennymi trudnościami w sposób twórczy i proaktywny (podniesienie efektywności działania),
    • Potrafią wyrażać swoje myśli, opinie i pomysły w sposób jasny, zrozumiały (unikanie barier komunikacyjnych i plotek),
    • Potrafią rozwiązywać i dodatkowo unikać konfliktów (poszanowanie samych siebie przy zachowaniu szacunku dla innych),
    Metody szkoleniowe:
    • ćwiczenia grupowe i indywidualne
    • gry i symulacje,
    • analiza materiału filmowego
    • dyskusje moderowane
    • demonstracje, obserwacji
    Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów i interaktywnych ćwiczeń, pozwalając na aktywny udział w szkoleniu wszystkim uczestnikom

    Czas trwania szkolenia  1 dzień szkoleniowy (8 godzin intensywnych zajęć warsztatowych)

Inne informacje związane z Rozwój Zasobów Ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |