Kurs - Negocjacje dla handlowców

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kurs - Negocjacje dla handlowców - W ciągu tygodnia - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    CELE SZKOLENIA Zapoznanie uczestników z metodami i technikami negocjacji handlowych oraz spowodowanie - poprzez intensywny trening, - by umiejętnie się nimi posługiwali. CZAS TRWANIA Dwa dni
  • Szczegółowe informacje
    RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
    • Rola motywacji w negocjacjach handlowych. Zasady motywowania ludzi.
    • Typy klientów wedle stosowanych przez nich strategii kupowania. Typy osobowości klientów, ich style zachowań i dostosowane do nich zasady postępowania.
    • Wywieranie wpływu na ludzi. Reguły wpływu i oparte na nich techniki.
    • Trzy style negocjowania: styl miękki, twardy i rzeczowy. Charakterystyka stylu rzeczowego.
    • Główne etapy procesu negocjacji handlowych.
    • Nawiązanie kontaktu z klientem i wstęp do rozmowy handlowej.
    • Zadawanie pytań - podstawowa metoda poznania potrzeb klienta.
    • Przedstawienie oferty. Zasady prezentacji handlowej.
    • Korzyści - to, co naprawdę sprzedaje się klientowi.
    • Rola komunikacji werbalnej i pozawerbalnej w negocjacjach handlowych.
    • Jawne i ukryte obiekcje klientów.
    • Techniki eliminowania obiekcji klientów.
    • Techniki finalizacji negocjacji handlowych.
    • Trudne sytuacje negocjacyjne. Radzenie sobie z agresją i manipulacjami, rozwiązywanie konfliktów. „Strategia przełamania”, usuwająca bariery w negocjacjach.
    • Sprzedaż po sprzedaży.
    • Główne przyczyny porażek w sprzedawaniu.
    • Pożądane cechy sprzedawcy-negocjatora. Kształtowanie wizerunku sprzedawcy.
    METODY SZKOLENIA

    Zajęcia prowadzone będą metodami warsztatowymi w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą: praktyczne ćwiczenia poszczególnych umiejętności, demonstracje, zadania rozwijające sprawność komunikowania, wykłady oraz dyskusje moderowane, symulacje realnych problemów, gry negocjacyjne. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe.

Inne informacje związane z komunikacja w handlu

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |