Kategoria:Handel Międzynarodowy
Typ:Zaoczne
Magister Kwalifikacje Absolwenta:
Studia na specjalności Handel i biznes międzynarodowy umożliwiają nabycie wiedzy w zakresie prowadzenia obrotu wewnątrzwspólnotowego oraz handlu zagranicznego. Nabyte umiejętności praktyczne pozwalają na:
* sporządzanie dokumentacji...
Kategoria:Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:Zaoczne
Magister Kwalifikacje Absolwenta:
Absolwenci specjalności dysponują praktyczną znajomością metod i narzędzi informatycznych wspomagających rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji w obszarze zarządzania, znajomością technik modelowania i prognozowania, a...
Kategoria:Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:Zaoczne
Magister Kwalifikacje Absolwenta:
Specjalność kształci przyszłych menedżerów i ekspertów zajmujących się efektywnym pozyskiwaniem i wykorzystaniem zasobów pracy w organizacjach. Nabyta wiedza specjalistyczna umożliwia podejmowanie zadań w zakresie:
* rekrutowania,...
Kategoria:Finanse Korporacyjne
Typ:Zaoczne
Magister Kwalifikacje Absolwenta:
Absolwenci specjalności znają zagadnienia dotyczące funkcjonowania rynków finansowych, racjonalnej gospodarki finansowej w bankach i przedsiębiorstwach, strategii finansowo-ekonomicznej w działalności gospodarczej, wykorzystania...
Kategoria:Metodyka
Typ:W ciągu tygodnia
Marketplace to symulator biznesowy. Jest to wyrafinowany program komputerowy, który naśladuje konkurencyjny, ciągle zmieniający się rynek. W odróżnieniu od nauki tradycyjnej, opartej na podręcznikach teoretycznych, ćwiczenie symulacyjne umożliwia studentom czy...
Kategoria:Informatyka
Typ:W ciągu tygodnia
Program Cisco Networking Academy oferuje możliwość uzyskania wiedzy teoretycznej i praktycznej z dziedziny projektowania, rozwoju i utrzymywania sieci komputerowych. Taka wiedza już dziś stanowi przesłankę do odniesienia sukcesu w nowoczesnym środowisku gospodarki...
Kategoria:Makler
Typ:W ciągu tygodnia
Teoria inwestowania ? przygotowanie do egzaminu maklerskiego.
Zamierzeniem naszej działalności jest odpłatna pomoc w zdobyciu i utrwaleniu wiedzy związanej z tematyką giełdową, oraz praktyczne przygotowanie do podejścia do egzaminu maklerskiego. Zajęcia będą...
Kategoria:Administracja Sieciami w Microsoft Windows Server
Typ:W ciągu tygodnia
At Course Completion
After completing this course, students will be able to:
•
Plan a Windows Server 2008 deployment.
•
Plan and implement server commissioning and decommissioning for Windows Server 2008.
•
Plan the installation of server roles for Windows...
Kategoria:Windows
Typ:W ciągu tygodnia
About this Course
This three-day instructor-led course provides students with the knowledge and skills to install and configure Windows Vista desktops.
It will focus on four main areas: installing, securing, networking, and browsing. By the end of the course,...
Kategoria:SQL
Typ:W ciągu tygodnia
About this Course
Elements of this syllabus are subject to change.
This five-day instructor-led course provides students with the knowledge and skills to maintain a Microsoft SQL Server 2005 database. The course focuses on teaching individuals how to use SQL...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
CELE
* zdobycie umiejętności budowania i kontrolowania własnego wizerunku oraz wizerunku reprezentowanej przez siebie organizacji,
* poznanie metod efektywnego komunikowania się z otoczeniem, w szczególności zaś wywierania wpływu na innych ludzi oraz...
Kategoria:Psychologia
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Zdobycie przez uczestników umiejętności radzenia sobie ze stresem.
CZAS TRWANIA
Jeden dzień RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Czym jest stres. Wprowadzenie w problematykę stresu.
Autotesty sytuacji stresowych i poziomu stresu ("Możliwe
sytuacje stresowe...
Kategoria:Psychologia
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Zapoznanie uczestników z technikami, które pozwolą rozwinąć ich zdolności twórcze, dodadzą polotu ich działaniom, a w rezultacie zwiększą ich wartość jako pracowników.
CZAS TRWANIA
Jeden dzień RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Wprowadzenie - psychologia...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej.
CZAS TRWANIA
Jeden dzień RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Co to jest i na czym polega...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Poznanie podstawowych zasad i technik marketingu bezpośredniego. Określenie roli, jaką marketing bezpośredni może pełnić w promocyjnej i handlowej działalności firmy. Zdobycie praktycznych umiejętności operowania najważniejszymi narzędziami marketingu...
Kategoria:Coaching
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Rozwinięcie umiejętności przywódczych przydatnych w kierowaniu zespołami pracowniczymi - budowanie własnego autorytetu, efektywna komunikacja, skuteczne wywieranie wpływu na podwładnych, myślenie kreatywne i podejmowanie decyzji, ocena pracowników...
Kategoria:Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Zrozumienie przez uczestników szkolenia roli, jaką w procesie efektywnej pracy odgrywają procedury zarządzania czasem. Poznanie technik kontrolowania i planowania czasu oraz zdobycie umiejętności praktycznego ich wykorzystania.
CZAS TRWANIA
Jeden...
Kategoria:Komunikacja w Handlu
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Zapoznanie uczestników z metodami i technikami negocjacji handlowych oraz spowodowanie - poprzez intensywny trening, - by umiejętnie się nimi posługiwali.
CZAS TRWANIA
Dwa dni RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Rola motywacji w negocjacjach handlowych....
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zasadami skutecznej komunikacji interpersonalnej, a także metodami i technikami negocjacji handlowych oraz spowodowanie - poprzez intensywny trening - by umiejętnie się nimi posługiwali.
CZAS TRWANIA
Dwa...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Prezentacja metod i technik, za pomocą których przedsiębiorstwo może wywierać pożądany wpływ na otoczenie i własnych pracowników (wzbudzając ich poczucia tożsamości z firmą). Poznanie sposobów podnoszenia efektywności komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa,...